اطلاعات تماس
  • 021576*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807084087413367

تولید اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌ مصرف و هوشمند در ایران توسط شرکت شوکت

کد: 139807084087413367

http://bit.ly/2oNtCr3

، تهران , (اخبار رسمی): با فرا رسیدن نیمه دوم سال و آغاز فصل سرما، اهمیت استفاده از یک بخاری مناسب بیشتر می‌شود. تولید اولین بخاری گازی هرمتیک کم مصرف و هوشمند توسط شرکت شوکت تجربه‌ای نو برای ایرانیان رقم زده است.

تولید اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌ مصرف و هوشمند در ایران توسط شرکت شوکت
تولید اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌ مصرف و هوشمند در ایران توسط شرکت شوکت
تولید اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌ مصرف و هوشمند در ایران توسط شرکت شوکت
تولید اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌ مصرف و هوشمند در ایران توسط شرکت شوکت

بخاری در فصل پاییز و زمستان از جمله ملزومات خانه‌ها،‌ اداره‌ها،‌ مدارس و... است و بدون بخاری نمی‌توان این فصل را گذراند.

در گذشته‌های نه چندان دور از بخاری‌های مختلفی استفاده می‌شد و با وجود اینکه خانه‌ها را گرم می کردند اما دارای معایب و مضراتی نیز بودند که باعث آسیب‌هایی می شدند. تولید گازهای مضر، ‌ایجاد خفگی و همچنین خطرات آتش‌سوزی از جمله مواردی بود که باعث شد همه به سمت داشتن بخاری‌های گازی هوشمند بروند. در ادامه به تولید اولین بخاری گازی هرمتیک و هوشمند در ایران پرداخته شده است. 

انواع بخاری‌ها

بخاری‌ها به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند: بخاری‌های گازی، بخاری‌های برقی، بخاری‌های نفتی و بخاری‌های ذغالی یا هیزمی.

با توجه به این که در کشور ما انرژی گاز جزء منابع طبیعی در دسترس محسوب می‌شود و هزینه استفاده از آن به مراتب از دیگر حامل‌های انرژی از جمله برق کمتر است، بخاری گازی یکی از بهترین گزینه‌های خرید بخاری محسوب می‌شود.

از طرفی با توجه به اینکه میزان هزینه‌های سوخت در حال افزایش است و نیاز به تولید بخاری گازی هوشمند وجود دارد، شرکت تولیدی صنعتی قطعه‌سازان شوکت توانسته است اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌مصرف و هوشمند را در ایران تولید کند.

اهمیت توجه به رده انرژی در بخاری گازی

باید در نظر داشت که برای صرفه‌جویی در هزینه‌های پس از خرید خود باید به رده انرژی روی بخاری توجه داشت تا بتوان هزینه‌های انرژی خود را کنترل کرد. منظور از رده انرژی همان خط‌های موازی رنگی است که با حروف انگلیسی علامت‌گذاری شده است. هر چه این حروف به ابتدای الفبای انگلیسی نزدیک‌تر باشد، اتلاف مصرف کمتری را نشان می‌دهد؛ به طوریکه حرف A  نشان‌دهنده کمترین مصرف انرژی است.

تولید اولین بخاری گازی هرمتیک در کشور

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علوم، بخاری‌های گازی نیز مانند محصولات دیگر با تغییرات بنیادین ظاهری و ساختاری مواجه شدند. این تغییرات موجب افزایش کارایی و ایمنی بخاری‌های گازی و همچنین زیباتر و به روزتر شدن ظاهر بخاری‌ها شد.

در سال ۱۳۹۴ اولین بخاری گازی هرمتیک کم‌مصرف و هوشمند در ایران توسط شرکت تولیدی صنعتی قطعه‌سازان شوکت تولید شده است.

بخاری هرمتیک شرکت شوکت ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؛ از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتن بدنه سرد، سیستم هوشمند با قابلیت تنظیم تقویم آموزشی و ساعات روشن و خاموش شدن، ظاهر متفاوت و طراحی مدرن و به روز آن اشاره کرد.

سایر ویژگی‌های این محصول عبارت‌ هستند از دارا بودن محفظه احتراق بسته، دارا بودن دودکش دوجداره برای تامین هوای مورد نیاز احتراق از بیرون ساختمان و خروج گازهای حاصل از احتراق به بیرون ساختمان، دارا بودن فن به منظور تخلیه اجباری محصولات احتراق به بیرون ساختمان، دارا بودن فن برای چرخش هوای داخل ساختمان و گرمایش آن، دارا بودن سیستم کنترل دمای محیط، دارا بودن سنسور سنجش جریان هوای ورودی و دود خروجی و رده انرژی A محصول.

شرکت تولیدی صنعتی قطعه‌سازان شوکت

گروه صنعتی پیروی با بیش از 50 سال سابقه و برقرای ارتباط موثر با شرکت‌های صاحب نام و دانش بنیان اقصی نقاط دنیا توانسته است که دانش فنی مرتبط را به کشور انتقال دهد و تکنولوژی‌های روز دنیا را بومی‌سازی کند.

این گروه، همچنین، با احداث کارخانجات صنعتی و تاسیس شرکت‌های مهندسی توانسته است با تکیه بر توانمندی نیروهای متعهد و متخصص خود، نوآوری‌های بدیعی را رقم بزند. بدین منظور شرکت شوکت در سال 1394 به عنوان زیرشاخه گروه صنعتی پیروی آغاز به فعالیت کرد. 

شرکت شوکت در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع در حال فعالیت است و توانسته است در این سال‌ها تکنولوژی بخاری‌های کم مصرف هرمتیک را از استرالیا به ایران وارد کند. بخاری هرمتیک شوکت در مدل‌های SH18، SH19، SH25 و SH27 و همچنین بوردهای الکتریکی SH27-EL-01 و SH27-EL-02 از جمله محصولاتی است که این شرکت تولید می کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت شوکت مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تولیدی صنعتی قطعه سازی شوکت

گروه صنعتی پیروی با تکیه بر ۵۰ سال تجربه و سابقهٔ فعالیت مولد و پویا موفق گردیده است تا با تلفیق علم، هنر و صنعت، آمیزه‌ای به یاد ماندنی را بنیان نهاده و فعل توانستن را به بهترین نحو ممکن، صرف نماید. این گروه با ارتباط نزدیک و مؤثر با شرکت‌های صاحب نام و دانش بنیان اقصی نقاط جهان، ضمن انتقال دانش فنی و بومی سازی تکنولوژی‌های روز دنیا، احداث کارخانجات صنعتی، تأسیس شرکت‌های مهندسی و نوآوری بدیع در صنعت غذایی را در سایهٔ توانمندی نیروهای متخصص و متعهد خود، رقم زده است. گروه پیروی با فعالیت‌های چند منظوره خود، سیر تکاملی و روزافزون موفقیت‌ها را طی نموده و با امید و اتکال به خداوند متعال، برای افتخارآفرینی و اشتغال مولد نیروهای خلاق و تحصیل کرده این مرز و بوم، چشم به افق‌های روشن دوخته است.

اطلاعات تماس
  • 021576*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان