اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980709409159516

خرید ویلا در شمال یعنی یافتن آرامش در کنار سرمایه گذاری مطمئن

کد: 13980709409159516

http://bit.ly/2phephF

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد اغلب اوقات وقتی به تعطیلات فکر می‌کنند به فکر داشتن یک ویلا در شمال هستند. اما ممکن است با خود نیز فکر کنند وقتی می‌توانند یک اتاق خاص در یک هتل با کیفیت داشته باشند نیازی به خرید ویلا نیست. آیا باید همیشه یک تجربه عمومی از محل اقامت در شمال داشت؟

خرید ویلا در شمال یعنی یافتن آرامش درکنار سرمایه گذاری مطمئن
خرید ویلا در شمال یعنی آرامش در کنار سرمایه گذاری مطمئن

اجاره ویلا یا یک هتل؟

بسیاری از افراد همیشه وقت گرانبهای خود را صرف رزرو اتاق و فکر برای به موقع تحویل دادن آن و اشتراک گذاشتن امکاناتی همچون استخر و ... در هتل با دیگر مهمانان می‌کنند.

اما داشتن ویلایی لوکس و راحت که در کنار خانواده بتوان از ان استفاده کرد گزینه مناسبی نیست؟ شاید برخی هتل‌ها امکانات جذابی ارائه دهند اما همیشه در مقایسه با یک ویلای لوکس حرفی برای گفتن نخواهند داشت. یک ویلای ساحلی در شمال یعنی محل به هم رسیدن کوه‌ها، دریا و جنگل‌ها و بهترین نقطه کشور برای گذراندن تعطیلات و یا زندگی پر از آرامش و رفاه خواهد بود.

افرادی که به فکر داشتن ویلای لوکس در شمال هستند بهتر است به سراغ مجموعه‌های مطمئن و قانونمند و حرفه‌ای بروند و روی سرمایه و آرامش خود ریسک نکنند. همیشه با دقت کیفت ساخت ویلاها و مدارک و مجوزهای شرکت‌های مورد نظر را چک کنند. در ادامه مهمترین نکات برای خرید مطمئن یک ویلا در شمال آمده است.

1.مکان خرید ویلا شمال

مکانی که برای خرید ویلا شمال مناسب است باید انتخاب کرد زیرا وقتی مکانی مطلوب باشد مهمانان نیز در آنجا احساس راحتی خواهند داشت. مانند هر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، مکان ملک و امنیت آن حرف اول را می‌زند پس این موضوع را هدف خود قرار باید داد زیرا مکانی امن در آینده سرمایه گذاری موفق‌تری نیز خواهد بود و مشتریان بسیار زیادی خواهد داشت.

مکان ویلای را خیلی دور از دریا نباید انتخاب کرد. نکته مهم این است که اگر در آینده دور یا نزدیک قصد فروش ویلا وجود داشته باشد، خریداران و سرمایه گذاران به همجواری ویلا با ساحل دریا امتیاز بالایی خواهند داد و این نکته ارزش و قیمت ملک را نیز بالاتر خواهد برد.

2.بودجه خرید ویلا در شمال

افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال با ارزش پایین هستند مطمئنا یک ملک لوکس مشرف به دریا این امکان را در اختیار آنها قرار نخواهد داد و بی شک در آینده نیز فرصت‌های سرمایه گذاری و ارزش افزوده بسیار کمی خواهند داشت. در صورت نیاز به امنیت و آرامش باید دیدگاه خود را در رابطه با قیمت ویلا تغییر داد. ویلا یک خانه شهری نیست و مطمئنا قیمت یک ویلای خوب از یک آپارتمان یا خانه شهری بیشتر و صد البته ارزش سرمایه گذاری و آرامش چندین برابری را نیز به دنبال خواهد داشت.

پس در زمان انتخاب یک ویلای لوکس ابتدا به موقعیت و امکانات و کیفیت ساخت آن باید به خوبی توجه کرد و سپس تصمیم نهایی خود را گرفت. اشتباه نباید کرد و نباید ریالی هزینه اضافی پرداخت کرد بلکه با توجه به تحقیقات در بازار املاک، قیمت واقعی یک ویلای لوکس را باید مشخص کرد اما هرگز قیمت یک ویلای خاص و لوکس در شمال را نمی‌توان با قیمت یک ویلای معمولی و بد ساخت مقایسه کرد.

3.فروشندگان مطمئن و خوشنام ویلا در شمال

با مشاوران املاک و یا شرکت‌های ساخت ویلا که خوشنام و مطمئن هستند باید ملاقات کرد. یک مشاور یا سازنده خوب، خریدار را در کل مراحل خرید راهنمایی می‌کند و تمامی مدارک و اطلاعات را حتی چیزی که خریدار به یاد ندارد به وی ارائه می‌دهد. (مجوزهای قانونی مانند سند، پروانه ساخت، مدارک دفتر اسناد رسمی و ...) هنگام معامله و بستن قرارداد خرید ویلا حتما باید اطمینان حاصل کرد که او صاحب زمین یا ویلا مورد نظر است و مدارک را به دقت مطالعه و چک کرد.

مجموعه‌هایی که مدعی فروش ویلا آماده تحویل هستند حتما مدارک و اسناد قانونی کاملی نیز باید در اختیار داشته باشند، پس هرگز به دلیل هیجان زدگی و پسندیدن یک ویلای زیبا بدون مطالعه دقیق مدارک و پیوست‌ها نباید پای میز معامله رفت.

برای معامله حتما با مالک زمین یا ویلا ملاقات باید داشت و نباید فراموش کرد که اگر تنها با یک نماینده قراری گذاشته می‌شود پس از پرداخت وجه و بروز مشکل آنها هیچ مسئولیت قانونی نخواهند داشت، پس حتما برای جلوگیری از این مشکل باید به سراغ یک نماینده املاک مطمئن و یا مالک زمین یا ویلا رفت.

4.طراحی و معماری ویلا در شمال

معیار انتخاب و خرید یک ویلای لوکس و خاص چیست؟ چه سبک معماری مورد پسند است؟ آیا ویلای فلت مناسب است یا ویلا دوبلکس و تریبلکس، و بسیاری از سوالات دیگر که حتما باید قبل از بازدید از ویلا پرسیده شود. ویلاها امروزه در سبک‌های زیادی ساخته می‌شوند. از ویلاهای کوچک و فلت گرفته تا ویلاهایی که در چندین طبقه ساخته می‌شوند و دارای استخر و سونا و جکوزی و سینما و لابی و آسانسور و چند اتاق مستر و آلاچیق و ... هستند.

اگر هوشمندانه به دنبال سلایق رفت هرگز پشیمانی پس از خرید یک ویلا وجود نخواهد داشت، زیرا هم محیطی باب میل زندگی انتخاب شده است و هم ملک به دلیل همجواری دریا و کیفیت ساخت بالا ارزش افزوده بالایی پیدا می‌کند و هم رفاه و راحتی به همراه خواهد داشت.

به افرادی که به دنبال سبک‌های خاصی از ویلا هستند پیشنهاد می‌شود ویلاهایی در سبک‌های نئوکلاسیک، اسپنیش استایل و گوتیک ریوایول را مشاهده کنند، تا تفاوت این سبک‌های خاص را با ویلاهای عادی و یکنواخت همیشکی ببینند و لذت زندگی در آنها را تجربه کنند.

5.نورپردازی و تفکیک فضاهای داخلی و خارجی ویلا

اگر قرار است ویلایی برای زندگی بلند مدت و یا تعطیلات پایان هر هفته خریداری شود بهتر است حتما به نورپردازی داخلی و خارجی آن توجه ویژه‌ای شود. نورپردازی نامناسب می‌تواند کاری کند تا در کمترین زمان ممکن زندگی در ویلا دشوار شود و لذت اولیه را نداشته باشد. شاید بتوان رنگ نورها را به سادگی تغییر داد اما تغییر زوایا و مکان نورها هزینه بردار و از آن مهمتر برهم زننده آسایش و برنامه ریزی خواهد بود.

نکته بعدی تفکیک فضاهای داخلی و خارجی در ویلا است. اگر فضاها با دیوارهای اضافی محدود شده باشند و یا بالعکس بیش از حد باز و بی برنامه باشند فرد در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی و یا برگذاری جشن‌ها و دورهمی‌ها با مشکلات زیادی روبه رو خواهد شد. پس قبل از انتخاب و خرید یک ویلا در شمال به این دو نکته هم توجه شود و هیجان زده تصمیم نگرفت و همیشه اولیت‌های خود را در نظر داشت.

6.مواد، مصالح و متریال استفاده شده در ساخت ویلا

مطمئنا اگر با دقت به مصالح و مواد استفاده شده در یک ویلا نگاه شود به کیفیت یا عدم کیفیت آن می‌توان پی برد. از سنگ نمای یک ویلا گرفته تا چوب استفاده شده در دکوراسیون داخلی و شیرآلات و پنجره‌های دوجداره و... همگی خود گویای کیفت و دقت اجرای پروژه هستند.

هنگام بازدید از ویلا لازم است حتما از تمامی قسمت‌ها حتی ورودی و حیاط ویلا به متریال‌ها و نحوه اجرا دقت کرد و از مالک زمین و ویلاها در رابطه با نحوه ساخت سوالاتی پرسید و بعدا با مدارک، تصاویر و مستندات ویلا مطابقت داد.

تمامی این نکات و موارد ذکر شده در بالا همگی در کنار هم می‌توانند یک سرمایه گذاری شیرین و پرسود را رقم بزنند.همیشه انتخاب یک ویلا در شمال برای خرید کاری دشوار است زیرا باید به تمامی جنبه‌های رفا و سرمایه گذاری و امنیت به صورت هم زمان فکر کرد و در این بین انتخاب‌های بسیار زیادی نیز در سبک‌های متفاوت در انتظار افراد است. باید اولویت‌های خود را دسته بندی کرد و ملکی که با توجه به نیاز دارای بالاترین کیفیت ساخت و جذابیت در طراحی است به عنوان گزینه نهایی انتخاب کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دهکده ساحلی الیت

شرکت انبوه سازان اوژن منطقه آزاد انزلی بعنوان شعبه داخلی شرکت انبوه سازان ‍‍«B.P. BUILDERS CANADA INC.» ازسال 1392 فعالیت رسمی خود را درزمینه مشاوره ساخت ویلا، طراحی ویلا،اجراء ویلا شمال و پروژه های ویلا،شهرک سازی درایران آغاز نمود.ما با تکیه بر تخصص و دانش نیروهای کاردان، جوان و فعال خود از همان ابتدای راه توانستیم با الهام از ایده مدینه فاضله در شهرسازی گامهای موثری در زمینه شهرک سازی برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]