اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980621403406094

رشد 265 درصدی بدافزارهای بدون فایل (Fileless)

کد: 13980621403406094

http://bit.ly/32E3SLG

، تهران , (اخبار رسمی): براساس جدیدترین گزارش تهدیدات سایبری غول امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro )، در نیمه اول سال 2019 بدافزارها و ویروس‌های بدون فایل ( Fileless ) رشدی 265 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رشد 265 درصدی بدافزارهای بدون فایل ( Fileless )
رشد خیره کننده تهدیدات و ویروس های بدون فایل Fileless

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، براساس جدیدترین گزارشی که توسط غول امنیتی ترندمیکرو منتشر شده، بدافزارهای بدون فایل ( Fileless ) در نیمه اول سال 2019 ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشدی 265 درصدی داشته‌اند.

براساس اطلاعاتی که از شبکه حفاظتی هوشمند ترندمیکرو ( Trend Micro Smart Protection Network ) به دست آمده، در فاصله Jan 2016 تا Jun 2019 ، آسیا با رشد 42.98% در حملات باج افزاری روبرو بوده که این مقدار برای هند 23.88% بوده است.

تهدیدات مالی و بانکی از دیگر تهدیدات قابل توجه و چالش برانگیز بوده اند که از جمله آنها میتوان به RAMNIT به عنوان اصلی ترین جرم سایبری اشاره کرد.

در مجموع شرکت ترندمیکرو 26 میلیارد و 800 میلیون تهدید سایبری را در نیمه اول سال 2019 مسدود کرده که 6 میلیارد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و 91% این تهدیدات تلاش داشتند تا از طریق ایمیل وارد تجهیزات کاربران و شرکت‌ها شوند.

بخشی از گزارش تهدیدات سایبری نیمه اول سال 2019 ترندمیکرو پیش از این در وب سایت اخبار رسمی منتشر شده است.

ترندمیکرو که از رهبران امنیت سایبری در دنیاست و در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود با ده‌ها کمپانی بزرگ فناوری از جمله سیسکو، ایسوس ، پاناسونیک، تی پی لینک، وی ام ویر VMware , آمازون Amazon، F5 Networks , زیمنس و .. به عنوان شریک استراتژیک مشغول به همکاری است.

ترندمیکرو بیش از 6 هزار کارمند و متخصص امنیت سایبری دارد و در حال حاضر به مدیرعاملی خانم اِوا چن هدایت می‌شود.

آنتی ویروس‌های ترندمیکرو از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران عرضه و پشتیبانی می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]