اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023981911722

هم تخفیف بگیرید هم اعتبار هدیه بگیرید!

جشنواره تابستانی مدیناطب

کد: 139806023981911722

http://bit.ly/2KZ8Dtx

، تهران , (اخبار رسمی): مدینا طب برای ارائه خدمات بهتر جشنواره تابستانی برگزار می‌کند. در این جشنواره می‌توان با خرید هر یک از محصولات مدیناطب، علاوه بر گرفتن تخفیفات از 500 هزار تومان تا 50 میلیون تومان اعتبار خرید به مدت ۶ ماه هدیه گرفت. این جشنواره از 2 شهریور تا 21 شهریور 98 برگزار می‌شود.

جشنواره تابستانی مدیناطب|خرید دستگاه‌های نوروفیدبک، بیوفیدبک، نقشه مغزی و..
جشنواره تابستانی مدیناطب

به گزارش روابط عمومی مدیناطب، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره بزرگ تابستانی مدیناطب در دوره زمانی 20 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمام محصولات مدیناطب را از طریق سایت مدیناطب مشاهده و پس از تماس با شماره تلفن 02188653017 محصول موردنظرشان را تهیه کنند.

مهندس محمدی، مدیرعامل شرکت مدیناطب مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد:  طی این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر دریافت تخفیفات ویژه، از 500 هزار تومان تا 50 میلیون تومان اعتبار خرید به مدت ۶ ماه هدیه بگیرند.

افرادی که تمایل به خرید دستگاه‌ نوروفیدبک، دستگاه تحریک الکتریکی مغز، ثبت نقشه مغزی و یا نرم افزار ارزیابی شناختی یا نرم افزار بازتوانی شناختی را دارند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02188653017 داخلی  6 یا  7 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات پزشکی مدیناطب

شرکت مدیناطب از اوایل شروع به فعالیت با گردآوری تیمی از بهترین متخصصان با گرایش‌های مختلف روانپزشکی، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، علوم اعصاب، مهندسی الکترونیک و روانشناسی، تیم تحقیق و توسعه (R&D) خود را ایجاد نمود. هدف اصلی این تیم، بررسی دقیق نیازهای داخل و طراحی و ساخت دستگاه‌ها، تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز در حیطه نوروساینس است. نوآوری و خلاقیت موضوع اصلی فعالیت تیم R&D مجموعه ماست. این تیم وظیفه اصلی طراحی مفهومی محصول، ساخت و تست اولیه را برعهده دارد. ماحصل فعالیت این تیم در حال حاضر ارائه ۶ محصول مختلف است. چشم انداز اصلی شرکت مدیناطب، تبدیل شدن به یکی از ۵ شرکت برتر آسیایی در زمینه تولید، تحقیق-توسعه، پژوهش و ارائه راه حل های خلاقانه در حیطه نوروساینس تا سال ۲۰۲۲ است. شرکت مدیناطب گستر، به عنوان شرکت دانش بنیان و پیشروترین شرکت ایرانی در زمینه واردات و ساخت تجهیزات حیطه نوروساینس است. این شرکت به عنوان اسپانسر رسمی دوره های آموزشی مرکز تخصصی توانمندسازی پارند توانسته است در طی این سال‌ها بیش از ۴۰۰۰ متخصص را در زمینه های نوروفیدبک، بیوفیدبک، QEEG، tDCS، tMS، بازتوانی شناختی و … آموزش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | حراج و تخفیف