اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808074170113289

راهنمای خرید تلویزیون

کد: 139808074170113289

http://bit.ly/323BDpa

، هندیجان , (اخبار رسمی): شرکت‌های سازنده‌ی تلویزیون، مانند شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های موبایل، سعی می‌کنند که روزبه‌روز دستگاه‌های خود را باریک‌تر و باریک‌تر کنند. این موضوع باعث شده تا مجبور شوند برخی قسمت‌های تلویزیون را فدای قسمت‌های دیگر کنند. اولین موردی که فدای این کمبود جا می‌شود، سیستم صوتی تلویزیون‌هاست.

راهنمای خرید تلویزیون
راهنمای خرید تلویزیون

بدون شک مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در خرید تلویزیون ، سایز آن است. قانون نانوشته این است که با توجه به بودجه و فضای اتاق، بزرگ‌ترین تلویزیون ممکن را خرید. این قانون چندان هم دور از واقعیت نیست؛ مثلا قراردادن تلویزیون ۶۵اینچی در اتاق ۹متری، خیلی هوشمندانه نیست. حتی اگر بتوان چنین تلویزیونی را در چنین اتاقی جای داد، تماشای تلویزیون بزرگ از چنین فاصله‌ی نزدیکی، ممکن است به‌مرور زمان، به چشم آسیب بزند. به‌علاوه، تلویزیون ۶۵ اینچی با دقت Full HD، تنها ۳۰ پیکسل در هر اینچ دارد؛ بنابراین اگر نزدیک به تلویزیون نشست، می‌توان پیکسل‌ها را از هم تشخیص داده و این موضوع لذت تماشای فیلم یا هر نوع محتوای دیگری را کاهش می‌دهد.

کیفیت صدا چقدر اهمیت دارد؟

شرکت‌های سازنده‌ی تلویزیون، درست مثل شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های موبایل، سعی می‌کنند که روزبه‌روز دستگاه‌های خود را باریک‌تر و باریک‌تر کنند. این موضوع باعث شده تا مجبور شوند برخی قسمت‌های تلویزیون را فدای قسمت‌های دیگر کنند. اولین موردی که فدای این کمبود جا می‌شود، سیستم صوتی تلویزیون‌هاست. حتی اگر بهترین تلویزیون را خرید، باز هم کیفیت صدای بلندگوهای آن، رضایت‌بخش نخواهد بود. شرکت‌های سازنده‌ی این دستگاه‌های جذاب، سعی می‌کنند با فناوری‌های عجیب‌وغریب و اصطلاحات بازاریابی، خریداران را قانع کنند که کیفیت صدای تلویزیون‌هایشان بسیار خوب است؛ ولی درنهایت، باز هم نتیجه‌ی قابل‌قبولی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند.

تلویزیون‌های OLED

نوع دوم تلویزیون‌ها، OLED نام دارد. در این تلویزیون‌ها که کاملا گران‌تر و برتر از تلویزیون‌های LCD هستند، به جای لایه‌های LCD و نور پس‌زمینه‌ی LED، لایه‌ا‌ی از LEDهای اورگانیک در پیکسل‌ها قرار دارد که می‌تواند به‌صورت مجزا نور تولید کند. تلویزیون‌های OLED معمولا قیمت خیلی زیادی دارند و می‌تواند حتی ۱۰ برابر، گران‌تر از تلویزیون‌های LCD باشند. مزیت اصلی این تلویزیون‌ها، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ی آن‌هاست. رنگ‌ها در تلویزیون‌های OLED کاملا زنده و طبیعی نشان داده می‌شوند، کنتراست تصویر و عمق رنگ مشکی فوق‌العاده است. به‌علاوه، کیفیت تصویر هم وقتی از زوایای مختلف به آن نگاه کنید، تغییری نمی‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اشکان کالا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اشکان کالا یک وارد کننده مستقیم کالا از کشور امارات متحده عربی است که کالا های خود را از طریق راه آبی خلیج فارسی وارد کشور میکند و از ترخیص کالا از گمرک تا رساندن کالا به دست مشتری توسط خود مجموعه اشکان کالا انجام میشود. این امر واسطه های فروش کالا در کشور را به شدت کاهش میدهد و سبب قیمت فوق العاده رقابتی در تمام کشور میشود!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]