کد: 139807284142313312

چگونه می‌توان فر پیتزا را از هرگونه آلودگی پاک کرد؟

کد: 139807284142313312

http://bit.ly/2P6OmEE

، اصفهان , (اخبار رسمی): در صورتی که کیفیت پیتزاها در بالاترین سطح خود قرار گیرند باید طریقه‌ی تمیز کردن فر پیتزا را از بر بود.

چگونه می توان فر پیتزا را از هرگونه آلودگی پاک کرد ؟!!
چگونه می‌توان فر پیتزا را از هرگونه آلودگی پاک کرد؟

هنگام کار کردن با انواع فر پیتزا محافظت و تمیز کردن فرها بسیار مهم است. با تمیز کردن انواع فر پیتزا می‌توان مطمئن شد که فر به درستی کار خواهد کرد.

همچنین مهمترین عاملی که باعث می‌شود کارگر فست فود یا فردی که با فر پیتزا کار می‌کند نسبت به تمیز کردن قسمت‌های مختلف فر پیتزا تنوری حساسیت بیشتری به خرج دهد این مسئله است که هرگونه آلودگی در فر پیتزا، بخصوص در داخل محفظه فر، موجب ایجاد بوی نامطبوع یا طعم نامطلوب در پیتزاها می‌شود.

این مسئله کاملا تصادفی و اتفاقی رخ می‌دهد؛ اما اگر نکات مهم در تمیز کردن فر پیتزا به صورت روزانه مورد توجه قرار گیرد، کیفیت پیتزاهای تهیه شده همواره در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت.

  • اولین نکته‌ای که باید قبل از تمیز کردن انواع فر پیتزا توجه داشت، مطمئن شدن از خنک بودن محفظه داخل فر است چون در صورت روشن بودن فر ممکن است دست آسیب ببیند!
  • هیچ کدام از فرهای پیتزا توسط برس‌های فلزی یا اشیای نوک تیز تمیز نشوند این کار باعث آسیب رساندن به قسمت‌های فر می‌شود.
  • از دستمال‌های نرم جهت پاک کردن محفظه داخل فر استفاده شود تا از خراش برداشتن کف و یا دیواره فر جلوگیری شود.
  • هنگام تمیز کردن داخل فر هرگز از محلول‌های شوینده قوی استفاده نشود.
  • در انواع فر پیتزا در صورت دیده شدن لکه‌های روغن یا گریس برای برطرف کردن و تمیز کردن لکه‌های چربی از پارچه‌های نرم مرطوب استفاده شود.
  • اگر در انواع فر پیتزا، محلی که پیتزاها قرار می‌گیرند به صورت صفحات چرخان باشد حتماً باید پس از تمیز کردن فر از سالم بودن حرکت صفحه چرخان نیز اطمینان حاصل کرد. ممکن است ذرات آشغال یا چربی از حرکت آرام و پیوسته صفحه چرخان جلوگیری کنند.
  • در مورد تمیز کردن برخی از قسمت‌های فر پیتزا شاید لازم باشد برخی از قطعات را از داخل فر خارج کرد تا به درستی شسته شوند.

علاقمندان در صورت نیاز به مشاوره رایگان جهت خرید فر پیتزا می‌توانند به صفحه فر پیتزا از سایت گسرو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گسرو

فروش فر

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار