اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805303972112906

انواع پارتیشن‌های اداری و مزایای استفاده از آنها

کد: 139805303972112906

http://bit.ly/2KUxSNj

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن‌ها به راحتی نصب می‌شوند از این رو جابجایی پارتیشن‌ها نیز می‌‌تواند آسان باشد. این که از چه پارتیشنی در اداره استفاده شود، می‌تواند مراحل نصب و جداسازی متعددی داشته باشد. معمولا پارتیشن‌های اداری کوتاه بسیار آسان‌تر از دیگر پارتیشن‌ها جابجا می‌شوند.

جابه جایی پارتیشن های جذاب و مزایای ان ها
پارتیشن اداری

زمانی که صحبت از نصب پارتیشن به میان می‌اید، برخی از افراد فکر می‌کنند جابجایی پارتیشن‌ها ممکن نیست؛ معمولا پارتیشن‌های MDF. اما در حقیقت پارتیشن‌های تک جداره و دو جداره اداری وزن سبکی دارند، از این رو به راحتی قابل جابجایی هستند.

اما همانطور که برای نصب پارتیشن‌ها باید به یک فرد کاردان مراجعه کرد، برای جابجایی آن نیز نیاز به شخصی حرفه‌ای در این زمینه است. پارتیشن تک جداره و دوجداره به راحتی باز می‌شوند. این کار اسان است و مدت زمان کمی نیاز دارد تا مجددا باز و نصب شوند.

پارتیشن‌ها در انواع مختلفی استفاده می‌شوند. پارتیشن‌های چوبی، شیشه‌ای، تک جداره، پارتیشن دو جداره و… اما هر یک از این پارتیشن‌ها روش خاصی برای جابجایی دارند. جابجایی پارتیشن‌های ام دی اف به دلیل وزن سبکی که دارند از همه آسان‌تر هستند.

استفاده از این پارتیشن اداری به شدت جذاب بوده و دکوراسیون زیبایی را به محیط اداری می‌بخشد. اما از طرفی سنگین نبوده و می‌توان به راحتی این پارتیشن‌ها را جابجا کرد. معمولا کسانی که در شرکت‌های کوچک کار می‌کنند، با این باور که برای نقل مکان قادر نیستند ان را به درستی انجام دهند، دچار مشکل می‌شوند.

اما باید بگوییم جابجایی پارتیشن‌ها در هر ابعاد و اندازه‌ای آسان است. کافیست برای این عمل به شرکت‌های خاص و معروف مراجعه کرد. مثلا پارتیشن‌های شیشه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار هستند. باید مراقب بود این پارتیشن‌ها با دقت باز شوند.

جابجایی پارتیشن‌های اداری

پارتیشن‌های اداری انواع مختلفی دارند و به روش‌های متعددی نصب می‌شوند. جابجایی این پارتیشن‌ها نیز با هم متفاوت است.

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای را معمولا در ارتفاع ۲۱۰ سانتی متری نصب می‌کنند. تا جابجایی پارتیشن برای نصاب‌ها راحت باشد. این پارتیشن‌ها دو جداره هستند و درب شیشه‌ای نیز دارند.

معمولا برای این که شیشه‌ها در قسمت پاخور ضربه‌ای نخورند و نشکنند، تا ارتفاع محدودی توسط فریم پوشانده می‌شوند. به همین دلیل علاوه بر این که این پراتیشن‌ها محفوظ می‌مانند، برای جابجایی نیز با مشکل جدی روبرو نمی‌شوند.

پارتیشن‌های اداری سقفی

جابجایی پارتیشن‌های سقفی نسبت به دیگر پارتیشن‌ها کمی از حساسیت بیشتری برخوردار است. از این رو این پارتیشن‌ها را معمولا با دقت بالایی باید جابجا کرد. پارتیشن‌های سقفی بیشتر به منظور جداسازی فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پارتیشن‌ها به دلیل بلندتر بودن، در قسمت بالای آن معمولا از شیشه‌های ساده استفاده می‌شود تا نور طبیعی به اتاق برسد. اما در قسمت پایینی آن از شیشه‌های دوجداره استفاده می‌شود. به همین دلیل برای جابجایی پارتیشن‌های سقفی باید دقت بسیاری صورت پذیرد.

پارتیشن‌های اداری کوتاه

نوع دیگری از پارتیشن‌ها که در ادارات استفاده می‌شود، پارتیشن‌های اداری کوتاه هستند. بسیار ساده است. زیرا در ابعاد کوچکی ساخته می‌شوند. معمولا از این دیواره‌ها برای باز کردن محلی جهت عبور و مرور استفاده می‌شود.

از وزن سبکی برخوردار هستند. از این رو راحت باز و مجددا نصب می‌شوند. پارتیشن‌های اداری کوتاه فقط زمانی که کارمندان پشت میزهای خود می‌نشینند، کارایی دارند. زیرا بدون دیده شدن و مزاحمت می‌توانند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

این پارتیشن‌ها به دلیل سبک بودن به زمین پیچ نمی‌شوند. فقط توسط یک اتصال از سمت دیوار نصب می‌شوند. از این رو جابجایی پارتیشن‌های کوتاه را می‌توان آسان ترین جابجایی معرفی کرد.

پارتیشن‌های اداری کوتاه با پرده‌های کرکره‌ای

نوع دیگر از پارتیشن‌های اداری، دارای پرده‌های کرکره‌ای هستند. معمولا از این پارتیشن‌ها برای محیط‌هایی که مشکل گرمایشی و سرمایشی دارند استفاده می‌شود. از شیشه‌های دوجداره در این پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. برای اتاق‌های مدیریتی، بازرگانی، مالی، حسابداری و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جابجایی پارتیشن‌های کرکره‌ای بسیار اسان است. زیرا این پارتیشن‌ها در ابعاد کوتاهی ساخته و نصب می‌شوند. تنها تفاوت پارتیشن‌های اداری کوتاه با پارتیشن‌های اداری پرده کرکره‌ای، در استفاده از پرده است. زمانی که کارمندان نیاز دارند بر روی کار خود تمرکز کنند، با کشیدن پرده‌های کرکره‌ای می‌توانند بدون هیچ مزاحمتی به کار خود بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارغوان چوب

تولیدکننده پارتیشن اداری و میز اداری و تجهیزات اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل