اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806104009112833

چه رنگ لنزی انتخاب کنیم که بیشتر به چهره ما بیاید؟

نحوه انتخاب لنز رنگی مناسب با چهره

کد: 139806104009112833

http://bit.ly/2lktfSo

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب لنز رنگی مناسب می‌تواند بر اساس شاخص‌هایی مثل تناژ رنگ پوستی افراد، رنگ مو و ... تعیین شود. به طور مثال افرادی که رنگ پوست سفید و روشن دارند بهتر است از رنگ لنز آبی استفاده کنند و یا افراد پوست گندمی از رنگ لنز سبز روشن و یا سرمه‌ای. لنز عسلی برای پوست سبزه پیشنهاد می‌شود.

چه رنگ لنزی انتخاب کنیم که بیشتر به چهره ما بیاید؟
انتخاب بهترین لنز رنگی مناسب با چهره افراد

زیبا شدن، به‌ویژه برای خانم‌ها، همیشه دغدغه‌هایی به همراه دارد. انتخاب کردن، پروسه دشواری است. به‌ویژه زمانی که این انتخاب، مربوط به زیباترین قسمت صورت یعنی چشم‌ها باشد.

بله، انتخاب لنز آن هم لنز رنگی کار سختی است. در فروشگاه لنز، فروش انواع لنز رنگی و فروش لنز طبی انجام می‌شود. اما این که چه رنگی انتخاب شود که مناسب باشد دشوار است.

چشم‌ زیبایی خاصی دارد و رنگ چشم‌ها با رنگ مو و پوست، همخوانی دارد. اگر قرار بر تغییر ان باشد باید به پوست و موی خود توجه داشت. چرا که خرید لنز رنگی نادرست، فرد را از هدفش که جذابیت بیشتر است دور می‌کند. چه بسا خرید لنز رنگی که با صورت همخوانی نداشته باشد، تجربه‌ی بدی خواهد بود و فرد را از امتحان رنگ‌های دیگر باز می‌دارد.

در اکثر مواقع وقتی به افراد پیشنهاد لنز رنگی می‌شود با این جواب وجود دارد که «لنز اصلا به من نمی‌آید و صورتم را زشت می‌کند.» این پاسخ، به دلیل اولین انتخاب اشتباه است. بهتر است به این افراد پیشنهاد داد تا سعی کنند دوباره شهامت تغییر را بدست آورند؛ البته با انتخابی درست.

خرید لنز رنگی بر اساس تن پوست

  • پوست شما، تن سرد دارد یا تن گرم؟

تشخیص اینکه پوست ، تن سرد دارد یا تن گرم با انجام آزمایشاتی قابل تشخیص است. به رگ دست‌ها دقت شود. اگر رنگ رگ‌های زیر پوست آبی مایل به بنفش است، پوست تن سرد دارد. اگر رگ‌ آبی مایل به سبز است، پوست، تن گرم دارد.

یا به‌عنوان آزمایشی دیگر، صورت را از هر نوع آرایشی پاک کرده، پارچه‌ای کاملا سفید را روی نیمی از صورت گذاشته و نیم دیگر صورت که پیداست، به چه رنگی متمایل است؟ زرد یا آبی؟ اگر در مقابل پارچه سفید، صورتی متمایل به آبی است، پوست صورت، تن سرد دارد. اگر صورت زرد است، پوست صورت، تن گرم دارد.

سوالات رایج لنز چشمی

زمانی که فردی متوجه تن گرمی یا سردی صورت خود شود، توجه به این مساله می‌تواند جالب باشد:. به طور کلی، لنز رنگی که خانواده رنگ قهوه‌ای باشد برای پوست‌های تن گرم مناسب است. برای آنکه خرید لنزرنگی، برای فرد تجربه‌ای متمایز باشد پیشنهاد می‌شود، رنگ لنز روشن‌تر از رنگ چشم‌ها انتخاب شود. لنز قهوه‌ای روشن برای پوست‌های تن گرم، بهترین انتخاب است.

اگر پوست فردی، تن سرد دارد،‌ باید به سراغ لنز رنگی که دارای تناژ آبی است رفت، هر چه این آبی تیره‌تر باشد، هارمونی پوست و چشم، بیشتر خواهد شد و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

انتخاب لنز رنگی برای پوست سبزه

برخلاف اینکه عموم افراد بر این باورند که خرید لنز رنگی روشن، برای افرادی که پوست سبزه‌ای دارند نادرست است باید گفت انتخاب لنز رنگی روشن، اگر در طیف رنگی درستی انتخاب شود، چهره‌  افرد را دگرگون خواهد کرد. بهترین انتخاب برای این افراد، لنز عسلی یا قهوه‌ای روشن است.

رنگ خاکستری نیز چهره این افراد را جذاب می‌کند. اگرچه انتخاب لنز سبز و آبی، برای آنها چندان مناسب نیست، اما در صورت تمایل می‌توان از درجه‌های تیره این رنگ‌ها انتخاب کرد. مطمئنا با آرایشی مناسب، زیبایی بی نظیر به افراد هدیه می‌دهد. شایان ذکر است در صورتی که افراد دارای چشم‌های ضعیفی هستند می‌توانند از لنز طبی-رنگی استاده کنند.

انتخاب لنز رنگی برای پوست‌های گندمی

خرید لنز رنگی برای پوست‌های گندمی، به نسبت پوست‌های سبزه، دامنه انتخاب گسترده تری دارد این افراد می‌توانند از رنگ لنز سبز استفاده کنند تا شاهد خلق زیبایی هر چه بیشتر در چهره شان باشند. انتخاب لنز سبز روشن، اگر با آرایش چشم سبز همراه نشود، بسیار بهتر است. رنگ‌ لنز خاکستری، عسلی، فندقی نیز به افراد پوست گندمی پیشنهاد شود. تمامی این رنگ‌ها می‌توانند باعث زیبایی هر چه بیشتر این افراد شوند به طور مثال. لنز سرمه‌ای نیز یکی دیگر انتخاب‌های مناسب برای این افراد است.

انتخاب لنز رنگی برای پوست سفید

انتخاب رنگ لنز چشم برای سفید پوست‌ها بسیار راحت‌تر است. می‌توان گفت تمام لنزهای رنگی باعث زیباتر شدن این افراد می‌شود اما انتخاب درست و رعایت نکات استفاده از لنز باعث خلق زیبایی هر چه بیشتر خواهد شد. بهترین رنگ لنز چشمی برای سفید پوست‌ها رنگ آبی است. لنز طوسی نیز رنگی طبیعی برای چشم‌های این افراد به شمار می‌آید. همچنین رنگ‌های ارغوانی و بنفش نیز می‌تواند انتخاب خوب و متفاوتی باشد که باعث زیباتر شدن این افراد می‌شود. رنگ ارغوانی برای چشم‌هایی که بدون آرایش است، رنگی طبیعی و دل‌نشین خواهد بود.

انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ مو

خرید لنز رنگی بر اساس رنگ طبیعی موها نیز، معیار مناسبی است. رنگ لنز مناسب برای افرادی که موهای بلوند دارند رنگ، سبز، آبی،طوسی روشن است. بهترین رنگ لنز برای مو مشکی، انواع لنز رنگی قهوه‌ای و خاکستری و رنگ‌های آبی و سبز با درجه‌ی تیرگی بالا است.

معیارهای انتخاب لنز چشم رنگی

پیشنهاد می‌شود برای خرید لنز رنگی چشمی حتما از دیگران نظر خواهی کرد. آرایشگرها و میکاپ آرتیست‌ها به دلیل شناخت بهتر از چهره افراد می‌توانند کمک زیادی به افراد در انتخاب لنز رنگی کنند. همچنین با استفاده از برنامه فتوشاپ،‌ انتخاب لنز رنگی راحت‌تر شده است.

افراد می‌توانند با تغییر رنگ چشم‌هایشان در برنامه فوتوشاپ ببینند که چه رنگ لنزی بیشتر به چهره آنها می‌آید. با یک بار خرید لنز رنگی، انتخاب‌های بعدی راحت‌تر خواهد بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص انتخاب لنز رنگی مناسب می‌توانند به سایت ایران لنز به ادرس iranlens.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران لنز

ایران لنز از سال 1390 تاکنون به مدیریت سحر قاسمی اپتومتریست شماره نظام پزشکی 2104 ب و سالار حمیدی شماره نظام پزشکی 2129 ب در اینستاگرام و تلگرام مشغول به فعالیت بوده و هست. این شرکت مفتخر است تمامی لنز های رنگی، طبی رنگی و طبی را در انواع بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و طبی بدون رنگ با قیمتی مناسب توزیع کرده و به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی این حوزه برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی