اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223949012742

تبلیغات بی‌واسطه آوا بنر انقلابی نو در تبلیغات بنری

کد: 139805223949012742

http://bit.ly/31wVOfg

، (اخبار رسمی): تبلیغات بنری اگر به درستی و هوشمندانه انجام شود می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد. از این رو آوا بنر در تلاش است با حذف واسطه‌گری در تبلیغات بنری و ارتباط مستقیم بین مشتریان و سایت‌های تبلیغ گیرنده انقلابی نو در تبلیغات بنری ایجاد کند.

تبلیغات بی واسطه آوا بنر انقلابی نو در تبلیغات بنری
تبلیغات بی‌واسطه آوا بنر انقلابی نو در تبلیغات بنری

بسیاری از سایت‌های بنری و کلیکی، سود واسطه‌گری خود را بر روی قیمت بنر سفارش‌گیرندگان می‌کشند. آوا بنر با ارائه راهکارهای نوین و حذف واسطه‌گری انقلابی نو در تبلیغات بنری ایجاد کرده است

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات اینترنتی نیز افزایش یافته است و افراد برای دیده شدن از تبلیغات در فضای مجازی استفاده می‌کنند. تبلیغات کلیکی و بنری یکی از متداول‌ترین تبلیغات اینترنتی هستند که خود مزایا و معایب خود را دارند.

متاسفانه تبلیغات بنری یا کلیکی در سایت‌های مختلف توسط سایت‌های واسطه انجام می‌شود که موجب می‌شود ارتباط مستقیم بین سایت تبلیغ گیرنده و تبلیغ دهنده از بین برود و موجب نارضایتی افراد شود. با رویکردی دیگر به سایت‌های واسطه می‌توان گفت این سایت‌ها در بعضی از مواقع هزینه‌های بیشتری را از مشتریان دریافت می‌کنند. آوا بنر از این خلا در بازار استفاده کرده است و در تلاش است با حذف واسطه‌ها خدمات جامعی را به مشتریان در زمینه تبلیغات بنری ارائه دهد.

شرکت تبلیغاتی آوابنر در لیست اولین سایت‌های ایجاد شده و پیشتاز در انجام تبلیغات بنری بی واسطه است که بدون در نظر گرفتن هزینه‌های اضافه تبلیغات را در سایت‌های مختلف ثبت می‌کند. این شرکت با پذیرش سفارش‌های تبلیغاتی، با رعایت اصول به درج آگهی‌ها در سایت‌های معتبر با رنک‌ها بالا می‌کند. انجام تبلیغات درست و سود بخش برای فروشندگان و انجام خریدهای مطمئن برای خریداران اهداف اصلی آوابنر است که بخش عمده‌ای از تلاش‌های خود را صرف این دو هدف کرده و هیچ گاه اعتماد را قربانی درآمد بیشتر نخواهد کرد.

اما آوابنر برای اینکه این بی‌اعتمادی را در بازار تبلیغات بنری تا حدودی از بین ببرد تصمیم گرفته که این پول اضافی را از مشتری نگیرد. تمامی هزینه‌های امور هماهنگی با خود آوابنر است و می‌توان با خیال راحت در سایت آوابنر به سفارش دهی و سفارش گیری پرداخت. آوا بنر سعی کرده علاوه بر اعتماد سازی، روشی نوین در بازار تبلیغات بنری ایجاد کند تا از طریق آن بتوان در کنار کار سالم، مشتریان خود را پیدا کرد. در نتیجه می‌توان در آوا بنر با کمترین هزینه، تبلیغی پر بازده سفارش داد. علاوه بر این، تبلیغ گیرنده‌ها نیز این وسط سود خواهند کرد.

بسیاری از سایت‌ها، سود واسطه‌گری خود را بر روی قیمت بنر سفارش گیرندگان می‌کشند که این موضوع باعث می‌شود تعرفه تبلیغات بنری از چیزی که معین شده است فراتر برود. وقتی سفارش دهندگان قیمت بالای بنر را ببینند؛ احتمال بالایی دارد که از برقراری ارتباط و سفارش بنر منصرف شوند. پس این رویکرد آوابنر علاوه بر سفارش دهنده، به سفارش گیرنده نیز سود می‌رساند.

متاسفانه بسیاری از نارضایتی‌هایی که کاربران دارند در زمینه تبلیغات کلیکی است. تبلیغات کلیکی در مقایسه با روش قدیمی انجام تبلیغات بسیار پیچیده است. چنانچه یادگیری درست آن یک کار زمان‌بر و نیازمند تلاش بسیار خواهد بود. به همین دلیل افراد گاهی جهت افزایش رتبه صفحه از طریق تبلیغات کلیکی سعی می‌کنند از میانبرهای موجود استفاده کنند. از روش پرداخت هزینه‌ی اندکی به افرادی که قرار است بر روی تبلیغ آنها و یا آدرس سایت‌شان کلیک انجام دهند؛ استفاده می‌کنند. این کار موجب بالا رفتن ترافیک سایت خواهد بود اما پس از مدتی با کاهش آنی مواجه می‌شود. متاسفانه بسیاری از سایت‌هایی که ارائه دهنده تبلیغات کلیکی هستند تعداد کلیک‌های فیک و غیر واقعی ارائه می‌‌دهند و هزینه تعداد کلیک‌ها را دریافت می‌کنند که موجب می‌شود اثر بخشی تبلیغات کلیکی کاهش یابد.

ویژگی تبلیغات بنری آوا بنر

  • ارتباط سیستمی مستقیم بین سفارش دهنده و سفارش گیرنده
  • به صورت آنلاین می‌توان آمار سفارش را دید
  • بدون معطلی سفارش گرفت
  • هزینه واقعی و مقرون به صرفه پرداخت کرد

چرا تبلیغات بنری آوابنر را انتخاب کنیم؟

همه‌ افراد  قبل از اینکه در سایتی پول پرداخت کنند این سوال به طور پیش فرض در ذهن آنها به وجود می‌آید که چرا در این سایت باید پول پرداخت کنند. البته در اکثر اوقات برای این سوال یک جواب قانع کننده وجود دارد. 

با کمی جستجو در اینترنت و دیدن چند سایت که فعالیتی مشابه به آوابنر دارند. می‌توان دریافت که مشتریان ناراضی در بخش نظرات این سایت‌ها بسیار زیاد هستند. بخش اعظم این نارضایتی‌ها به ضعف سیستمی این سایت‌ها بر می‌گردد که برای از بین بردن این مشکل در آوابنر، روزها و ساعت‌ها وقت صرف کدنویسی سایت کرده‌اند. نتیجه این کار، سیستمی شده است که از طریق آن می‌توان بدون کوچک‌ترین مشکل، مشغول سفارش دهی و یا سفارش‌گیری شد. 

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با آوابنر می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوا بنر

آوابنر یکی از اولین سایت های پیشرو در بحث سفارش بنر می باشد. در این دوران که عدم اطمینان به سفارش دهنده و سفارش گیرنده در بازار سفارش بنر موج می زند؛ گروه ما سعی کرده تا با ایجاد فضایی شفاف و قابل اطمینان، برای افرادی که می خواهند با خیال راحت بنر سفارش دهند و یا سفارشِ آن را بگیرند؛ بستری امن فراهم کند. البته پنلی که برای ارسال سفارش و همچنین دریافت سفارش در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم؛ خود گویای این موضوع است. در نتیجه می توانید با خیالی راحت در سایت آوابنر به فعالیت بپردازید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی