اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014070213039

آشنایی با ویژگی‌های مثبت طراحی سایت دیجی کالا

نحوه طراحی سایت دیجی کالا

کد: 139807014070213039

http://bit.ly/2kFIdT4

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جز قوی ترین سایت‌های فروشگاهی کشور است. مزیت‌های طراحی سایت دیجی کالا موجب شده تا افرادی که در این زمینه فعالیت دارند سایت‌های خود را مشابه این وب سایت طراحی کنند. در ادامه ویژگی‌ها اصلی این سایت بررسی شده است.

طراحی سایت دیجی کالا
طراحی سایت دیجی کالا

دلایل موفقیت دیجی کالا

  • دسته بندی بسیار عالی محصولات

دسته بندی حرفه‌ای و بسیار عالی محصولات در فروشگاه دیجی کالا یکی از دلایل موفقیت این وب سایت است. این نوع دسته بندی سبب شده تا کاربرانی که به این فروشگاه اینترنتی وارد می‌شوند به راحتی محصول خود را یافته و در صورت نیاز آن را خریداری کنند. برای مثال تقسیم بندی گوشی‌های هوشمند در این سایت به گونه‌ای انجام شده که فرد خریدار می‌تواند براساس سیستم عامل و یا حتی نوع صفحه نمایش، محصول مورد نظر خود را پیدا کند.

  • قدرت جستجوی بالا

فیلترهای مختلف در جستجوی سایت باعث می‌شود تا کاربر راحت‍‌‌تر و سریع‌تر محصولات مشابه و مرتبط به هم  را مشاهده کند. این عامل خود باعث شده تا افرادی که به سایت وارد می‌شوند تمامی محصولات مشابه و مرتبط را مشاهده تا محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. اولین و مهم ترین موردی که باید در طراحی سایت رعایت شود رضایت کاربر است.

  • مقایسه محصولات

قاعدتا افرادی که می‌خواهند محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند، بودجه یکسانی نداشته و هزینه‌ها با هم متفاوت است. طراحی سایت دیجی کالا این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند کالاهای در یک رده، چه از لحاظ مشخصات و یا قیمت را بررسی تا محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

  • معرفی کامل کالا

یکی از مزیت‌هایی که سایت‌های فروشگاهی را ارزش می‌بخشد، معرفی کامل محصولات است. تمامی افرادی که قصد دارند از سایت‌های فروشگاهی خرید اینترنتی انجام دهند، می‌خواهند تمامی مشخصات کالای مورد نیاز را مطالعه تا اطلاعات کاملی از آن بدست آورند. در طراحی سایت دیجی کالا این امکان برای کاربران بوجود آمده است.

  • اهمیت نظرات کاربران

یکی دیگر از موارد بسیار خوب برای سایت‌های فروشگاهی ایجاد قسمت نظرات است. این قسمت می‌تواند به افرادی که سعی دارند محصولی را خریداری کنند کمک کند تا انتخابی مناسب داشته باشند. در واقع با ایجاد این قسمت کاربر راحت‌تر و با اطمینان بیشتری محصول مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

  • ریسپانسیو بودن سایت

تعداد کاربرانی که از طریق گوشی هوشمند اقدام به خریدهای اینترنتی می‌کنند بسیار زیاد شده و تقریبا اکثر کاربران از این طریق فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند. این نمایش صحیح و با کیفیت سایت‌های فروشگاهی در گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی سایت‌هایی که از جانب نیک وب سایت طراحی می‌شوند، ریسپانسیو و یا واکنش گرا هستند.

مزیت‌های طراحی سایت دیجی کالا

1-مبلغ بسیار کم طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت می‌تواند از طریق وردپرس انجام شود که در این صورت هزینه پایین‌تری داشته و می‌توان اِلمان‌ها و فاکتورهای مورد نیاز خود را بر روی قالب وردپرسی اعمال کرده تا فعالیت فروش خود را آغاز کند.

ممکن است که علاقه زیادی به طراحی سایت از طریق ورد پرس وجود نداشته باشد در این صورت بهتر است که طراحی سایت را به تیم طراحی سایت اختصاصی نیک وب سایت سپارد.

2-ظاهر حرفه‌ای و کاربر پسند سایت دیجی کالا

وب سایت دیجی کالا ظاهری حرفه‌ای داشته و این مورد سبب شده تا کاربران راحت‌تر بتوانند در این سایت فعالیت داشته باشند. طراحی سایت مشابه دیجی کالا می‌تواند این ویژگی را برای سایت ایجاد کند.

3-رابط کاربری فوق العاده حرفه‌ای مطابق با سلیقه کاربران ایرانی

این مورد نیز جز خصوصیات بسیار خوب وب سایت دیجی کالا بوده، که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. ظاهر سایت و نوع قرار گرفتن فاکتورها در صفحه دیجی کالا، هم موجب سهولت در استفاده و هم موجب علاقه بسیار زیاد افراد به آن شده است.

4-آگاهی کاربران با محیط سایت بدون نیاز به آموزش

راحتی در استفاده از وب سایت دیجی کالا به گونه‌ای است که دیگر نیازی به آموزش راهکارهای استفاده از آن برای کاربران ملزوم نبوده و افرادی که حتی برای اولین بار وارد این وب سایت می‌شوند می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. طراحی سایت مشابه آن این مزیت را نیز به دنبال خواهد داشت.

5-وجود پیشنهادهای شگفت انگیز

در طراحی سایت‌های فروشگاهی رعایت برخی از موارد از جمله پیشنهادهای شگفت انگیز موجب می‌شود تا ورودی خوبی از کاربران داشت. منظور از پیشنهاد‌های شگفت انگیز، محصولات و یا کالاهایی است که تخفیف‌های ویژه خورده و در دسته بندی مجزایی قرار می‌گیرند. این دسته بندی مجزا باعث راحتی کاربر شده تا بتواند با دقتی بیشتر محصول مورد نیاز خود را خریداری کند.

6- آگاهی کاربر از توضیحات فنی کالاها

از مزیت‌های طراحی سایت دیجی کالا می‌توان به نمایش توضیحات فنی محصولات اشاره کرد. این مورد محصولات را از نظر ویژگی‌ها و خصوصیاتی از قبیل سیستم عامل، نوع صفحه نمایش و .. دسته بندی کرده و کاربران می‌توانند به راحتی محصولات مشابه را مشاهده کنند. با طراحی سایت شبیه دیجی کالا در واقع مزیت‌های خوبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قیمت محصولات وابسته به دلار

اکثر محصولات و کالاهایی که در سایت‌های فروشگاهی وجود دارند بر اساس نرخ دلار قیمت گذاری می‌شوند. این دلیل باعث شده که تغییرات لحظه‌ای قیمت دلار بر روی قیمت محصولات نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. از این جهت یکی از مزیت‌هایی که سایت‌های فروشگاهی باید داشته باشند این است که این قیمت‌ها با تغییرات لحظه‌ای نرخ دلار، عوض شده باشد تا کاربران بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت واقعی خریداری کنند.

نیک وب سایت این ویژگی را برای سایت‌های فروشگاهی ایجاد می‌کند، با استفاده از یک سیستم تغییر قیمت محصولات طبق نرخ دلار قیمت محصولات وابسته به یک نوع فیلد خواهد بود و تنها با تغییر یک فیلد تمامی قیمت‌ها بروز خواهند شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نیک وب سایت به ادرس www.nicwebsite.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک وب سایت

طراحی و برنامه نویسی وب سایت های شرکتی و فروشگاهی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]