اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980527396487477

آشنایی با زیباترین سواحل اروپا در 2019

جاذبه‌هایی که در سفر به اروپا نباید از دست داد

کد: 13980527396487477

http://bit.ly/31Mk3q0

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که به دنبال یک ساحل رویایی برای تعطیلات هستند می‌توانند در ادامه با بهترین مقاصد ساحلی اروپا آشنا شوند.

جاذبه هایی که در سفر به اروپا نباید از دست داد  !!!
جاذبه‌هایی که در سفر به اروپا نباید از دست داد

می‌توان در شن و ماسه سواحل پنهان کاله پرگوندا در منورکا یا ساحل Vlychos در جزیره هیدرا یونان استراحت کرد. هوای تازه درختان کاج را در ساحل نگالیا در کرواسی یا ساحل کاله سا بوادلا در اسپانیا تنفس کرد، یا یک استراحت عاشقانه در ساحل زیبای پوزیتانو در ایتالیا را تجریه کرد.

بهترین سواحل در کشورهای فرانسه، اسپانیا، یونان، کرواسی، ایتالیا، ترکیه، مونته نگرو بلکه انگلیس، بلغارستان و رومانی در انتظار مسافران هستند.

پروازها، هتل‌های محل اقامت یا  تور اروپا  را می‌توان با بهترین قیمت تضمین شده توسط ناخدای سفر رزرو کرد، نسبت به دریافت ویزای شینگن اقدام و برای کشف سواحل استثنایی در چهار گوشه اروپا آماده سفر شد. 

ساحل پاسجاکا – کرواسی (PASJACA BEACH)

زیباترین ساحل اروپا که در قلب منطقه عالی استان کوناو در کشور کرواسی واقع شده است. این ساحل پای یک صخره، در واقع یک معجزه واقعی است. در طی چند سال، امواج سنگ‌ها را به سنگریزه و سپس به ماسه تبدیل کرده و ساحل Pasjaca متولد شد.

بعد از گذشت چند سال دریا همه ماسه‌ها را از بین برد و افراد محلی صخره‌های جدیدی را حمل کردند که دوباره به سنگریزه و ماسه تبدیل شدند. آنها این کار را دوباره و دوباره انجام می‌دهند تا بهشت ​​کوچک خود را حفظ کنند. ساحل Pasjaca، زیباترین ساحل اروپا، نتیجه کار انسان و طبیعت است.

ساحل نرجا – اسپانیا (NERJA BEACH) 

اندلس مطمئنا یکی از مناطق زیبا در اروپا است. منطقه‌ای که شامل مقاصدی مانند سویل، مالاگا، روندا، ماربلا، گرانادا، مییااس، هولاوا … است. قلعه‌ها، باغ‌های خارق العاده‌ای مانند Alcazar de Sevilla ، Alcazaba از مالاگا، مکان‌های عاشقانه مانند Plaza de Espanha در سویا یا کوچه‌های گلدار میاس.

می‌توان رفت و در یکی از زیباترین سواحل اسپانیا، ساحل نرجا (که تنها 1 ساعت با فرودگاه مالاگا فاصله دارد) استراحت کرد. می‌توان در امتداد تفرجگاه، بر روی شن و ماسه، در ساحل بزرگ باریانا که نامش به معنی فراوانی بهار است یک روز آفتابی را در این تفرجگاه ساحلی تجربه و لذت برد.

ساحل ناگال – کرواسی (NUGAL BEACH)

این ساحل زیبا در Makarska Riviera واقع شده است و می‌تواند در بین بهترین سواحل مخفی اروپا قرار بگیرد (قبل از رسیدن به محل، بیش از 30 دقیقه پیاده روی در صخره‌ها لازم است). امسال همه‌ی مسافران کرواسی ساحل ناگال را به عنوان یکی از سواحل مورد علاقه خود در اروپا انتخاب کرده‌اند.

ساحل پورتمینستر – سنت ایوس، کورنوال – انگلستان ( PORTHMINSTER BEACH)

آیا به فکر رفتن به انگلیس برای تعطیلات ساحلی بوده‌اید؟ کورنوال واقع در جنوب غربی انگلستان  یک منطقه باورنکردنی با صدها سواحل شنی زیباست. بندر ماهیگیری قدیمی سنت ایوس در جستجوی اصالت، جذابیت، آب‌های شفاف و شفاف آبی و شن‌های ریز، انگلیسی‌ها را فتح کرده است. سنت ایوس همچنین هنرمندانی از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند که می‌آیند در این گوشه کوچک بهشت ​​الهام بگیرند. 

جزیره سنت نیکلاس، بودوا – مونته‌نگرو (ST NICHOLAS ISLAND)

جزیره سنت نیکلاس یکی از کوچکترین و زیباترین جزایر اروپا است. این جزیره روبروی شهر زیبای بودوا، نیم ساعت با فرودگاه Tivat (مونته نگرو) و دو ساعت با فرودگاه Dubrovnik (کرواسی) فاصله دارد.

می‌توان پروازها و محل اقامت خود را با بهترین قیمت در بودوا رزرو و با کشتی (خط Lepetane – Kamenari) به جزیره St Nicholas (ده دقیقه) رفت. این جزیره کوچک دارای 3 ساحل بزرگ و چندین جزیره بسیار زیبا است.

در قسمت وحشی این جزیره کوچک برخی آهو نیز دیده شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر دز مورد بهترین سواحل اروپا می‌توانند به سایت ناخدای سفر به ادرس www.nakhodasafar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح