اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114009812906

از چه کابینت اداری برای زیباتر شدن اداره استفاده کنیم؟

کد: 139806114009812906

http://bit.ly/2lO0v4M

، تهران , (اخبار رسمی): این که از چه کابینت اداری استفاده شود، چه رنگی، چه نقشی، چه مدلی، همه این‌ها برای زیباتر شدن اداره مهم هستند. طراحی دکوراسیون برای زیباتر کردن ادارات، مهم است. می‌توان به صراحت گفت طراحی دکوراسیون آشپزخانه اداره نیز مهم است.

از چه کابینت اداری برای زیباترشدن اداره استفاده کنیم؟
کابینت اداری

نوع دیگری از کابینت اداری که توسط طراحان خلاق ساخته می‌شود. کابینت ترکیبی است

معمولا برای طراحی و ساخت کابینت اداری باید به فضا و اصول مدرنیته توجه بسیاری کرد. کابینت سازی را اصولا در محیط‌های کوچکی که دارای فضای کمی هستند می‌سازند. ولی در کل هر آشپزخانه‌ای نیاز به طراحی کابینت دارد.

چه آشپزخانه‌های خانگی و چه آشپزخانه‌های اداری. کابینت‌ها کاربرد بسیاری در محیط‌های مختلف دارند. مسلما می‌توان علاوه بر کارایی بالا، برای زیبایی محیط‌های اداری نیز تاثیرگذار باشد. به همین دلیل طراحان و تولیدکنندگان کابینت، طرح‌ها و رنگ‌های مخصوصی را برای کابینت‌سازی استفاده می‌کنند.

کابینت‌های مدرن که امروزه با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا ساخته می‌شوند، انواع متنوعی دارند. این کابینت‌ها هم برای منزل و هم ادارات طاراحی شده و اجرا می‌شوند. این که از چه نوع کابینتی برای چه مکانی استفاده شود، سلیقه‌ای است.

ممکن است مدیر عامل شرکتی از طراحی سنتی برای زیباتر کردن آشپزخانه اداره خود استفاده کند. یا این که برخی محیط‌های خاص، از طراحی‌های ساده و رسمی کابینت اداری استفاده کنند. پس نمی‌توان گفت همه محل‌های اداری باید یک سیستم طراحی داشته باشند.

کابینت‌های مدرن اداری به رنگ سفید

کابینت‌های مینیمال که به رنگ سفید ساخته می‌شوند، محبوب هستند. معمولا این کابینت‌ها بسیار ساده شیک بوده و در محیط‌های رسمی نصب می‌شوند. کابینت اداری سفید دارای مزیت خاصی است. یک طراح دکوراسیون می‌تواند محیط آشپزخانه را با هر رنگی ترکیب کرد. رنگ سفید کابینت‌ها به طراح این امکان را می‌دهد. به همین دلیل می‌توان گفت با کابینت‌های سفید، می‌توان فضای مدرن‌تر و شیک‌تری داشت.

کابینت‌های اداری هایگلاس

نوع دیگری از کابینت‌های مدرن که برای آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود، کابینت هایگلاس است. دارای روکش براق است که باعث انعکاس نور شده و زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد. اگر فضای آشپزخانه اداری کوچک است، می‌توان برای زیباتر کردن و بزرگ‌تر نشان دادن فضا از این‌ها استفاده کرد.

کابینت‌های هایگلاس را می‌توان با هر رنگی ترکیب کرد. برخی از طراحان و تولیدکنندگان کابینت برای زیباتر کردن این کابینت‌ها معمولا ردیف بالا را به یک رنگ و ردیف پایین را به رنگ دیگری نصب می‌کنند.

کابینت‌های اداری بدون دستگیره

نوع دیگری از کابینت اداری وجود دارد که بسیار شیک و زیبا است. اینها بدون دستگیره ساخته می‌شوند. در کنار درهای کابینت، یا در قسمت بالای کابینت، با ایجاد فرورفتگی، محلی برای باز کردن درب کابینت‌ها طراحی می‌کنند.

می‌توان گفت این نوع کابینت‌ها دارای دستگیره‌های مخفی هستند. نکته جالب در این است که، در اولین برخوردی که هر کس این کابینت‌ها را مشاهده می‌کند، از سخت بودن آن سخن می‌گوید. در حالی که چنیی نیست. زیرا تولید‌کنندگان آن بیشتر به فکر مدل‌های آسان برای باز کردن درب کابینت‌ها هستند.

کابینت‌های اداری با طرح چوب

برخی دیگر از مدل‌های کابینت اداری با طرح چوب هستند. همه می‌دانند که استفاده از چوب در هر محیطی منجر به زیبایی و ایجاد طرحی کلاسیک میکند. پس استفاده از این طرح برای محیط‌های اداری نیز خالی از لطف نیست.

برخی از محیط‌های اداری دارای آشپزخانه‌های اپن به سمت محیط داخلی است. مسلما برای چنین مکان‌هایی استفاده از طرح چوب می‌تواند انگیزه و جاذبه بیشتری داشته باشد. البته بیشتر تولیدکنندگان برای ساخت و نصب، از رنگ و طرح چوب استفاده می‌کنند. این روش نیز همان زیبایی را به محیط می‌بخشد.

کابینت‌های اداری با ترکیب چوب و مالت

نوع دیگری از کابینت اداری که توسط طراحان خلاق ساخته می‌شود، کابینت‌های ترکیبی هستند. اینها با ترکیب طرح و رنگ تهیه می‌شوند. این مسئله را باید به یاد داشت که تابلوهای ترکیبی همیشه در یک سبک مشخص ساخته می‌شوند.

یعنی نمی‌توان آن را در قسمت‌های مختلف، با رنگ‌های مختلف طراحی و نصب کرد. زیبایی این مدل کابینت‌ها در یک سبک بودن آنهاست.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ارغوان چوب به آدرس morchoob.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارغوان چوب

تولیدکننده پارتیشن اداری و میز اداری و تجهیزات اداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل