اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807104096913368

نمایشگاه بین المللی صنعت طلای اصفهان بستری مناسب برای پاویون طلای یزد فراهم آورد

مرکز توسعه‌وفناوری صنعت طلا، هویت بخش برندهای فعال این حوزه در استان یزد شد

کد: 139807104096913368

http://bit.ly/336GBSP

، اصفهان , (اخبار رسمی): استان یزد با عنوان قطب طلای ایران، استادکارها و طراحان حرفه‌ای در این حوزه را به خود اختصاص داده است که بسیاری از آن‌ها با وجود طراحی‌های صنعتی و سنتی مناسب هنوز در بازار این صنعت مطرح نشده‌اند و مرکز توسعه و فناوری صنعت طلا سعی داشته است با معرفی این برندها در بازار داخلی و خارجی آن‌ها را مطرح کند.

مرکز توسه و فناوری صنعت طلا، هویت بخش برندهای فعال این حوزه در استان یزد شد
مرکز توسعه‌وفناوری صنعت طلا، هویت بخش برندهای فعال این حوزه در استان یزد شد

مرکز توسعه و فناوری صنعت طلا با مشارکت اتحادیه، برنامه‌ای با عنوان پاویون اختصاصی طلای یزد با رویکرد معرفی برندهای غیر مطرح در این حوزه راه‌اندازی کرده است تا سهمی در هویت بخشیدن به آنها داشته باشد

دکتر علی کریمی مدیر مرکز توسعه و فناوری صنعت طلا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری اخبار رسمی اظهار کرد: استان یزد با عنوان قطب طلای ایران در کنار اصفهان و تهران، استادکارها و طراحان حرفه‌ای در این حوزه را به خود اختصاص داده است که گفته می‌شود بسیاری از آن‌ها با وجود طراحی‌های صنعتی و سنتی مناسب هنوز در بازار این صنعت مطرح نشده‌اند. این مجموعه از 5 سال گذشته با مشارکت اتحادیه و ذی نفعان در نظر داشته است تا برنامه‌ای با عنوان پاویون‌های اختصاصی طلای یزد با رویکرد معرفی کارگاه‌های تولید جواهر و زیورالات طلای این استان که با عیار 20 مطرح است را راه اندازی کند و سهمی در معرفی برندهای غیر مطرح این حوزه و هویت بخشیدن به آنها داشته باشد. از دیگر فعالیت‌های مرکز توسعه و فناوری صنعت طلا می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات به واحدهای صنفی طلا و جواهرات اشاره کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که طلای یزد به دلیل شهرت و آوازه خود در این صنعت هیچ کسری عیاری در محصولات آن مشهود نیست و این امر می‌تواند موجب اعتبار بخشیدن و رونق برندهای داخلی در بازار داخل و خارج از کشور باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: با ایجاد ظرفیت‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های بازاریابی و فروش و غیره، می‌تواند برندها را به نحو بهتر و گسسترده‌تری مطرح کند و همچنین نمایشگاه بین المللی صنعت طلای اصفهان تا به اینجا توانسته است بازخورد خوبی برای این مجموعه و طلاکاران این استان به ارمغان اورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]