اطلاعات تماس
  • 021576*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304148613367

بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است

کد: 139807304148613367

http://bit.ly/35VqQR6

، تهران , (اخبار رسمی): جایگزینی بخاری‌های گازی معمولی و پکیج‌های گرمایشی با بخاری‌ گازی هوشمند و کم مصرف هرمتیک، گامی به سوی کاهش مصرف انرژی در کشور است.

بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است
بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است
بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است
بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است
بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است
بخاری‌های گازی هرمتیک بهترین انتخاب در زمینه سیستم گرمایشی است

هر ساله با سردتر شدن هوا مصرف گاز نیز افزایش می‌یابد. معمولاً این سیستم‌ها برای گرم نگه داشتن خانه‌ها و مراکز اداری از روزی که روشن می‌شوند تا پایان فصل سرما و آغاز بهار خاموش نمی‌شوند. همین امر باعث مصرف بسیار زیاد انرژی در کشور می‌شود و همچنین هزینه‌های زیادی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

بیشتر سیستم‌های گرمایشی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند از نظر مصرف انرژی بسیار پر مصرف هستند و باعث به هدر رفتن انرژی بسیار زیادی می‌شوند. علاوه بر این، این سیستم‌ها باعث آسیب‌های انسانی نیز می‌شوند.

یکی از اتفاقاتی که همه کم و بیش آن را تجربه کرده‌اند و یا شنیده‌اند سوختگی و گازگرفتگی بوده است که در این سال‌ها باعث آسیب جدی شده است. با این حال شرکت شوکت برای رفع این مشکل اولین بخاری گازی هرمتیک کم ‌مصرف و هوشمند را به بازار معرفی کرده است. این بخاری مصرف انرژی را تا 50 درصد کاهش می‌دهد و هزینه‌های گرمایشی را کم می‌کند.

شرکت تولیدی صنعتی قطعه‌سازان شوکت با ارائه اولین بخاری گازی هرمتیک کم مصرف و هوشمند در کشور گامی بلند در جهت تولید محصولات گرمایشی هوشمند برداشته است. این شرکت با ارائه بخاری‌های گازی هرمتیک تلاش کرده‌ است تا مشکلات موجود در مصرف زیاد انرژی و همچنین هزینه‌های گزاف مصرف انرژی را کاهش دهد.

بخاری گازی هرمتیک نسبت به سایر پکیج‌های گرمایشی کاملاً هوشمند است. هوشمند بودن بخاری شوکت از این جهت است که مجهز به سنسورهای ایمنی است که تمام عملکرد بخاری را مورد کنترل قرار می‌دهد.

این بخاری‌ دارای بورد‌ مرکزی است که قابلیت تنظیم تقویم کاری و ساعت روشن و خاموش شدن را دارد و به صورت اتوماتیک می‌توان ساعت روشن و خاموش شدن برای آن را مشخص کرد و همچنین با کنترل میزان گرمی اتاق، میزان تولید گرما را تنظیم کرد.

بخاری‌های گازی هرمتیک هوشمند در مقایسه با سایر محصولات مزیت‌های زیادی دارد که باعث شده است به عنوان بهترین انتخاب برای گرمایش محیط‌های مسکونی و فضاهای اداری مطرح شوند.

مزایای این بخاری‌ها عبارتند از:

  • بخاری‌های گازی هوشمند هرمتیک از نظر مصرفی بازدهی بالاتری نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی دارند و از نظر اقتصادی نیز به دلیل مصرف گاز کمتر، به صرفه‌تر هستند.
  • برخلاف سایر پکیج‌های گرمایشی که برای جلوگیری از یخ زدن آب لازم است همواره روشن باشند، بخاری‌های گازی هوشمند هرمتیک قابلیت آن را دارند که در هر زمانی که مورد نیاز هستند روشن شده و در زمان‌های دیگر که نیازی به استفاده از آن‌ها نیست خاموش شوند.
  • عمر بخاری‌های گازی هرمتیک بالاتر از سایر سیستم‌های گرمایشی است و برخلاف سایر سیستم‌های گرمایشی نیاز به تعمیرات بسیار کمتری دارند.
  • راه‌اندازی و نصب بخاری‌های گازی هرمتیک برای سازمان‌ها بسیار ارزان‌تر خواهد بود و بازدهی بالاتری خواهد داشت.
  • از مزیت‌های مهم بخاری‌های گازی هرمتیک، کم مصرف بودن و کاهش مصرف انرژی این بخاری‌ها نسبت به بخاری‌های معمولی است.

بخاری گازی هرمتیک در کنار تمام ویژگی‌ها و مزایایی که دارد به دلیل احتراق کامل، گازهای گلخانه‌ای کمتری تولید می‌کند و برای محیط زیست بسیار مناسب است. 

تکنولوژی ساخت بخاری گازی هرمتیک هوشمند و کم مصرف از سال 1394 توسط شرکت شوکت از استرالیا وارد ایران شد و در حال حاضر بیش از 90 درصد از قطعات ساخت این محصولات در داخل ایران و در شرکت شوکت تولید می‌شوند.

شرکت شوکت تولیدکننده مدل‌های مختلفی از بخاری‌های گازی هرمتیک همچون SH18، SH19، SH25، SH27 و همچنین بوردهای الکتریکی SH27-EL-01 و SH27-EL-02 است. این تنوع در بخاری‌های گازی هرمتیک باعث شده است که بتوان بر مبنای نیاز مشتری بهترین محصول را متناسب با فضای مورد استفاده انتخاب کرد. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت شوکت به آدرس shokat.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تولیدی صنعتی قطعه سازی شوکت

گروه صنعتی پیروی با تکیه بر ۵۰ سال تجربه و سابقهٔ فعالیت مولد و پویا موفق گردیده است تا با تلفیق علم، هنر و صنعت، آمیزه‌ای به یاد ماندنی را بنیان نهاده و فعل توانستن را به بهترین نحو ممکن، صرف نماید. این گروه با ارتباط نزدیک و مؤثر با شرکت‌های صاحب نام و دانش بنیان اقصی نقاط جهان، ضمن انتقال دانش فنی و بومی سازی تکنولوژی‌های روز دنیا، احداث کارخانجات صنعتی، تأسیس شرکت‌های مهندسی و نوآوری بدیع در صنعت غذایی را در سایهٔ توانمندی نیروهای متخصص و متعهد خود، رقم زده است. گروه پیروی با فعالیت‌های چند منظوره خود، سیر تکاملی و روزافزون موفقیت‌ها را طی نموده و با امید و اتکال به خداوند متعال، برای افتخارآفرینی و اشتغال مولد نیروهای خلاق و تحصیل کرده این مرز و بوم، چشم به افق‌های روشن دوخته است.

اطلاعات تماس
  • 021576*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان