اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805203944112827

برگزاری همایش روابط عمومی آنلاین در حاشیه نمایشگاه تبلیغات

روابط عمومی راه برون رفت از بن بست تبلیغات

کد: 139805203944112827

http://bit.ly/2Kvs5O7

، اصفهان , (اخبار رسمی): همایش روابط عمومی آنلاین در حاشیه نمایشگاه بازرایابی و تبلیغات اصفهان برگزار شد. در این نشست مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی در یک سخنرانی به مدت دو ساعت به بیان مزایای استفاده از روابط عمومی دیجیتال پرداخت.

روابط عمومی راه برون رفت از بن بست تبلیغات
روابط عمومی راه برون رفت از بن بست تبلیغات

تولد یک کسب و کار همچون تولد یک انسان بوده و با وقوع آن، دایره ارتباطاتی شکل می‌گیرد

در این همایش که به همت علی میرجمالی مدیر مرکز آموزش بازرگانی اصفهان برگزار شد مخاطبان زیادی از جمله غرفه داران نمایشگاه، مدیران کسب و کارهای شهری و همچنین هیئتی از خراسان جنوبی حضور داشتند.

مجید کثیری در این همایش به تعریف روابط عمومی پرداخت و راه هکارهای اجرایی موفقیت یک کسب و کار در اجرای روابط عمومی را تشریح کرد. 

مجید کثیری ادامه داد: «روابط عمومی از استراتژی برند شروع می‌شود. استراتژی برند به معنای برنامه ریزی برای تعیین ذهنیت و درک مردم از کسب و کار است. بطور مثال سایپا مطمئن شعار شرکت سایپا است، اما درکی که مردم از آن دارند مخالف شعار شرکت است، در نتیجه استراتژی برند سایپا شکست خورده است. ممکن است برندی ادعای حافظ محیط زیست بودن را داشته باشد و در این راستا اعلام کند خریداران محصول او با جمع آوری و بازپس فرستادن پلاستیک‌های خرید می‌توانند وجه نقدی دریافت کنند. این کمپین اولیه است. حال وظیفه روابط عمومی برگزاری کنفرانس خبری، رویداد، مصاحبه، تهیه خبر و اطلاع رسانی این کمپین است تا نهایتا درک مشتری اتفاق بیافتد. روابط عمومی قرار است برند شما را بسازد و آنچه دوست دارید مردم در مورد شما بگویند را جا بیاندازد. بنابراین تنها شعار دادن کافی نیست و لازم است به دنبال گفته‌های دیگران، مشتری شعار ما را باور و درک کند.»

مجید کثیری در ادامه گفت: «در روابط فردی دسته بندی‌هایی از شیوه ارتباط با افراد مختلف در ذهن ما شکل گرفته است، با شیوه تعامل با پدر مادر، دوستان و فروشندگان محلی و غیره آشنا هستیم. گاه ممکن است همسایه رو به رویی خود را نشناسیم، اما در دایره ارتباطات خود یاد گرفته‌ایم اگر با لباس نامناسب برای آشغال گذاشتن به بیرون برویم، مورد شماتت همسایگان قرار می‌گیریم. این شیوه تعامل نشان می‌دهد که ما برای فردی ناآشنا نیز استراتژی ارتباطی به کار برده‌ایم. در کسب و کار نیز چنین است. تولد یک کسب و کار همچون تولد یک انسان بوده و با وقوع آن، دایره ارتباطاتی شکل می‌گیرد. در این دایره برخی شریک، کارمند، مشتریان بالقوه، تامین کنندگان، رقبا، دولت وغیره برای شما هستند.»

گفتنی است مجموعه اخبار رسمی خدمات خود را با استانداردهای مورد تایید آن در اختیار شرکت‌ها و کسب و کارهای این استان قرارداده تا کسب و کارها بتوانند با تولید و توزیع محتوای خود صدای رساتری در رسانه‌های ملی و بین‌المللی داشته باشند. کسب‌ و کارهای این استان برای اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از خدمات اخبار رسمی و محتوا سازان می‌توانند به سایت اخبار رسمی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزش بازرگانی اصفهان

مرکز آموزش بازرگانی از سال ۱۳۷۴ به عنوان بازوی آموزشی وزارت بازرگانی سابق و زیرمجموعه موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی شروع به فعالیت نموده و هم اکنون توانسته است با توسعه کیفی و کمی فعالیتهای خود نقشی سازنده در جهت افزایش بهره وری منابع انسانی بخش صنعت، معدن، و تجارت کشور ایفا نماید. مرکز آموزش بازرگانی کشور با داشتن ۳۶ نمایندگی استانی و محلی در سراسر کشور به عنوان بزرگترین شبکه آموزشی کشور تاکنون توانسته است ضمن ایجاد تعامل با سازمان ها و ارگان های وابسته به وزارت صمت در استان ها، به رشد و توسعه کسب و کارهای مستقر در حوزه جغرافیایی خود نیز کمک نماید. این مرکز بعنوان یکی از مهمترین مراکز آموزشهای تخصصی کسب و کار نقشی فعال در جهت راهبری، مدیریت و اجرای آموزش‌های مورد نیاز در حوزه کسب و کار را در سطح کشور عهده دار می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]