اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980606399756094

گزارش 2019 گارتنر درباره بازار آنتی ویروس‌های تحت شبکه منتشر شد

گارتنر گزارش بازار آنتی ویروس‌های تحت شبکه در سال 2019 را منتشر کرد

کد: 13980606399756094

http://bit.ly/2ZIdTWm

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه آماری گارتنر گزارش بازار آنتی ویروس‌های تحت شبکه در سال 2019 را منتشر کرد

گارتنر گزارش بازار آنتی ویروس های تحت شبکه در سال 2019 را منتشر کرد.
گزارش 2019 گارتنر - آنتی ویروس های تحت شبکه

ترندمیکرو که از غول‌های امنیت سایبری دنیاست در برخی کشورها مانند ایران، استرالیا و چین با نام پی‌سی‌سیلین نیز شناخته می‌شود و محصولاتش از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع و پشتیبانی می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، موسسه گارتنر Gartner جدیدترین گزارش درباره بازار آنتی ویروس‌های تحت شبکه (Endpoint Protection) را منتشر کرد.

در جدیدترین گزارش گارتنر که در ماه آگوست 2019 منتشر شده، شرکت‌های مایکروسافت، CrowdStrike، سایمنتک(Symantec)، ترندمیکرو (Trend Micro) و سوفوس (Sophos) در صدر و در مربع طلایی گارتنر قرار گرفتند.

در این گزارش شرکت‌های Symantec ،Trend Micro ،McAfee ،CrowdStrike ،Sophos ،ESET ،Kaspersky ،Carbon Black ،SentinelOne ،Cylance ،Bitdefender ،FireEye ،Cisco ،Panda Security ،F-Secure ،Palo Alto Networks ،Check Point ،Fortinet و MalwareByte حضور دارند.
 
2 کمپانی بزرگ و مطرح امنیتی سیمانتک و ترندمیکرو مانند همیشه در جمع لیدرهای بازار آنتی ویروس تحت شبکه حضور دارند.
 
از جالب‌ترین بخش‌های این گزارش هم حضور دو شرکت Microsoft و CrowdStrike در جمع لیدرهای بازار آنتی ویروس‌های تحت شبکه است.

شرکت‌های مکافی و کسپرسکی برای دومین سال از جایگاه لیدر خارج شدند و شرکت ایست که با نام نود32 نیز شناخته می‌شود، تلاش دارد تا جایگاه خود را ارتقاء دهد.

شرکت ترندمیکرو Trend Micro که از غول‌های امنیت سایبری دنیاست در برخی کشورها مانند ایران، استرالیا و چین با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود و محصولاتش از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع و پشتیبانی می‌شود.

انتشار نتایج مقایسه‌ای نشان دهنده تایید آنها توسط شرکت دورانتاش نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]