اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807144104610588

بررسی قیمت و خواص پکیج شمعدانی مناسب برای زیباسازی پوست

کد: 139807144104610588

http://bit.ly/2OmaTx3

، بهشهر , (اخبار رسمی): پکیج 8 کاره و 10 کاره شمعدانی، در ارتباط با زیبایی و سلامت پوست است که هر کدام قیمت و خواص خود را دارند.

قیمت فروش پکیج 8 کاره و ده کاره شمعدانی
بررسی قیمت و خواص پکیج شمعدانی مناسب برای زیباسازی پوست

پکیج 8 کاره و 10 کاره شمعدانی، در ارتباط با زیبایی و سلامت پوست است که هر کدام قیمت و خواص خود را دارند.

پکیج 8 کاره شمعدانی

پکیج 8 کاره شمعدانی به درمان کک و مک، آکنه، انواع لک، جوان سازی پوست، رفع چروک، رفع پیری، رفع تیرگی دور چشم و رفع تیرگی کل بدن کمک می‌کند. این پکیج 8 کاره شمعدانی شامل یک کرم اکسیر زیبایی و یک کرم ضد لک قوی است. این کرم لک کاملا گیاهی و در ازبین بردن لکه‌های صورت کاملا موثر است.

همچنین این کرم شامل دو عد کرم و یک صابون زرد چوبه به عنوان هدیه است.

خواص پکیج 8 کاره شمعدانی به شرح است:

برای رفع کک و مک مناسب است و افرادی که دارای پوست شل هستند می‌توانند برای رفع این مشکل از محصولات این پکیج معجزه‌گر استفاده کنند. خاصیت لیفتینگ پکیج شمعدانی باعث شده تا پوست سفت و محکم شود. این پکیج که شامل کرم‌های چند منظوره است، باعث می‌شود پوست صاف و روشن شود.

از دیگر ویژگی‌های پکیج هشت کاره شمعدانی این است که به علت گیاهی بودن فاقد عوارض جانبی است. همچنین این محصولات ضد حساسیت است و با خیال راحت می‌توان برای پوست اطراف چشم از آن استفاده کرد.

تاثیر این پکیج بین 3 تا 4 ماه مشخص می‌شود. می‌توان برای نتیجه گیری بهتر شب‌ها قبل از شام صورت خود را با صابون زرد چوبه شست و سپس کرم را قبل از خواب استفاده کرد.

قیمت این پکیج بسیار مناسب است با توجه به قدرت ترمیم کنندگی آن از پایه 119 هزار تومان شروع می‌شود.

پکیج 10 کاره شمعدانی

پکیج 10 کاره شمعدانی به رفع جوش، رفع جا و اثر جوش (چوش‌های پوست پرتقالی)، رفع تیرگی‌های بدن، رفع تیرگی دور چشم کمک می‌کند، ضد پیری، ضد چروک، جوان ساز، درمان آکنه، رفع لک، رفع کک و مک است.

پکیج 10 کاره شمعدانی یک محصول مناسب برای رفع کک و مک و تیرگی‌های پوست است همچنین با استفاده از این کرم می‌توان نواقص پوست خود را که شامل چین و چروک است ترمیم کرد.

کرم‌های موجود در این پکیج به عنوان جوان کننده‌ی پوست عمل کرده و پوست را شاداب و جوان نشان خواهد داد.

این پکیج مناسب برای رفع جوش و هنچنین از بین بردن لک‌های جوش و اثراتی است که به شکل پوست پرتقالی باقی مانده است. خبر خوب اینکه این پکیج به رفع تیرگی دور چشم و دیگر نقاط بدن کمک خواهد کرد. خاصیت uv وضد آفتاب هم دارد. در این پکیج دو عدد کرم وجود دارد که یکی زیرساز پوست است و دیگری به عنوان مکمل اصلی به کار می‌رود.

یک عدد صابون نیز برای شست شوی پوست وجود دارد. قیمت این پکیج بسیار مناسب بوده و پایه 119 هزارتومان شروع می‌شود.

علاقه مندان برای خرید این محصول می توانند به فروشگاه اینترنتی توسکا به آدرس violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]