اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807114097513368

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌، ساعت،تجهیزات وابسته

تولیدات طلای ایران از کشورهای خارجی پیشی می‌گیرد

کد: 139807114097513368

http://bit.ly/2ocdTkI

، اصفهان , (اخبار رسمی): در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته بنکداری بهشتی برای معرفی و نمونه کارهای خود که باعث شناخته شدن بیشتر و رونق کارگاه‌هایشان می‌شود شرکت کردند.

تولیدات طلای ایران از کشور های خارجی پیشی می‌گیرد.
تولیدات طلای ایران از کشورهای خارجی پیشی می‌گیرد

در سال‌های آینده تولیدات طلا و جواهرات ایران نسبت به سایر کشورها پیشی می‌گیرد و آماده ارایه کارهایی صد در صد ایرانی برای عرضه به بازار های خارجی هستیم

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، بنکداری بهشتی از تهران حضور دارد.

زمانی نماینده بنکداری بهشتی گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه معرفی خود و نمونه کارها برای مشتریان و همکاران جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه است که در نهایت باعث رونق کارگاه ها و افزایش اشتغال‌زایی می‌شود و می‌توان محصولات با کیفیت را با قیمت پایین و مناسب در اختیار مشتریان قرار داد.

زمانی اظهار کرد: ما توانایی تولید نمونه هایی شبیه به کشورهای خارجی را داریم و چه بسا در سال‌های آینده تولیدات طلا و جواهرات ما نسبت به سایر کشورهای خارجی پیشی می‌گیرد و آماده ارایه کارهایی صد در صد ایرانی هستیم و امید داریم در این نمایشگاه با مشتریان جدیدی تعامل برقرار کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]