اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106236524612742

لیست بهترین باربری جهان

معرفی بهترین باربری جهان به همراه خدمات

کد: 140106236524612742

https://bit.ly/3do3QCQ

، (اخبار رسمی): شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید بارهای خود را در داخل ایران یا کشورهای دیگر جابجا کنید، بدون شک شما به شرکت‌های باربری مراجعه می کنید. در این محتوا با لیست بهترین باربری جهان آشنا می شوید تا بتوانید بار های خود را به بهترین باربری که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد بسپارید.

معرفی بهترین باربری جهان به همراه خدمات
بهترین باربری جهان
معرفی بهترین باربری جهان به همراه خدمات
باربری DHL
معرفی بهترین باربری جهان به همراه خدمات
باربری لنداستار

در این محتوا با لیست بهترین باربری جهان آشنا می شوید تا در صورت نیاز با صرف زمان کمی بتوانید بار های خود را به بهترین باربری که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد بسپارید.

معرفی بهترین باربری جهان به همراه خدمات شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید بارهای خود را در داخل ایران و یا کشور های دیگر جابجا کنید، بدون شک شما به شرکت‌های باربری مراجعه می کنید. در این محتوا با لیست بهترین باربری جهان آشنا می‌شوید تا در صورت نیاز با صرف زمان کمی بتوانید بارهای خود را به بهترین باربری که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد بسپارید.

لیست بهترین باربری جهان شرکت DHL DHL شرکتی است که در سراسر جهان حتی در کشورهای کوچک شناخته شده است. دفتر مرکزی شرکت DHL در آلمان واقع شده است ولی این شرکت به تمامی کشور های اروپایی و خاورمیانه خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در زمینه باربری و حمل و نقل زمینی و هوایی ، حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای خدمات گسترده ای را ارائه می‌دهد.

شرکت GEODIS

GEODIS یک شرکت لجستیکی مستقر در فرانسه است. با گذشت زمان، ثابت کرده است که شریک خوبی در مدیریت زنجیره تامین و همچنین در بسیاری از عملیات های دیگر است. این شرکت باربری بر کیفیت خدمات و اجرای سریع وظایف محول شده توسط مشتریان خود تاکید دارد.

شرکت تمام کار

اگر می خواهید با فعال ترین و شناخته شده ترین اتوبار باربری تهران آشنا شوید و از خدمات حمل بار استفاده کنید، باربری و اتوبار تمام کار به عنوان فعال ترین شرکت اتوبار و حمل بار و باربری در تهران به شما معرفی می شود. چراکه این شرکت باربری معتبر و شناخته شده بیش از 15 سال است که مشغول به ارائه خدمات صادقانه و حرفه ای به جامعه است.

تمام نیروها و کارکنان اتوبار باربری تمام کار افرادی هستند که در زمینه ای که فعالیت می کنند آموزش دیده، ماهر و باتجربه هستند. از این رو از این شرکت باربری چیزی جز خدمات باکیفیت نباید انتظار داشته باشید؛ درواقع کیفیت خدمات باربری تمام کار است که سبب محبوبیتش در بین جامعه شده است.

برخی از مهم ترین خدمات اتوبار باربری تمام کار به شرح زیر است:

  • اسباب کشی و جا به جایی منزل: در اتوبار تمام کار اسباب کشی و جا به جایی منزل محدود به حمل و انتقال اسباب و اثاثیه نمی‌شود بلکه مجموعه ای از خدمات را در قالب اسباب کشی و جا به جایی منزل به مشتریانشان ارائه می دهند به همین دلیل نیز در باربری تمام کار این امکان برای مشتریان فراهم آمده است که صفر تا صد اسباب کشی و جا به جایی به منزل جدید را به نیرو های مجرب و آموزش دیده بسپارند بدون این که خودشان حتی ذره ای از امور مربوط به اسباب کشی و انتقال به منزل جدید را به عهده بگیرند.

خدماتی که در قالب اسباب کشی و جا به جایی منزل در باربری تمام کار ارائه می شود عبارتند از:

  • مشاوره املاک و یافتن منزل با توجه به معیارهای مشتری نظافت
  •  سم پاشی و... محل جدید
  • ارائه خدمات قالیشویی
  • بسته بندی لوازم و اثاث منزل
  • دکوراسیون منزل پس از اسباب کشی

شرکت لنداستار

شرکت لند استار با حضور در ایالات متحده، کانادا و مکزیک خدمات جامعی را ارائه می دهد. خدماتی از جمله لجستیک، حمل و نقل و زنجیره تامین برای حمل و نقل سنگین و خدمات تخصصی از طریق حمل و نقل هوایی و اقیانوسی، راه آهن و ....

ظریف بار

بعد از باربری تمام کار می توان ظریف بار را به عنوان یک باربری شناخته شده و معتبر در ایران معرفی کرد که این شرکت باربری نیز خدمات ارزنده و باکیفیتی را به مشتریانش ارائه می دهد.

شرکت حمل و نقل بین المللی Takseez

شرکت حمل و نقل بین المللی Takseez (تکسیز) از سال 1369 به فعالیت در زمینه حمل و انتقال بار پرداخت اما در سال 1392 خدمات حمل و نقل صادراتی و وارداتی را از ایران به کشورهای اروپایی و آسیای میانه آغاز کرد.

لازم به ذکر است که تمام خدماتی که در باربری بین المللی تکسیز به مشتریان ارائه می شود با مناسب ترین قیمت‌ها و نرخ های مناسب به صورت کریری و فورواردی و متناسب با استاندارد های اروپا است.

شرکت حمل و نقل بین المللی I.T.O Trans

شرکت حمل و نقل بین المللی I.T.O Trans که در ایران و ترکیه واقع است درواقع این شرکت حمل و نقل بین المللی زیر مجموعه شرکت I.T.O GRUOP است که در سال 2013 در ترکیه تاسیس شد.

اگر به دنبال شرکت حمل و نقل بین المللی ای هستید که به روش های مختلف حمل و نقل جاده ای، هوایی، دریایی و ریلی و همچنین با نرخ های رقابتی و خدمات جانبی متنوع و حرفه ای به انتقال بارهای شما از مبدا ترکیه به ایران، کشورهای منطقه CIS، عراق و افغانستان و همچنین بالعکس بپردازد شرکت حمل و نقل باربری بین المللی I.T.O Trans بهترین گزینه است. ارائه خدمات منظم صادراتی و وارداتی زمینی (شرکت بین المللی I.T.O Trans دارای 200 کامیون چادری و یخچالی است که خدمات صادراتی و وارداتی به صورت Forward و Kariyer انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوا بنر

آوابنر یکی از اولین سایت های پیشرو در بحث سفارش بنر می باشد. در این دوران که عدم اطمینان به سفارش دهنده و سفارش گیرنده در بازار سفارش بنر موج می زند؛ گروه ما سعی کرده تا با ایجاد فضایی شفاف و قابل اطمینان، برای افرادی که می خواهند با خیال راحت بنر سفارش دهند و یا سفارشِ آن را بگیرند؛ بستری امن فراهم کند. البته پنلی که برای ارسال سفارش و همچنین دریافت سفارش در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم؛ خود گویای این موضوع است. در نتیجه می توانید با خیالی راحت در سایت آوابنر به فعالیت بپردازید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ