اطلاعات تماس
  • 091220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806063997412998

«شاه دزد وزیر» محصول جدید فربود انگاره

بازی شاه دزد وزیر در بازار باز‌ی‌های رومیزی

کد: 139806063997412998

http://bit.ly/2ZtKX4x

، (اخبار رسمی): محصول تازه فربود انگاره با نام بازی کارتی «شاه دزد وزیر» در عمارت سرهنگ ایرج با حضور مدیران پژوهشگاه میراث فرهنگی و جمعی از فعالان حوزه بازی‌های رومیزی و دورهمی اعم از طراحان بازی، ناشران، تولیدکنندگان و مدیران مجموعه‌های تفریحی رونمایی شد. بازی شاه دزد وزیر، طراحی و تولید کاملا بومی است.

 شاه دزد وزیر در بازار  باز‌های رومیزی
تیم فربود انگاره

بازی کارتی «شاه دزد وزیر» در مرکز استارت‌آپ‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی در عمارت سرهنگ ایرج با حضور مدیران این پژوهشگاه و فعالان صنعت بازی‌های رومیزی و کارتی رونمایی خصوصی شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی، سوم شهریور، عمارت سرهنگ ایرج میزبان رونمایی از بازی کارتی شاه دزد وزیر، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بازی‌ و سرگرمی و جز اقلام فرهنگی دسته بندی می‌شود، بازی‌ خلاقانه‌ای است که توانسته با الهام از بازی سنتی شاه دزد وزیر اثری جذاب، مدرن و در حد استانداردهای جهانی صنعت بازی‌های رومیزی (بردگیم) در همین ابتدای ورود خود نظر خلاقانه‌ایبسیاری از علاقه‌مندان این خوزه را به خود جلب کند.

بازار و مخاطبان بازی‌ها رومیزی روند رو به رشد چشمگیری را در پنج سال گذشته طی کرده است. امروز در حدود بیش از ۵۰ بازی رومیزی در ایران تولید می‌شوند. که البته تعداد بازی‌هایی که طراحی ایران هستند متاسفانه در حد انگشتان یک دست است. این بازی‌ها سبب می‌شوند تا جمع های دوستانه و خانوادگی هیجان تعامل با یکدیگر را بار دیگر تجربه کنند.

فربود انگاره پیش از این بازی رومیزی زار را به  شاه دعنوان کارتینخستین بازی رومیزی مفصل ایرانی به بازار عرضه کرده بود. شایان ذکر است بازی جدید این گروه «شاه دزد وزیر» نیز مانند دارای دارای محاسنی منحصر به فرد است. اعم از کیفیت بالای تولید، ایرانی و بومی بودن و خلاقانه بودن بازی است. 

محمد زارع سرپرست تیم طراحی فربود انگاره است. اما از خصوصیات بارز تیم فربود انگاره کار خوب گروهی است. می‌توان موفقیت تولید این محصول را نتیجه همفکری و تلاش برای خلق اثری ایرانی در حد استاندارد های جهانی کار در این مجموعه دانست. به گفته سهراب مستقیم یکی از اعضای تیم: ایده اولیه و تشکیل اتاق فکر این محصول تا تولید نهایی برای تولید این محصول از از فروردین ۹۸ تا شهریور ماه آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

زمان عرضه این محصول به بازار را هشتم شهریور ۹۸ اعلام شده است. به گفته اعضای تیم، رونمایی عمومی این بازی نیز خلاقانه طراحی شده است. رضا آقا رحیمی دیگر عضو گروه در این مورد اشاره کرد که: «برای عرضه این محصول تصمیم گرفته شد تا به طور همزمان در ۱۴ مرکز بازی رومیزی در ۱۱ شهر ایران به طور همزمان رونمایی و مسابقه ویژه رونمایی با جایزه ویژه برگزار شود.» 

ویژه یک نسخه دست‌ساز از بازی شاه دزد وزیر است که به جای کارت‌های بازی پیاله‌های چینی‌ ساخت دست ابزار بازی است. سکه‌های بازی بسیار نفیس هستند. 

فربود انگاره اعلام کرده است که گزارش رونمایی عمومی سراسری خود را نیز پس از روز برگزاری منتشر خواهد کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فربود انگاره

طراحی بازی­ های صفحه­ ای و کارتی

اطلاعات تماس
  • 091220*****
[نمایش اطلاعات]