اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264053010077

به همت تمادکالا با همکاری دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و در 18 مهر

دوره آموزشی مروری بر روش‌های تولید مختلف مواد نانوساختار برگزار می‌شود

کد: 139806264053010077

http://bit.ly/32RiQhs

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی مروری بر روش‌های تولید مختلف مواد نانوساختار با حضور دانشجویان و اساتید در تاریخ 18 مهر برگزار می‌شود.

دوره آموزشی مروری بر روش های تولید مختلف مواد نانوساختار برگزار می‌شود
دوره آموزشی مروری بر روش‌های تولید مختلف مواد نانوساختار برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی تمادکالا با همکاری دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوره آموزشی مروری بر روش‌های تولید مختلف مواد نانوساختار با حضور دانشجویان و اساتید در تاریخ 18 مهر به میزبانی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط این شرکت برگزار می‌شود.

فرزاد حسینی نسب مدیر عامل تمادکالا هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان در حوزه نانو بیان و گفت: «به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا دانش فنی فعالان صنایع مختلف با فناوری نانو، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر صنعت نانو در کشورمان فراهم شود.»

وی دکتر بهنام غفاری مدرس این دوره آموزشی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: «از آنجایی که تمادکالا با وب سایت tamadkala.com یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش مواد شیمیایی، وسایل آزمایشگاهی و همچنین فروش نانو مواد است، مدرس این دوره از تجربه کافی برای برگزاری این دوره برخوردار و می‌توانند راهنمای بسیار خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 30 هزار تومان برای دانشجویان امیرکبیر و 40 هزار تومان برای دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها و عموم دریافت خواهد شد.

شرکت برای عموم آزاد است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به ادرس tamadkala.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تمادکالا

فروشگاه اینترنتی تماد کالا بزرگترین و جامع ترین فروشگا آنلاین در زمینه مواد شیمیایی، ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی می باشد. راه‌اندازی یک وب سایت با امکانات فنی و کاربر پسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات، ارسال سریع محصولات درخواستی، انجام سریع خدمات آزمایشگاهی نشاندهنده رویکرد جدید این فروشگاه در ارائه خدمات نوین پژوهشی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش