اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014070010077

 جشنواره فروش نانوذرات به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود

کاهش قیمت نانوذرات تا 50 درصد از اول مهر 98

کد: 139807014070010077

http://bit.ly/2mlG2os

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره فروش ویژه نانوذرات در فروشگاه آنلاین تمادکالا به مناسبت آغاز سال تحصیلی از اول مهر آغاز شده است.

کاهش قیمت تا 50 درصدی نانوذرات از اول مهر 98
کاهش قیمت نانوذرات تا 50 درصد از اول مهر 98

به گزارش روابط عمومی تمادکالا، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش نانوذرات به مناسبت آغاز سال تحصیلی آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع نانومواد شامل نانو ذرات و نانو میله‌ها را از طریق وب سایت تمادکالا به آدرس tamadkala.com با قیمت‌های ویژه تهیه کنند.

فرزاد حسینی نسب مدیرعامل شرکت تمادکالا مشتری‌مداری و حمایت از توسعه تحقیقات علمی در کشور را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود. دانشجویان، مراکز تحقیقاتی و صنایع، برخی از مشتریان نانوذرات می‌توانند باشند.»

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «با توجه به اینکه نانومواد در زیر مجموعه مواد شیمیایی قرار می‌گیرند و همراه کیفیت مواد شیمیایی در کشور یکی از چالش‌های مهم محسوب می‌شود، تمادکالا کیفیت نانوذرات ارائه شده را تضمین می‌کند و با خدمات پستی ویژه به سراسر ایران ارسال می‌کند.»

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تمادکالا

فروشگاه اینترنتی تماد کالا بزرگترین و جامع ترین فروشگا آنلاین در زمینه مواد شیمیایی، ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی می باشد. راه‌اندازی یک وب سایت با امکانات فنی و کاربر پسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات، ارسال سریع محصولات درخواستی، انجام سریع خدمات آزمایشگاهی نشاندهنده رویکرد جدید این فروشگاه در ارائه خدمات نوین پژوهشی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]