اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314063512920

به انرژی‌های اطراف خود دقت کنیم

سلامت روح و جسم با فنگ شویی در سفر

کد: 139806314063512920

http://bit.ly/2kIQsxJ

، (اخبار رسمی): در واقع فِنگ شویی تلفیقی از علم وهنر است، که تلفیق این دو اساس زندگی مطلوب‌تر را فراهم می‌آورد و اینگونه بیان می‌شود که هرچیزی که در اطراف است و ممکن است برای سلامت روح و جسم آزردگی ایجاد کنند خیلی سریع از خود دور کرد. 

فنگ شویی در سفر
فنگ شویی در سفر

ممکن است افراد بارها و بارها احساس خستگی و کسلی نسبت به اطراف خود داشته باشند ولی علت این بی حالی، کسلی و سردرگمی را ندانند. در ادامه در رابطه با علم فِنگ شویی و تاثیر مثبت آن، در بهبود کیفیت زندگی اطلاعاتی ارائه شده است.

اصطلاح فِنگ شویی از طراحی و اصول در ساخت یا چیدن وسایل منزل، که این علم در معماری چینی رواج بیشتری دارد آمده و تلفظ درست آن (feng shui) است. افرادی که به پیرامون خود اهمیت می‌دهند و مدام برای بهتر شدن حال خود دست به تغییر در دکوراسیون منزل یا اتاق خواب می‌زنند بهتر است با علم فِنگ شویی آشنا شوند.

فِنگ شویی برای بهبودی زندگی راهکارهایی ارائه می‌کند که از دیرباز تا به امروز نتایج صحیح داشته است.

فِنگ شویی ذهن نیز جز مهم ترین عوامل در بهبود سلامت روحی است که با دور کردن افکار منفی و احساسات ناخوشایند بسیاری از مشکلات روحی را برطرف می‌کند.

با نگاه به طبیعت می‌توان دید که چگونه در پاییز و زمستان شاخ و برگ‌های کهنه خود را دور می‌ریزد تا دوباره نشاط و سرزندگی را در خود بدست اورد. اگر آب، این مایه‌ی حیات مثل همه موجودات به همین شکل و بدون تغییر و تحول در کره زمین به حیات خود ادامه می‌داد، بدون شک پس از مدتی می‌گندید و دریاها  و اقیانوس‌ها به لجن زار بزرگی تبدیل می‌شدند. هیچ چیزی در جهان بدون انرژی وجود ندارد پس بهتر است که نسبت به انرژی محیط خود آگاهی پیدا کرد تا شادی و سلامت جسم و روان خود را ارتقا بخشید.

فِنگ شویی یاد می‌دهد با تحلیل انرژی‌های فضای داخل و بیرون محل زندگی و کار خود، کیفیت انرژی‌های مثبت و منفی اطراف را شناخته و با ایجاد و افزایش انرژی‌های مثبت و کاهش و حذف انرژی‌های منفی، کیفیت زندگی را بهبود بخشید. گستره‌ی این علم آنقد زیاد است که لازم است در جای جای زندگی به آن اهمیت داد.  

حتی اگر قرار است بصورت موقت در اقامتگاهی در داخل یا خارج شهر بود از انرژی‌های موجود در اطراف نباید غافل شد. سامانه رزرواسیون های هتل با به اشتراک گذاشتن تصاویر و امکانات هتل‌های مختلف جهت بهبود کیفیت سفر و اقامتگاهی لذت بخش افراد را یاری می‌کند تا با مشاهده تصاویر مطابق سلیقه و هر آنچه که حس خوب را به آنها القا می‌‌کند، انتخابی درست داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | دکوراسیون و منزل