اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805203945012827

گزارشی از اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

اولین نمایشگاه، محفلی برای مدیران و بازاریاب‌ها شد

کد: 139805203945012827

http://bit.ly/2KudkuR

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه بازاریابی،تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان با حضور ده‌ها شرکت در این حوزه برگزار شد.

اولین نمایشگاه،محفلی برای مدیران و بازاریاب‌ها شد.
اولین نمایشگاه، محفلی برای مدیران و بازاریاب‌ها شد

 اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار روز چهارشنبه 16 مردادماه 1398 آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاحیه سید حسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، علی یار محمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان و دیگر مدیران و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه حضور داشتند.

دومین روز برگزاری نمایشگاه، پرشور تر از روز اول بود

دومین روز کاری نمایشگاه در حالی برگزار شد که به دلیل استقبال خوب مخاطبان ساعت پایان نمایشگاه، از شش بعد از ظهر به ساعت هفت بعد از ظهر تغییر پیدا کرده و بنابراین یک ساعت به مدت زمان برگزاری آن افزوده شد.

همچنین هیئتی متشکل از مدیران صنایع مختلف به همراه کارشناس صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان جنبوبی از نمایشگاه بازدید و طی جلسه با دبیر نمایشگاه، رئیس اتحادیه کانون‌‌های آگهی و تبلیغات اصفهان و چند تن از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، قول مساعدت و همکاری دوجانبه میان صنایع دو استان اصفهان و خراسان جنوبی داده شد.

جلسات مشاوره و انتقال تجربه نیز برگزار شد که می‌توان از این میان به جلسات مشاوره توسعه کسب و کار با حضور مقداد صرامی، مدل‌های کسب و کار با حضور حامد یزدی، قوانین مالی و مالیاتی با حضور محسن مختاری، مدل‌های کسب و کار با حضور حمیدرضا امیدیان، سرمایه گذاری در بورس با حضور مهران عجمی، منابع انسانی با حضور نرگس قلیایی و تیپ شناسی شخصیت‌های شغلی با حضور فاطمه اکبر زاده اشاره کرد. این جلسات مشاوره هر روز با حضور کارشناسان مختلف و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به غیر از کارگاه‌های مختلف و جلسات مشاوره متفاوت، سمینار روابط عمومی دیجیتال، فرصت‌ها و راهکارها با تدریس مجید کثیری، بنیانگذار و مدیرعامل مجموعه اخبار رسمی با حضور و استقبال گرم حاضرین و همچنین هیئت مدیران صنایع استان خراسان جنوبی مواجه شد. وی در این سمینار با اشاره به این‌که روابط عمومی و تبلیغات دو بال یک پرنده هستند، لزوم وجود روابط عمومی را یادآور شد.

دو روز پایانی نمایشگاه چگونه گذشت؟

مانند روزهای گذشته، کارگاه‌‌ها، جلسات مشاوره و سمینارهای مختلف و با موضوعات متفاوتی نیز برگزار شد. از جمله سمینارهای این روز، گردهمایی ارتباط آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با صنعت و کسب و کار بود که میهمانان ارجمند و برخی از مسئولان عالی رتبه استانی در آن حضور داشتند؛ رئیس شورای اسلامی شهر، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از جمله حاضرین این سمینار بودند.

علاوه بر این سمینار، دو سمینار دیگر نیز با موضوعات بهره‌گیری از خلاقیت در توسعه کسب و کارها با استفاده از چهل اصل TRIZ و آموزش فن بیان و سخنرانی به ترتیب با تدریس روزبه پرچمی و مهدی صادقلو برگزار شد که مدرسان تلاش کردند ضمن انتقال مطالب، لحظات خوشی را نیز برای حاضرین رقم زنند.

همچنین جلسات مشاوره و انتقال تجربه متعددی نیز با موضوعات متفاوت برگزار شد که جلسه مشاوره و انتقال تجربه اینستاگرام مارکتینگ، مدیریت بازاریابی و فروش،  کسب و کارهای خطرپذیر، سرمایه گذاری در بورس، امور قراردادها و حقوقی و امور مالی و مالیاتی از جمله این جلسات یود.

کارگاه‌هایی نظیر کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری، خلاقیت در بازاریابی، اینستاگرام مارکتینگ و خدمات پس از فروش، حلقه گمشده کسب و کار از جمله این کارگاه‌ها بودند.

همچنین احمد سالک کاشانی و حسن کامران، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، از دیگر بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در سومین روز برگزاری خود شاهد استقبال مردم و صاحبان کسب و کار، مراتب بیشتر از دو روز گذشته خود بود و افزایش تعاملات میان ارائه دهندگان خدمات و دریافت کنندگان آن را در پی داشت.

آخرین روز نمایشگاه نیز تفاوت‌ها و تشابه‌هایی با روزهای گذشته داشت. در این روز همانند روزهای پیشین، سمینارهایی مانند سمینار توسعه و بهبود صادرات، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور چند تن از صادرکنندگان و فعالین صنعت برگزار شد.

به علاوه جسات مختلف مشاوره و انتقال تجربه همچون جلسه راهکارهای بازاریابی دیجیتال، ارزهای دیجتال و سیستم رمزپایه و ویدیو مارکتینگ و همچنین کارگاه‌های آموزشی چون اثر بخشی محتوا در کسب و کار، سقوط تبلیغات، ظهور روابط عمومی و مدل‌های نوین کسب و کار با رویکرد نوآوری باز نیز برگزار شد که رضایت شرکت کنندگان را به همراه داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزش بازرگانی اصفهان

مرکز آموزش بازرگانی از سال ۱۳۷۴ به عنوان بازوی آموزشی وزارت بازرگانی سابق و زیرمجموعه موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی شروع به فعالیت نموده و هم اکنون توانسته است با توسعه کیفی و کمی فعالیتهای خود نقشی سازنده در جهت افزایش بهره وری منابع انسانی بخش صنعت، معدن، و تجارت کشور ایفا نماید. مرکز آموزش بازرگانی کشور با داشتن ۳۶ نمایندگی استانی و محلی در سراسر کشور به عنوان بزرگترین شبکه آموزشی کشور تاکنون توانسته است ضمن ایجاد تعامل با سازمان ها و ارگان های وابسته به وزارت صمت در استان ها، به رشد و توسعه کسب و کارهای مستقر در حوزه جغرافیایی خود نیز کمک نماید. این مرکز بعنوان یکی از مهمترین مراکز آموزشهای تخصصی کسب و کار نقشی فعال در جهت راهبری، مدیریت و اجرای آموزش‌های مورد نیاز در حوزه کسب و کار را در سطح کشور عهده دار می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]