اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114009713044

پایان مشکلات فروشگاه‌های اینترنتی

کد: 139806114009713044

http://bit.ly/2lr21ti

، تهران , (اخبار رسمی): هزار مارکت با توجه به سیستم مکان مبنا بودن خود نزدیک ترین فروشگاه مورد نیاز را معرفی تا هزینه و زمان ارسال به حداقل ترین مقدار ممکن برسد.

هزار مارکت پایان مشکلات فروشگاه های اینترنتی
هزار مارکت با توجه به سیستم مکان مبنا بودن خود نزدیک ترین فروشگاه مورد نیاز شما را معرفی کرد

مشکلات فروشگاه‌های اینترنتی

حدود بیست سال است است که در ایران فروشگاه‌های اینترنتی شروع به کار کرده‌اند و طبق اهداف خود مشغول به فعالیت در زمینه‌های مختلف هستند. اما اخیرا اوضاع تغییر کرده است و فلسفه ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی به دست فراموشی سپرده شده است. مشکلاتی که در زیر به آنها اشاره شده سبب شده تا اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی زیر سوال رود و حجم بالایی از نارضایتی مشتریان را به وجود آورد.

1.تاخیر در ارسال کالا

بارها مشاهده شده که اگر کاربر ضمن خرید وجه آن را به صورت آنلاین پرداخت کند کالا دیرتر به دستش می‌رسد، اما اگر قرار باشد بعد از دریافت محصول مورد نظر هزینه را پرداخت کند کالا زودتر به دستش می‌رسد. این مورد تمام معادلات فروش آنلاین را زیر سوال می‌برد.

2.جمله آشنای ما فقط مسئول این قسمت هستیم

متاسفانه اگر در کالای دریافتی مشتری مشکلی وجود داشته باشد همه از پاسخ گویی فرار می‌کنند، پیک می‌گوید من فقط مسئول تحویل کالا هستم و اپراتور هم می‌گوید مشکل کاربر به قسمت ما مربوط نمی‌شود. در نهایت مشتری خسته از یافتن مسئول اصلی از شکایت خود پشیمان می‌شود.

3. انتظار هولناک

اگر پیک درب خانه مشتری بیاید و سفارش دهنده خانه نباشد حتی پنج دقیقه هم نمی‌تواند صبر کند. اما عکس این قضیه بارها اتفاق می‌افتد که مشتری در روز تعیین شده ساعت‌ها منتظر کالای خود می‌ماند اما پیک نمی‌آید، در این شرایط هیچ عذرخواهی نیز از طرف فروشگاه اینترنتی صورت نمی‌گیرد.

4. خود امتیازدهی

بارها مشاهده شده است که بعد از تحویل کالا پیامکی برای مشتری ارسال می‌شود که در آن از او بابت اینکه امتیاز بالایی به فروشگاه اینترنتی مورد نظر داده است تشکر می‌کند در صورتیکه مشتری اصلا سیستم ثبت را لمس نکرده است.

5. تفاوت قیمت و حراج‌های دروغین

تا چند وقت پیش این اصل مهم فروشگاه‌های اینترنتی مبنی بر ارزان تر بودن کالا نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی رعایت می‌شد اما در حال حاضر در اکثر مواقع اتفاق عکس رخ می‌دهد، به عنوان مثال این فروشگاه‌ها قیمت کالاهای غیر دلاری را به بهانه افزایش قیمت دلار به راحتی افزایش می‌دهند.

6. خطای نرم افزار

در اکثر اوقات نرم افزار فروشگاه اینترنتی باگ دارد و به روز نمی‌شود، به عنوان مثال سایت خرید آنلاین نشان می‌دهد که کالا هنوز در انبار است اما همزمان وب سایت فروشگاه نشان می‌دهد که کالا ارسال شده است. در این شرایط کاربر سردرگم می‌شود و نمی‌داند چه کند.

نتیجه گیری و راه حل این مشکلات

در نهایت با همه اینکه انسان امروز خرید اینترنتی را ترجیح می‌داد اما به دلیل عدم مدیریت صحیح فروشگاه‌های آنلاین به اجبار به سمت همان خرید سنتی روانه شده است. اما هزار مارکت پایان مشکلات فروشگاه‌های اینترنتی است. با دانلود و نصب هزار مارکت از کافه بازار، مایکت، سیبچه و به طور مستقیم از سایت هزار مارکت می‌توان به رویای شهر آنلاین خود رسید که از هر مغازه‌ای خرید کرد بدون اینکه هزینه اضافی پرداخت شود.

هزار مارکت یک اپلیکیشن جامع است که می‌تواند دامنه وسیعی از نیازهای کاربران خود را برآورده سازد و پوشش کاملی از خدمات و زندگی روزانه را ارائه ‌دهد، همچنین این فرصت را به کاربران می‌دهد تا تنها با کمک یک اپلیکیشن خرید آنلاین خود را کامل کنند.

هزار مارکت تاخیر در ارسال کالا را، به صورت هوشمند نمایش می‌دهد و زمان رسیدن کالا به صورت مانیتورنیگ در اختیار کاربر است و از تمامی مراحل آماده سازی، ارسال و تحویل کالا مطلع است.

هزار مارکت با پشتبانی 24 ساعته در تمامی ساعات روز، در هفت روز هفته در دسترس تمامی کاربران است تا مشکلات هر کدام را به شکل مطلوب حل کند. در هزار مارکت تمامی امتیازها و نظرسنجی‌ها از طریق کاربران بوده و مجموعه هزار مارکت و یا فروشندگان هزار مارکت توانایی دخل و تصرف در این امر را نداشته‌اند و با توجه به وجود تعداد زیاد فروشنده در هزار مارکت به هیچ عنوان تخفیف و قیمت‌های دروغین و یا بالاتر وجود ندارد و هزار مارکت هیچ دخل تصرفی در قیمت گذاری محصولات نداشته و تمامی موارد قیمت گذاری شده با قیمت خرید حضوری از فروشندگان برابری می‌کند و فروشندگان موظف به رعایت این قانون هستند و در صورت مشاهده پنل فروشندگی غیرفعال می‌شود.

هزار مارکت به شدت هوشمند بوده و امکان اشتباه و یا خطای سیستمی وجود ندارد و با خیال راحت کاربران می‌توانند سفارشات خود ار در هزار مارکت به ثبت برساند و در باز زمانی مشخص در آدرس ثبت شده خود محصول خود را تحویل بگیرند.

هزار مارکت با توجه به سیستم مکان مبنا بودن خود نزدیک ترین فروشگاه مورد نیاز را معرفی تا هزینه و زمان ارسال به حداقل ترین مقدار ممکن برسد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت هزار مارکت به آدرس hezarmarket.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هزار مارکت

تلاش ما در"شرکت آلبالوی هزارنشان سهامی خاص" با برند هزار مارکت این است که امروزه درعصری که همه چیز روبه اتوماتیک شدن می باشد، هدف ما حفظ ارتباط انسان در قلب تجارت است. به همین دلیل ما مکانی را ایجاد کردیم که خلاقیت در آن زندگی و رشد می کند، زیرا نیروی محرک آن مردم هستند. ما به جامعه فروشندگان کمک می کنیم تا ایده های خود را به کسب و کارهای موفق تبدیل کنند. پلتفرم ما آنها را با میلیون ها خریدار متصل می‌کند، خریدارانی که بدنبال یک جایگزین هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]