اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314063412920

اصطلاحات مربوط به هتل

قوانین مربوط به نیم شارژ هتل

کد: 139806314063412920

http://bit.ly/32okwQ5

، (اخبار رسمی): در خصوص ساعت ورود و خروج مسافران در بعضی موارد قوانین هتل‌های مختلف متفاوت است. می‌توا با ارتباط مجازی یا تلفنی با پشتیبانان و مشاوران 24 ساعته های هتل اطلاعات لازم را دریافت و پرسش‌های خود را مطرح کرد.

قوانین مربوط به نیم شارژ هتل
قوانین مربوط به نیم شارژ هتل

همان‌طور که در همه جای دنیا مرسوم است، همه ارگان‌های مختلف قوانین خاص خود را دارند و باید تا حدودی با این قوانین آشنا شد، هتل‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند در این مقاله قوانین متداول هتلداری بیان شده است.

یکی از این قوانینی که خیلی از افراد با آن آشنا نیستند و شاید حتی از ماهیت این قانون با خبر نباشند قانون نیم شارژ هتل است. در واقع این قانون از زمانی رواج پیدا کرد که بسیاری از مسافران به دلیل معطلی برای تحویل گرفتن کلید اتاق یا به اصطلاح چک این باید مدت طولانی منتظر می‌ماندند. در بسیاری از هتل‌های دنیا ساعت ورود و خروج یکسان است یعنی ساعت 14 کلید را تحویل داده می‌شود و شخص وارد اتاق می‌شود و ساعت 12 ظهر باید اتاق تحویل داده شود. ولی به دلیل وجود  پیشامدهای مختلف گاهی نمی‌توان با برنامه‌ریزی پیش رفت و از ساعت رسمی ورود و خروج هتل اطاعت کرد. در این حالت مسافر با کوله باری از خستگی دوست دارد خیلی زود وارد اتاق شده و خستگی را از تن خارج کند. به همین علت قانون نیم شارژ هتل مطرح شد و کار مسافران و هتلداران را آسان کرد.

در واقع نیم شارژ هتل اینگونه مطرح می‌شود که ممکن است شخص ساعت 6 صبح وارد هتل شود یعنی زودتر از زمان چک‌این (یعنی ساعت 14ظهر) ویا بر عکس، شخص در هتل است ولی به دلایل مختلف آمادگی تحویل اتاق یا چک اوت (یعنی ساعت 12 ظهر) را ندارد در این صورت، هزینه نیم شارژ هتل یعنی نصف مبلغ کامل یک شب را پرداخت می‌کند به عبارت دیگر با پرداخت هزینه نیم شارژ می‌توان مدت بیشتری از اتاق استفاده کرد زودتر وارد یا دیرتر خارج شد.

در خصوص ساعت ورود و خروج مسافران در بعضی موارد قوانین هتل‌های مختلف متفاوت است. علاقه‌مندان می‌توانند با ارتباط مجازی یا تلفنی با پشتیبانان و مشاوران 24 ساعته HiHotel.ir@ اطلاعات لازم را دریافت کنند و پرسش‌های خود را مطرح کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی