اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807084089613344

بررسی آیفون تصویری کوکوم

کد: 139807084089613344

http://bit.ly/2nM5jJf

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از برندهای باکیفیت کره‌ای kocom است که در ضمینه سیستم‌های امنیتی ساختمان فعالیت دارد.

آیفون تصویری کوکوم
مانیتور 7 ” اینچ رنگی ال سی دی دیجیتال تصویر روشن و با وضوح بالا

شرکت kocom کره که درسال 1976 تاسیس شده است به عنوان یک رهبر جهانی در سیستم‌های الکترونیک در حال رشد است. با تولید محصولات با تکنولوژی بالا برای پیاده سازی خانه دیجیتال، راحتی و امنیت برای نسل جدید ‍فراهم شده است.

آیفون تصویری kocom از کیفیت و وضوح تصویری بالا و همچنین از دوام بالایی برخوردار است. شرکت هاس الکترونیک  اولین نماینده رسمی محصولات  KOCOM کره در ایران است.

این شرکت بیش از 25 سال تجربه در زمینه فروش، نصب و تعمیرات این برند معتبر کره‌ای با کادری مجرب دارد. آیفون تصویری درب ورودی به عنوان درگاه ورودی ویدئو یا اینترفیس تصویری شناخته می‌شود که یک سیستم مستقل که برای مدیریت تماس‌های تصویری از خارج ساختمان ساخته شده است.

ویژگی اصلی آیفون‌های تصویری این است که به افراد امکان مشاهده و شناسایی بازدید کننده را می‌دهد که از نظر امنیتی بسیار حائز اهمیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هاس الکترونیک نماینده آیفون تصویری کوکوم کره

اولین نمایندگی اصلی و مجری آیفونهای تصویری و کاملا لمسی کوکوم کره در ایران شرکت هاس الکترونیک با بیش از25 سال فعالیت در حوزه های فروش - نصب و تعمیرات آیفون تصویری فعالیت دارد . دیگر فعالیتهای شرکت در ضمینه دوربین مدار بسته . آنتن مرکزی و اعلان حریق میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار