اطلاعات تماس
  • 021774***** - 091242*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806043991212978

تعمیرگاه هیوندای با کادری حرفه‌‌ای

کد: 139806043991212978

http://bit.ly/2KW3EcV

، تهران , (اخبار رسمی): هیوندای (Hyundai) موتور به همراه کیا موتور از زیر مجموعه‌های هیوندای موتور گروپ هستند. برند هیوندا کار خود را از سال 1946 و با فعالیت‌هایی چون ساخت و ساز، کشتی سازی، فولاد سازی و صنایع الکترونیکی آغاز و کمی بعد به یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای بدل گشت.

تعمیرگاه هیوندای
تعمیرگاه هیوندای با کادری حرفه‌‌ای

هیوندای سرانجام در سال 1975 و با کمک کمپانی‌های ایتال دیزاین و میتسوبیشی موتورز توانست نخستین خودروی کره‌ای به نام هیوندای پونی را تولید کند.

در سال 1988 و اندکی پس از شروع صادرات به ایالات متحده آمریکا، هیوندا تولید خودروی سوناتا با سایز متوسط را آغاز و تکنولوژی بالای به دست آمده توسط سال‌های فعالیت خود را در این خودرو به نمایش گذاشت.

در سال 2000 هیوندای موتور از گروه هیوندای جدا شد و از آن پس برند هیوندا توانست تحت مدیریت جدید و با تمرکز بر صنعت خودروسازی، رشد چشمگیر 238 درصدی داشته و خود را به رتبه هشتم بزرگترین خودروسازان جهان برساند. طی سال‌های ابتدایی پس از سال 2000 میلادی، خودروهای هیوندا پیشرفت‌های قابل توجهی در تکنولوژی، طراحی بدنه، کیفیت ساخت و ظاهر اتومبیل داشتند.

در سال 2004 صادرات شرکت هیوندای موتور از مرز یک میلیون دستگاه گذشت و با معرفی هیوندای سانتافه به بازار اروپا این شرکت توانست مقام دوم جهان را در زمینه کیفیت ساخت دریافت کند. در سال 2008 دو خودروی سانتافه و النترا توانستند عنوان سرآمدترین خودرو را از آن خود کنند. هیوندای سانتافه با توجه به قیمت مقرون به صرفه، امکانات مناسب و کیفیت ساخت قابل توجه، در واقع محبوبترین خودروی شاسی بلند هیوندا در میان مشتریان است.

در ایران خودروی هیوندا ابتدا توسط مجموعه کرمان موتور و با مونتاژ خودروهای آوانته و ورونا به بازار معرفی شد. شرکت آسان موتور از سال 2006 واردات انحصاری خودروی هیوندا به ایران را در دست گرفت. این شرکت در ابتدا به واردات مدل‌های هیوندای آزرا، هیوندای سوناتا، هیوندای توسان، هیوندای سانتافه و هیوندای کوپه پرداخت و در سری بعد، واردات خودروهایی با استانداردهای بالاتر همچون جنسیس و آی ایکس 55 را نیز آغاز کرد.  

برند هیوندا یکی از پرفروش ترین برندهای وارداتی در کشور است و خصوصا مدل‌های شاسی بلند آن با توجه به پیشرفت زیاد تکنولوژیکی و کیفی، از اقبال زیادی برخوردار است.

افرادی که به دنبال تعمیرگاه هیوندا در شرق تهران هستند، مجموعه تویولند با کادری مجرب، آماده خدمت رسانی است.

بخش تعمیرگاه هیوندا در مجموعه تویولند ارائه دهنده خدمات زیر است:

  • تعمیرات موتور هیوندا
  • تعمیرات گیربکس اتوماتیک هیوندا
  • تعمیرات جلوبندی هیوندای
  • تعمیرات برق تخصصی هیوندا
  • نصب آپشن های هیوندا
  • سرویس های دوره ای هیوندا

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تویولند به آدرس toyoland1.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویولند

تویولند ، مجموعه ایست حرفه ای برای ارائه خدمات تعمیر و سرویس دوره ای خودرو های خارجی - وارداتی که توانسته نظرات بسیاری از مشتریان خود را از لحاظ رضایت بخود جلب کند. این مجموعه در حال حاضر آماده خوش آمد گویی و ارائه خدمات تعمیر خودرو در شرق تهران است.

اطلاعات تماس
  • 021774***** - 091242*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار