اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805283968412906

همه چیز در مورد پارتیشن تک جداره

کد: 139805283968412906

http://bit.ly/31Qr3SL

، تهران , (اخبار رسمی): دکوراسیون اداری و انتخاب پارتیشن یکی از مهمترین اصولی است که باید در فضای کاری رعایت شود. برای طراحی محیط کار دو نوع پارتیشن قابل استفاده است؛ پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره. تمام پارتیشن‌های تک جداره با ضخامت ۸ سانتی‌متری ساخته می‌شود و در دسترس قرار می‌گیرد.

همه چیز در مورد پارتیشن تک جداره
پارتیشن اداری و پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره

به کار بردن پارتیشن در محیط کاری مزایا و معایبی داشته که در ادامه این مقاله به آنها اشاره می‌شود.

پارتیشن تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره عملا باعث شده بتوان محیط سازمان یافته‌ای داشت و کارمندان به بهترین نحو ممکن کار کنند. یکی از مهمترین مزایای این پارتیشن‌ها این است که باعث شده فضای محرمانه و شخصی کارمند یا مدیران حفظ شود و دیگر نگران برخی اتفاقات در شغل و کار خود نباشند. این یک امر عادی است که هر فردی به فضای خصوصی برای کار و استراحت احتیاج دارد؛ پس به با استفاده از پارتیشن می‌توان محیط آرام و دلنشین را برای خود و کارمندان مهیا کرد.

این نوع پارتیشن می‌تواند بدون اتصال به سقف و حالت ایستایی طراحی شود. در واقع این پارتیشن‌ها بدون جداسازی از سقف حالتی اتاق مانند ایجاد کرده که کم هزینه نیز خواهد بود. ناگفته نماند که در ساختار پارتیشن تک جداره علاوه بر حفظ زیبایی و هارمونی، پارتیشن نقش استحکام بخشی به محیط را داشته و احساس خوب و مثبتی را به فضاهای اداری می‌بخشد. پارتیشن‌ها قابلیت باز شدن، جداسازی، تکان دادن و … را دارد.

جنس پارتیشن تک جداره

ام دی اف و ملامینه

انتخاب جنس پارتیشن تک جداره به مصرف‌کنندگان بستگی دارد. ام دی اف یکی از بهترین جنس‌هایی است که می‌توان در ساخت دکوراسیون اداری یا ساخت این نوع پارتیشن استفاده کرد. ملامینه نیز جنسی مرغوب بوده اما نسبت به MDF دوام و عمر کوتاه‌تری خواهد داشت. اما باز کسانی هستند که از تلفیق ملامینه و شیشه استفاده می‌کنند و راضی هستند.

شیشه

افرادی که به طراحی تلفیقی علاقه دارند بهتر است از پارتیشن تک جداره به همراه شیشه استفاده کنند. زیرا اگر تمام چوب به کار برده شود، نوردهی و گردش هوا کمتر شده یا جلوه خوبی نخواهد داشت. بهترین نوع طراحی دکوراسیون اداری این است که به صورت تلفیقی از چوب و پنجره‌های شیشه‌ای تمام قد یا نیم قد استفاده شود. با این روش فضایی منحصر به فرد و دلنشین‌تری می‌توان داشت.

موارد استفاده از پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره یا دوجداره در مکان‌های مختلف از جمله مسکونی، اداری، منزل، محیط‌های تجاری و … مورد استفاده است. اما باید برای هر کدام به طور خاص و جداگانه طراحی شود. برای مثال پارتیشن اداری، باید بر اساس قوانین سازمان یا شرکت مورد نظر ساخته شود. یا پارتیشن دانشگاهی باید مختص به محیط آموزشی باشد. برای ساخت پارتیشن باید آن را به دست افراد حرفه‌ای سپرد؛ زیرا کسانی که در این زمینه خبره نیستند، امکان دارد فضا را کوچک کرده یا درست در مکان مناسب پارتیشن را نصب نکنند.

مزایا و معایب پارتیشن تک جداره

هر فرایندی برای طراحی محیط کار مزایا و معایبی دارد که نباید آن را از دید مشتریان پوشاند و باید تمامی جوانب را برای آنها روشن کرد.

– خبر خوش این است که برای هر سلیقه و هر محیطی این نوع پارتیشن در بازار موجود است.

– برای نصب و راه اندازی پارتیشن‌ها نیاز به زمان طولانی نخواهد بود زیرا به سرعت و به آسانی نصب می‌شوند.

– پروسه مونتاژ پارتیشن تک جداره مانند نصب آن سریع و بی دردسر خواهد بود.

- هزینه این نوع پارتیشن  نسبت به دوجداره کمتر است.

معایب شامل:

– خاصیت آکوستیکی ندارد. یعنی به راحتی صدا را به بیرون منتقل کرده و عایق صدا نخواهد بود؛ بر عکس پارتیشن دوجداره بهترین عایق برای سر و صدا است. در نتیجه برای اتاق ریاست یا اتاق کنفرانس که از حریم خصوصی برخوردار است بهتر است از پارتیشن دوجداره استفاده شود.

– عایق حرارت و گرما نیست. به دلیل اینکه لایه‌های کمتری دارند و نازک هستند، گرما را به خوبی عبور نداده و امکان دارد در فصل سرما فضای سردتری داشته باشند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پارتیشن تک جداره می‌توانند به سایت ارغوان چوب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارغوان چوب

تولیدکننده پارتیشن اداری و میز اداری و تجهیزات اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]