اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980621403455904

فروش اسکنر فیدر دار

کد: 13980621403455904

http://bit.ly/2OlHOl4

، تهران , (اخبار رسمی): اسکنر فیدردار جزء محصولات محبوب میان کاربران است. فروش اسکنرهای فیدر دار به دلیل نوع کاربری که دارد برای کاربردهای صنعتی و با حجم بالا استفاده می‌شود. معمولا همه با اسکنر تخت آشنا هستند که در آن برگه‌ای را روی اسکنر قرار داده و اسکن می‌کنند.

فروش اسکنر فیدر دار
فروش اسکنر فیدر دار

هم زمان با گسترش فناوری‌های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات، همه سازمان‌ها و حتی اشخاص در حال گذر از دوره کاغذ و رسیدن به عصر استفاده از کامپیوتر هستند. یکی از ماشین‌هایی که در این زمینه بسیار کاربرد دارد، اسکنر است.

با استفاده از اسکنر می‌توان تصویر و یا همان اسکن مدارک را گرفته و به فایل کامپیوتری تبدیل کرد که در این حالت جای کمتری اشغال کرده و از طرفی احتمال از بین رفتن کاغذ نیز کم می‌شود. در این بین انواع اسکنر وجود دارد که هر کدام به نوعی استفاده می‌شوند.

اما اسکنر فیدردار جزء محصولات محبوب میان کاربران است. فروش اسکنرهای فیدر دار به دلیل نوع کاربری که دارد برای کاربردهای صنعتی و با حجم بالا استفاده می‌شود. معمولا همه با اسکنر تخت آشنا هستند که در آن برگه‌ای را روی اسکنر قرار داده و اسکن می‌کنند.

اما در اسکنر فیدر دار نحوه کار متفاوت است. اینکه اسکنر a3 فیدردار باشد یا در هر اندازه‌ای، مکانیسم کار یکی است که در آن حجم مشخصی از برگه‌ها را درون دستگاه قرار داده و هد حرکت می‌کند.

قیمت اسکنر فیدردار شاید کمی بالاتر از نوع تخت آن باشد اما برای مراکزی که به آن نیاز دارند قابل توجیه است.

می‌توان با مراجعه به یک مرکز فروش اسکنر از نزدیک با انواع این دستگاه آشنا شده و تفاوت‌ها را به صورت حضوری مشاهده کرد.

مرکز فروش اسکنر فیدر دار

اگر اسکنر برای اسکن مدارک و اسناد در یک بایگانی نیاز است، خرید اسکنر فیدردار بهترین انتخاب است. اگر قرار باشد، این کار را با استفاده از اسکنر تخت انجام داد، ساعت‌ها زمان خواهد برد.

برندهای مختلفی وارد این حوزه شده‌اند و محصولات با کیفیتی را تولید کرده‌اند مانند اسکنر فیدردار فوجیتسو و اسکنر فیدردار کانن که هر دوی آنها در سازمان‌های مختلفی استفاده می‌شوند. به همین دلیل نیز فروش اسکنر فیدر دار همیشه بالاست و همه دنبال سرعت انجام کار خود هستند.

در برخی از این محصولات، می‌توان برگه‌ها را در تعداد بالا به این دستگاه داد و بصورت خودکار همه آنها را پشت و رو اسکن کرد. بنابراین انتخاب خوبی برای مراکز مختلفی است که قصد اسکن مدارک زیادی را دارند.

شرکت ایده برتر پارسیان نیز به عنوان مرکز فروش اسکنر فیدر دار توانسته مجموعه کاملی از این دستگاه‌ها را در کنار هم جمع کند و به مشتریان خود حق انتخاب دهد. این محصولات همه با گارانتی اصلی بوده و خدمات پس از فروش را نیز شامل می‌شوند که در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توان بدون نگرانی آن را پیگیری کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار