اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014070513280

طراحی زیبای خانه با ساعت دیواری

کد: 139807014070513280

http://bit.ly/2nqCD84

، تهران , (اخبار رسمی): ایده‌های بسیار زیادی برای تزیین مناسب اتاق وجود دارد تا بتوان آن را بسیار بهتر کرد. طراحی و دکوراسیون یک اتاق تا حد زیادی بر راحتی، زیبایی ظاهری و همچنین محیط اتاق آن تأثیر خواهد گذاشت. ساعت دیواری ابزاری برای طراحی با بودجه کم و همه کاره است که به راحتی می‌تواند یک نقطه کانونی ایجاد کند.

طراحی ساعت دیواری
ساعت دیواری - فروشگاه اینترنتی زمانسرا

ساعت دیواری ابزاری برای طراحی با بودجه کم و همه کاره است که به راحتی می‌تواند یک نقطه کانونی ایجاد کند یا یک تم موجود را تقویت کند. با دیدن طراحی ساعت دیواری می‌توان کلیه طرح‌ها را بررسی و انتخاب درستی با توجه به دکوراسیون اتاق مورد نظر داشت.

از آنجا که یک ساعت مطمئناً توجه افراد را به خود جلب می‌کند، حتماً باید در نظر گرفت که اندازه، محل قرارگیری و طرح آن چه تاثیری بر محیط خواهد گذاشت و تصمیم گرفته شود که کدام دیواره ساعت را نشان می‌دهد و اینکه ساعت چگونه طراحی کلی اتاق را تقویت می‌کند.

سبک‌های ساعت از ساعت مدرن تا ساعت کلاسیک در طرح‌های بسیاری ارائه می‌شوند که تقریباً با هر نوع دکوراسیونی متناسب هستند. طراحی ساعت دیواری به شکل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. اگر یک اتاق کاملاً رنگارنگ باشد، یک ساعت خنثی یا معمولی ممکن است به بهترین وجه کار کند. یک اتاق خنثی با فضای زیاد دیوار ممکن است از یک طراحی بزرگ یا نوعی از طراحی منحصر به فرد که چشم نواز است و احساس عمق ایجاد می‌کند، بهره ببرد.

گذشته از گفتن زمان، ساعت‌ها همچنین می‌توانند جنبه‌ی تزئینی داشته باشند، به طور مثال افرادی که به دنبال این هستند که طراحی ساعت از عملکرد برای آنها مهم‌تر باشد، ساعتی را انتخاب کنند که متناسب با طراحی اتاق باشد که نمونه‌های آنها در طراحی ساعت دیواری بسیار وجود دارد.

افرادی که مطمئن نیستند چه ساعتی می‌خواهند، خرید خود را بهتر است از طریق اینترنت شروع کنند. بیشتر فروشگاه‌های لوازم خانگی دارای عکس‌ها و توضیحات مربوط به تمام محصولات خود هستند. این روش به افراد در مورد سبک‌های مختلف، طرح‌ها و قیمت‌ها ایده می‌دهد. بعد می‌توان بصورت آنلاین خرید کرد یا به فروشگاه رفت و به ساعت‌ها نگاه کرد. مدل‌های منحصر به فرد را نیز می‌توان در فروشگاه زمانسرا، دید و خرید.

ساعت دیواری معاصر ممکن است به عنوان یکی از دکوراسیون‌ها برای اتاق انتخابی مناسب باشد که در طراحی ساعت دیواری به این مهم توجه بسیاری شده است. ساعت دیواری نه تنها به عنوان وسیله‌ای که زمان را نشان می‌دهد نقش مهمی را بازی می‌کند بلکه می‌تواند به افراد کمک کند تا ظاهر تحسین برانگیزی برای اتاق به دست آورند. البته طیف گسترده‌ای از ایده‌های ساعت دیواری را می‌توان انتخاب کرد اما یکی از آنها می‌تواند مناسب اتاق باشد. در ادامه نکاتی در مورد انتخاب ساعت دیواری مناسب برای خانه وجود دارد.

سبک اتاق خود را در نظر بگیرید

سبک اتاق هر فرد متفاوت است. واقعاً مهم است برای مثال، اگر یک اتاق نشیمن مدرن وجود دارد، بتوان ساعت‌های دیواری معاصر را انتخاب کرد. این به افراد کمک می‌کند تا ظاهر مدرن در آنجا بیشتر دیده شود. سپس باید رنگ بندی اتاق را در نظر گرفت و با توجه به رنگ اتاق ساعتی مناسب با آن رنگ انتخاب کرد یا از رنگ‌های خنثی برای آنجا استفاده کرد.

انتخاب رنگ ساعت دیواری

رنگ عاملی است که هنگام انتخاب ساعت دیواری نمی‌توان از آن غافل شد. یکی از نکات برجسته برای خرید ساعت دیواری اتاق این است که باید رنگ ساعتی را که خریداری می‌شود متفاوت از مبلمان تزئین شده در اتاق باشد. همچنین باید رنگ را بر اساس عناصر فنگ شویی در نظر گرفت. اگر ساعت دیواری را در جنوب آویزان کرد، باید ساعت‌های رنگی قرمز، نارنجی یا زرد داغ را انتخاب کرد.

این تأثیر مثبتی در احساسات خانوادگی خواهد داشت، خوشبختی و عشق را به ارمغان می‌آورد. اگر ساعت در شمال آویزان شود، اولویت برای رنگ‌های روشن مانند نقره، سفید و … که رسیدن به شانس و موفقیت در حرفه را به ارمغان می‌آورد. در طراحی ساعت دیواری تنوع زیادی در رنگ وجود دارد تا پاسخگوی هر سلیقه و هر دکوراسیونی باشد. 

متوجه عملکرد اتاق خود شد

عملکرد اتاق همچنین در هنگام انتخاب ساعت دیواری مناسب برای اتاق از فاکتورهای مهم است. به عنوان مثال، فردی که قصد دارد آن را در اتاق ناهار خوری یا محیط آشپزخانه خود قرار دهد، طراحی ساعت دیواری که مربوط به غذا خوردن است می‌تواند برای آشپزخانه ایده خوبی باشد، به عنوان مثال، ساعت‌های دیواری معاصر که به شکل قاشق و چنگال هستند که البته این مورد کاملا سلیقه‌ای است.

اندازه ساعت

نباید فراموش کرد که اندازه ساعت دیواری مناسب انتخاب شود. انتخاب اندازه ساعت دیواری از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این امر بیشتر بر خوانایی آن تأثیر می‌گذارد. اگر اندازه اتاق بزرگ باشد، بهتر است ساعت دیواری را در سایز بزرگتر انتخاب کرد.

بهتر است ساعت‌های دیواری معاصر را انتخاب کرد که خواندن آنها در محل اتاق آسان خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به محصولات ساعت دیواری در فروشگاه اینترنتی زمانسرا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمانسرا

زمانسرا یک فروشگاه آنلاین عرضه کننده ی ساعت های دیواری است که فعالیت آن فروش انواع ساعت های دیواری در سبک های مختلف به صورت عمده و تک فروشی است.در حال حاضر دارای یک شعبه فروش با مدیریت جناب حیدری است. همچنین زمانسرا آماده عقد قرار داد با شرکت ها مدیران و فروشگاه ها برای عرضه عمده محصولات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]