اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806284058812920

اطلاعات بیشتر از دانش مربوط به هتلداری

آشنایی با اصطلاحات مربوط به هتل

کد: 139806284058812920

http://bit.ly/2mwT7vp

، (اخبار رسمی): بسیاری از افراد بارها و بارها در هتل اقامت داشته‌اند و اصطلاحاتی شنیده‌اند. در ادامه اصطلاحات مربوط به هتل جهت اطلاعات بیشتر ارائه شده است.

آشنایی با اصطلاحات مربوط به هتل
آشنایی با اصلاحات مربوط به هتل

مجموعه های هتل تعدادی از اصطلاحات مربوط به هتل را گردآوری کرده که در ادامه امده است.

 Only room یا o-r : در این نوع اقامت، اتاق بدون هیچگونه وعده غذایی اجاره می‌شود.

Bed and breakfast یا B-B: در این نوع اقامت صبحانه بعنوان یک وعده غذایی نیز برای مسافران تدارک دیده می‌شود.

Half Board یا H-B : در این نوع اقامت صبحانه بعلاوه یک وعده غذایی شام یا نهار برای مسافر تدارک دیده می‌شود و این بستگی به هتل مورد نظر دارد که وعده دوم شام باشد یا نهار.

Full Board یا F-B: این نوع اقامت اتاق به همراه سه وعده غذایی صبحانه، نهار، شام در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

All Inclusiveیا All: در این نوع اقامت علاوه بر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام خدماتی نظیر استخر، سونا، جکوزی و ماساژ و... برای یکبار در طول اقامت رایگان است.

Extra guest: یعنی اتاق ظرفیت سه نفر دارد ولی به درخواست میهمان با دریافت اندکی هزینه شرایط اتاق برای یک نفر اضافه مهیا می‌شود.

Double room: به اتاقی گفته می‌شود که شرایط برای اقامت دو نفر بخوبی تدارک دیده شده است.

Singel room: فضای اتاق برای میهمان‌هایی که تنهایی سفر کرده‌اند در نظر گرفته شده است.

BellBoy: بل بوی در واقع از پرسنل هتل مورد نظر است که در بدو ورود به هتل چمدان‌ها را تا اتاق حمل می‌کنند.

Room Service: یکی از بهترین خدماتی که بیشتر هتل‌ها در تمام ساعت از شبانه روز ارائه می‌دهند تا مسافران عزیز دسترسی آسان به مواد غذایی داشته باشند روم سرویس است. با وجود این خدمات دیگر نیازی نیست برای رفع گرسنگی یا تشنگی مسافت طولانی تا رستوران پیمود تنها با یک تماس ساده خیلی سریع خوراکی یا نوشیدنی موردنظر در اتاق سرو می‌شود.

Fully Booked: زمانی‌که فرد بصورت اینترنتی اقدام به رزرو یک اتاق می‌کند، چناچه اتاق موردنظر از قبل توسط شخص دیگری رزرو شده باشد ممکن است برچسب فولی بوکت روی آن زده شده باشد که در اینصورت نمی‌توان اتاق را در آن تاریخ رزرو کرد.

HouseKeeping: در همه‌ی هتل‌ها بخشی تحت عنوان خانه داری و یا هاوس کیپینگ وجود دارد که مسئولیت مرتب و تمیز کردن اتاق را دارند. چناچه فرد در هتل اقامت دارد و می‌خواهد اتاق مرتب شود لیبلی به دستگیره در آویزان می‌کند  تا پرسنل این بخش متوجه درخواست شوند.

Mini Bar: در اتاق‌های هتل، یخچال‌هایی پر از خوراکی و نوشیدنی جهت دسترسی آسان به مارکت وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. باید توجه شود که در اکثر هتل‌ها هزینه این خوراکی‌ها در صورت استفاده به طور مجزا گرفته می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گروه رزواسیون های هتل به ادرس HiHotel.ir مراجعه و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح