اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807074085213357

کاشت ایمپلنت و درمان بی دندانی

کد: 139807074085213357

http://bit.ly/2n1V0QS

، تهران , (اخبار رسمی): بی دندانی از جمله مشکلاتی است که برخی افراد به آن دچار هستند که دلایلی مختلفی نیز می‌تواند داشته باشد. ایمپلنت گذاری یکی از روش‌های درمان این مشکل است.

کاشت ایمپلنت و درمان بی دندانی
دکتر میثم آریام - متخصص انواع روش های ایمپلنت گذاری

اگر شخصی جز افرادی است که مشکل بی دندانی دارد و کاندید کاشت ایمپلنت است اما مشغله کاری زیادی دارد و زمان مناسبی برای رفت و آمد در شلوغی شهر را ندارد، می‌تواند برای مشاوره آنلاین با دکتر آریام تماس داشته باشد و سوالات خود را مطرح کند تا دید کلی از طرح درمان، هزینه، مدت زمان و هر مورد دیگری را به دست آورد.

تاخیر در ایمپلنت گذاری چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟

ایمپلنت‌گذاری را به هیچ عنوان نباید به تاخیر انداخت زیرا در این صورت لثه و استخوان‌ها تحلیل می‌رود و بدون شک به پیوند استخوان نیاز خواهد داشت. همچنین دندان‌های مجاور جا به جا می‌شوند و ترتیبی که دارند به هم می‌خورد و ظاهری نازیبا به وجود می‌آید که اعتماد به نفس را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کاشت ایمپلنت چه زمانی مناسب است؟

تعیین زمان دقیق برای انجام این کار به وضعیت استخوان، وجود عفونت و مانند اینها بستگی دارد که اگر شرایط مساعد باشد ایمپلنت فوری برای بیمار تجویز می‌شود یعنی در همان لحظه کشیدن دندان، ایمپلنت نیز کار گذاشته می‌شود اما در برخی موارد باید یکی دو ماه صبر کرد و سپس اقدام به کاشت کرد. این روش مداوای بی دندانی محدودیت سن خاصی ندارد اما رشد باید تکمیل شده باشد یعنی پسرها از سن 20 سالگی و دخترها از سن 18 سالگی می‌توانند این روش درمانی را برای آنها اجرا کرد.

برای کاشت فوری ایمپلنت چه فاکتور هایی باید در نظر گرفته شود؟

اگر شخص کاندید کاشت سریع ایمپلنت است باید به عدم وجود عفونت در دندان استخوان مجاور توجه شود و همچنین باید میزان قابل قبولی از استخوان جهت قرارگیری ایمپلنت وجود داشته باشد. نکته مهم در این زمینه این است که با اکثریت برندها می‌توان کاشت فوری را انجام داد اما برخی برندها خصوصیات ساختاری و سطحی آنها برای انجام این کار مناسبتر است که طبق نظر دکتر ایمپلنت باید از یکی از آنها استفاده کرد.

دکتر میثم آریام

دکتر میثم آریام فوق تخصص ایمپلنت و جراحی‌های پیشرفته است و سالیان زیادی حدود 20 سال است که در این زمینه تجربه دارد و یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت در تهران شناخته شده است و اکنون در دندانپزشکی کسرا آماده خدمت‌رسانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی کسرا

دکتر میثم آریام فارغ التحصیل سال ۷۹ از دانشگاه بهشتی تهران متخصص جراحی لثه و ایمپلنت فلوشیپ فوق تخصصی ایمپلنت از دانشگاه تهران با بیست سال سابقه طبابت

اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان