اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134191912809

آریانا پرداز آینده، تولیدکننده نرم افزارهای اطلاعات مدیریت

کد: 139808134191912809

http://bit.ly/2JP3hjo

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آریانا پرداز آینده با نام تجاری آرپا، با بیش از 11 سال سابقه موفق در حوزه تولید نرم افزارهای اطلاعات مدیریت در راستای ارتقای سطحی کیفی کنترل شرکت‌ها و رعایت کلاس جهانی در صنعت تولید نرم افزار مشغول به فعالیت است.

آریانا پرداز آینده، تولیدکننده نرم افزارهای اطلاعات مدیریت
آریانا پرداز آینده، تولیدکننده نرم افزارهای اطلاعات مدیریت
آریانا پرداز آینده، تولیدکننده نرم افزارهای اطلاعات مدیریت
آریانا پرداز آینده، تولیدکننده نرم افزارهای اطلاعات مدیریت

شرکت آریانا پرداز آینده با نام تجاری آرپا، با بیش از 11 سال سابقه موفق در حوزه تولید نرم افزارهای اطلاعات مدیریت با مدیریت عامل مقصود سلیمی در راستای ارتقای سطحی کیفی کنترل شرکت‌ها و رعایت کلاس جهانی در صنعت تولید نرم افزار مشغول به فعالیت است.

این شرکت با به‌کارگیری تکنولوژی و با استفاده از علوم روز کامپیوتر و با بهره‌گیری از اشخاص با مهارت و با تجربه کافی موفق به تولید نرم افزارهای یکپارچه با بیش از 40 زیر سیستم در حوزه‌های کاری مختلف شده است. شرکت آرپا به ارائه نرم افزارهای چند زبانه راه جدید را در به کارگیری ابزار مناسب با نیازهای داخلی و خارجی پیش رو داشته باشد و بتواند شرکت‌های خارجی را جذب کند.

از جمله چالش‌ها و موانع پیشرو در حوزه تولید نرم افزارهای اطلاعات مدیریت می‌توان به نبود نیروی متخصص با سطح دانش و آگاهی به روز و عملیاتی، رعایت نکردن مالکیت معنوی و احترام در خور به ارزش تولید دانش و فناوری، بی‌توجهی شرکت‌ها به نیازهای نرم افزاری و اطلاعات مدیریت و راهبری سنتی شرکت‌ها، نبود زیر ساخت‌های مناسب از جمله شرایط سخت افزاری، بسترهای ارتباطی و ... و عدم توجه کافی سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول به رفع مشکلات و موانع پیش رو اشاره کرد.

از مهمترین دستاوردهای شرکت آریانا پرداز آینده در سال‌های اخیر می‌توان به جذب مشتریان با سطح فعالیت بنگاه‌های کوچک تا کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ اشاره کرد. شرکت آریانا پرداز آینده با اتکا به دانش فنی توانسته تمامی نیازهای حوزه اطلاعات مدیریت را در قالب یه پک نرم افزاری ارائه داده و حتی شرکت‌های خارجی را هم که داخل ایران فعالیت دارند را جذب کند.

شرکت آرپا تاکنون با حضور مستمر در نمایشگاه‌ها به خصوص نمایشگاه صنعت توانسته محصول قدرتمند خود با قیمت مناسب معرفی و ارائه کند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.arpaco.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آریانا پرداز آینده

شرکت آرپا یکی از شرکتهای فعال و پویا در صنعت تولید نرم افزارهای مالی، اداری و بازرگانی در ایران بوده که از سال ۱۳۸۴ با آنالیز، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای MIS ، کار خود را آغازکرده و پس از ۳ سال فعالیت غیر رسمی، با به کارگیری تکنولوژی های روزنرم افزاری و استفاده نمودن از کارشناسان و مشاوران مالی و فراهم سازی زمینه های مساعد جهت افزایش سرعت و دقت در تولید محصولات توانسته یک محصول جامع و کامل را به بازار نرم افزار ایران ارائه نماید. این شرکت از شروع فعالیت خود نیاز موسسات را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با انجام امور سفارشی شرکت ها توانسته پیشرفت چشم گیری در عرصه حسابرسی کشور داشته باشد. در حال حاضر شرکت آرپا با ۴۰ نفر پرسنل در قالب سه دفتر تولید، پشتیبانی و آموزش مشغول به ارائه خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]