اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807084090213344

رونمایی از سایت کوکوم هاس با هدف امنیت ساختمان

کد: 139807084090213344

http://bit.ly/2oX2IN0

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف امنیت ساختمان و خدمات آیفون تصویری و دوربین مدار بسته، از سایت کوکوم هاس به آدرس kocom-hass.com در تاریخ 20 اسفند 1397 رونمایی شد.

به گزارش کوکوم هاس، سایت kocom-hass.com که یک سایت فروش و خدمات آیفون تصویری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد امنیت ساختمان و خدمات آیفون تصویری و دوربین مدار بسته را تسهیل کند.

مجید دهکایی، مدیریت کوکوم هاس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: « هدف انها معرفی برند kocom کره، کیفیت و دوام بالا، ظاهر زیبا، فروش و خدمات بوده است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «بهترین خدمات فنی مهندسی با 25 سال سابقه کار اجرایی در زمینه سیستم‌های کوکوم تخصص ماست.»

گفتنی است کوکوم هاس، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه 10درصد تخفیف فاکتور فروش کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کوکوم هاس به آدرس kocom-hass.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هاس الکترونیک نماینده آیفون تصویری کوکوم کره

اولین نمایندگی اصلی و مجری آیفونهای تصویری و کاملا لمسی کوکوم کره در ایران شرکت هاس الکترونیک با بیش از25 سال فعالیت در حوزه های فروش - نصب و تعمیرات آیفون تصویری فعالیت دارد . دیگر فعالیتهای شرکت در ضمینه دوربین مدار بسته . آنتن مرکزی و اعلان حریق میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار