اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114011510077

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه آنلاین تمادکالا

کد: 139806114011510077

http://bit.ly/2LjMtCu

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران مبنی بر افزایش تنوع مواد شیمیایی آزمایشگاهی، فروشگاه تمادکالا از یک تیرماه اقدام به روزرسانی و افزایش محصولات در وب‌سایت خود کرده است.

رتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه آنلاین تمادکالا
ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه آنلاین تمادکالا

به گزارش روابط عمومی فروشگاه آنلاین تمادکالا؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی مواد شیمیایی و تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی از تاریخ 1398/04/01 به روز رسانی شده است و با امکاناتی تازه و تنوع مواد شیمیایی بیشتر به آدرس www.tamadkala.com در دسترس کاربران، محققان و صنعتگران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ وب‌سایت، بخش‌های مواد شیمیایی زیستی شامل محیط‌های کشت باکتری، اسیدهای آمینه، محلول‌های بافر و محلول‌های کارل فیشر و همچنین تعداد زیادی مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما به فهرست مواد شیمیایی آزمایشگاهی وب‌سایت اضافه شده است.

مدیر فروشگاه آنلاین تمادکالا با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با مواد شیمیایی آزمایشگاهی جدید و همچنین اضافه کردن برندهای ایرانی و خارجی به منظور تنظیم با بودجه مخاطبان، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی همچنین افزود: فروشگاه آنلاین تمادکالا وب سایت فعال در حوزه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی است و پس از این به روزرسانی به دنبال فروش مواد شیمیایی به صورت آنلاین در مقیاس صنعتی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تمادکالا

فروشگاه اینترنتی تماد کالا بزرگترین و جامع ترین فروشگا آنلاین در زمینه مواد شیمیایی، ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی می باشد. راه‌اندازی یک وب سایت با امکانات فنی و کاربر پسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات، ارسال سریع محصولات درخواستی، انجام سریع خدمات آزمایشگاهی نشاندهنده رویکرد جدید این فروشگاه در ارائه خدمات نوین پژوهشی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]