اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014068713289

فروشگاه اینترنتی اشکان کالا، فروشگاهی برای فروش لوازم خانگی با قیمت ارزان

کد: 139807014068713289

http://bit.ly/2mpC1zm

، هندیجان , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی اشکان کالا، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی از بندر منطقه آزاد هندیجان است. تمامی ایرانیان می‌توانند کالاهای الکترونیک، لوازم برقی خانه، لوازم آشپزخانه و پخت‌وپز، کالاهای مد و لباس و هزاران کالای متنوع را به صورت آنلاین و با نازل‌ترین قیمت خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی اشکان کالا
فروشگاه اینترنتی اشکان کالا

اشکان کالا صاحب سیستم باربری آبی از کشور امارات متحده به ایران است تا قیمت تمام شده هر کالا را به شدت کاهش دهد

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اشکان کالا واقع در بندرهندیجان یک واردکننده مستقیم کالا از کشور امارات متحده عربی است که کالاهای خود را از طریق راه آبی خلیج فارسی وارد کشور می‌کند و از ترخیص کالا از گمرک تا رساندن کالا به دست مشتری توسط خود مجموعه اشکان کالا انجام می‌شود. این امر واسطه‌های فروش کالا در کشور را به شدت کاهش می‌دهد و سبب قیمت فوق العاده رقابتی در تمام کشور می‌شود.

فروشگاه اینترنتی اشکان کالا واقع در جنوب استان خوزستان فروشنده کالاهای لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و... به صورت مستقیم از دبی است و این مهم را با رعایت حقوق و احترام متقابل با مشتریان خود دنبال می‌کند.  

تمامی کالاهای موجود در این وب‌سایت به صورت مستقیم از نماینده فروش برند واقع در امارات متحده عربی وارد ایران شده و به این صورت واسطه‌ها از بین رفته و خریدار کالای مورد نظر خود را با کمترین اختلاف قیمت در مبدا خریداری خواهد کرد. همینطور شرکت بازرگانی اولترا استور صاحب سیستم باربری آبی از بندر دبی به ایران است تا قیمت تمام شده هر کالا را به شدت کاهش دهد.

دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی اشکان کالا در بندر تجاری هندیجان، استان خوزستان واقع است.

اشکان کالا پس از عقد قرار داد با چندین برند مطرح در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، صوتی و تصویری، لوازم برقی و… (فیلیپس، کنوود، فوما، کورس، وگاتی،و…) در سال ۹۳ اقدام به واردات کالاهای این برندها به داخل کشور از طریق سیستم باربری دریایی کرد.

هم اکنون سایت اشکان کالا در حال راه اندازی است تا برای فروش به صورت تکی برای عموم مردم ایران فعالیت کند.

مدیریت شرکت بازرگانی اشکان کالا با سابقه طولانی در زمینه واردات کالاهای خانگی در نظر دارد تا با حذف هر چه بیشتر واسطه‌ها و دلال‌ها و همچنین با دارا بودن سیستم باربری خود قیمت اجناس را به شدت برای مصرف کنندگان ایرانی پایین بیاورد تا همه بتوانند با هر توان مالی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اشکان کالا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اشکان کالا یک وارد کننده مستقیم کالا از کشور امارات متحده عربی است که کالا های خود را از طریق راه آبی خلیج فارسی وارد کشور میکند و از ترخیص کالا از گمرک تا رساندن کالا به دست مشتری توسط خود مجموعه اشکان کالا انجام میشود. این امر واسطه های فروش کالا در کشور را به شدت کاهش میدهد و سبب قیمت فوق العاده رقابتی در تمام کشور میشود!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی