اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980709409247639

استفاده داربست‌های نوین به جای داربست‌های سنتی در جهت کاهش حوادث

کد: 13980709409247639

http://bit.ly/2nylNov

، تهران , (اخبار رسمی): سال‌هاست که در ایران از داربست‌های سنتی استفاده می‌شود که نقش مهمی در حوادث کشور داشته است. اما چرا این داربست‌ها هنوز خریدار دارد؟ با وجود این همه حوادث ناگوار در طی این سال‌ها چرا مردم بازهم آن را انتخاب می‌کنند؟

استفاده داربست های نوین به جای داربست های سنتی در جهت کاهش حوادث
داربست های نوین

تجربه نشان داده است که بیشتر مردم در زمان انتخاب این نوع خدمات به سراغ شرکتی می روند که کمترین قیمت را ارائه می‌دهد البته اغلب مشتریان این خدمات یا ساختمان‌هایی هستند که در حال تعمیرات هستند و یا در حال ساخت، در ساختمان‌هایی که تعمیر صورت می‌گیرد فردی به عنوان نماینده معرفی و جهت استعلام قیمت و انتخاب شرکت مناسب اقدام می‌کند و در اغلب ساخت‌وسازها نیز پیمانکار اقدام می‌کند.

در آن سوی مشتری ارائه‌دهندگان خدمات داربست هستند که باید طوری برنامه‌ریزی کنند که قیمت مناسبی را به مشتری ارائه دهند که قطعاً این نکته سبب می‌شود تا آنها خیلی به اجرای کار اهمیت ندهند. قیمت پایین سبب می‌شود تا جنس نامرغوب استفاده کنند و کارگر هم مزد کم دریافت می‌کند در نتیجه دقت کافی را در کار خود نداشته و زمینه را برای بروز خطرات احتمالی فراهم می‌کنند. شاید کلید حل این مشکل خود شرکت‌ها باشند که برای اجاره محصولات از جنس مرغوب استفاده یا از استادکار متخصص در این حوزه بهره ببرند تا کیفیت این خدمات را بالا ببرند. البته این هم نیازمند این است که دولت حمایت کند و وام‌هایی با سود اندک در اختیار این شرکت‌ها قرار بدهد تا بتوانند تجهیزات خود را به روزرسانی کنند.

یکی از تلخ‌ترین حوادثی در ماه گذشته رخ داد برق گرفتگی کودکی در استادیوم آزادی بود که اگر نظارت در اجرای داربست بود چنین حادثه‌ای رخ نمی‌داد.

آگاهی سبب می‌شود تا از بروز خیلی مشکلات و حوادث جلوگیری شود، اینکه فقط به دنبال کمترین هزینه بود و از خطرات احتمالی آگاهی نداشت در برخی از مواقع هزینه‌اش بیشتر یا جبران ناپذیر خواهد بود پس باید به دنبال راه حل‌های استاندارد گشت با توجه به شرایط اقلیمی استفاده از داربست‌های جدید ضروری نظر می‌رسد اگر تحولی در صنعت داربست صورت نگیرد هر ساله شاهد حوادث ناگواری خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان