کد: 139807024072113312

خوشمزه‌ترین پیتزایی که با خرید فر پیتزا ریلی محقق می‌شود

کد: 139807024072113312

http://bit.ly/2lmfWkN

، اصفهان , (اخبار رسمی): توجه به نکاتی از جمله سایز فر پیتزا، تصمیم گیری برای خرید فر پیتزا رومیزی یا فر پیتزا ایستاده، وزن فر، خدمات گارانتی و ... در تعیین قیمت و خرید فر حائز اهمیت است.

خوشمزه ترین پیتزایی که با خرید فر پیتزا ریلی محقق میشه !!
خوشمزه‌ترین پیتزایی که با خرید فر پیتزا ریلی محقق می‌شود

نکاتی در هنگام خرید انواع فرهای طبخ پیتزا وجود دارند که همگان تنها در این صورت قادر خواهند بود بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود تهیه کنند:

در صورتی که قرار باشد طبخ پیتزا با دستور پخت ویژه و یا با باز و بسته شدن درب فر پیتزا انجام شود، فرهای رومیزی برای این کار مناسب خواهند بود.

هنگام خرید فر مخصوص پیتزا باید به به برقی بودن یا گازی بودن فر دقت داشت.

از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید فر مد نظر قرار داد، سایز فر است که به شدت در قیمت خرید فر پیتزا و نحوه عملکرد آن در آشپزخانه تاثیر دارد. مدل‌های مختلفی از فرهای مخصوص پیتزا با ابعاد مختلف با پایه‌های بلند یا کوتاه در بازار وجود دارند؛ باید دقت داشت که دستگاه فر از نظر ابعاد، اندازه و فضای آزاد در اطراف فر، متناسب با فضای رستوران باشد.

زمانی که باید بین انتخاب فر رومیزی و فر ایستاده  تصمیم‌گیری کرد، قیمت تاثیری بسیاری بر انتخاب خواهد داشت. از طرفی نحوه نصب فر در آشپزخانه و تجهیزات جانبی برای نصب نیز بسیار حائز اهمیت است.

توجه به خروجی فر مخصوص پیتزا به مفهوم اینکه چه تعداد پیتزا را در یک ساعت تحویل می‌دهد نیز در خرید فر تاثیر دارد؛ ظرفیت طبخ پیتزا برای فر، بودجه خرید را مشخص می‌کند؛ این کار اگر آگاهانه انتخاب شود، منجر به سودآوری خواهد شد.

باید بازدهی و راندمان فرهای پیتزا را در هنگام خرید در نظر داشت. اگر کسب و کاری، حجم بالای سفارش در روز دارد، بهتر است فرهای مجهز به سیستم‌های کنترل دمای داغ‌تر و پخت سریع‌تر را خریداری کند.

از مهم‌ترین مسائلی که باید هنگام خرید فر به آن دقت کرد، بررسی خدمات گارانتی و پشتیبانی مشتریان در هنگام خرید فر پیتزا است. انواع فرهای مخصوص طبخ پیتزا باید حداقل یک سال خدمات گارانتی و پشتیبانی را فراهم کنند.

بهتر است هنگام خرید فر به وزن دستگاه دقت  شود. وزن دستگاه مشخص می‌کند که برای حمل و نقل به چه نیرویی نیاز است. فرهای صنعتی سنگین‌تر از فرهای رومیزی هستند. وزن دستگاه هنگام خرید، هزینه‌های حمل و نقل را تعیین می‌کند.

علاقه‌مندان جهت مشاوره رایگان و خرید انواع فر پیتزا می‌توانند به صفحه فر پیتزا گسرو مراجعه کنند. 

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    گسرو

    فروش فر