اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805303973612920

رزرو ارزان و در لحظه هتل‌های مشهد

رونمایی از سایت «های هتل» با هدف رزرو سریع و ارزان

کد: 139805303973612920

http://bit.ly/31VxXWG

، (اخبار رسمی): با هدف رزرو سریع و ارزان هتل‌های ایران، از سایت «های هتل» به آدرس hihotel.ir در تاریخ 30 مرداد 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت "های هتل" با هدف رزرو سریع و ارزان
رونمایی از سایت «های هتل» با هدف رزرو سریع و ارزان

در جهت تسهیل سفرهای زائران مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و همچنین ارائه خدمات با کیفیت و ارزان، آزانس مسافرتی «های هتل» اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت رزرو 100درصد آنلاین هتل‌های مشهد کرد

به گزارش «های هتل»، وبسایت hihotel.ir که یک وب‌سایت رزرواسیون آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد رزرو سریع و ارزان هتل‌های ایران را تسهیل کند.

مهدی اخوان، مدیر عامل «های هتل» در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «در جهت تسهیل سفرهای زائران معزز مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و همچنین ارائه خدمات با کیفیت و ارزان، آژانس مسافرتی «های هتل» اقدام به راه اندازی وبسایت رزرو 100درصد آنلاین هتل‌های مشهد و سایر شهرهای محبوب ایران کرد. اگر چه در زمینه ارائه خدمات مطلوب به زائرین بزرگوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، شرکت‌های بسیاری در حال فعالیت هستند، اما «های هتل» با تیم حرفه‌ای و آموزش دیده خود با قدرت وب‌سایت خود را عرضه کرده است.

وی در ادامه افزود: ما در «های هتل» با کمک تجربه 20 ساله خود در هتلداری پیشنهادهای هتل‌های مطلوب را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهیم. رزروهای آنی هتل‌ها، خیال مسافران را در داشتن سفر خاطره انگیز آسوده می‌کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «رزروهای آنی حداکثری هتل‌ها، قیمت‌های مناسب و با تخفیف، ارائه پشتیبانی 24 ساعته، استرداد وجه در کمترین زمان ممکن در صورت کنسلی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار را می‌توان اشاره کرد.»

گفتنی است «های هتل»، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف تا 30 درصد هتل‌های ارائه شده در وب‌سایت کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت های هتل به آدرس hihotel.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی