اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807194118613005

آموزش انتخاب و خرید باتری اصلی گوشی هواوی g700

کد: 139807194118613005

http://bit.ly/2DhGKs4

، تهران , (اخبار رسمی): باتری‌ها نیز همانند سایر لوازم جانبی موبایل، دارای یک عمر مشخص هستند که باید در موقع مشخص نسبت به تعویض باتری اقدام کرد.

آموزش انتخاب و خرید باتری اصلی گوشی هواوی g700
آموزش انتخاب و خرید باتری اصلی گوشی هواوی g700

چرا باید به فکر خرید باتری برای گوشی هواوی g700 خود بود؟

در برخی شرایط ممکن است که استفاده نادرست از گوشی یا قرار دادن آن در محل‌های نامناسب، عمر باتری را کوتاه‌تر از زمان معمول کند و نیاز شود که باتری خود را تعویض کرد. مهمترین مسئله‌ای که باید در هنگام خرید به آن توجه داشت، کیفیت باتری است. اگر شخصی قصد تعویض باتری خود را دارد حتما باید به فکر خرید باتری برای گوشی هواوی g700 خود باشد.

استفاده نادرست از باتری شامل چه مواردی می‌شود؟

باتری‌ها هم آستانه تحمل محدودی دارند و اگر بیشتر از حد معمول و مجاز به آنها فشار وارد شود، باعث آسیب دیدن باتری‌ها می‌شود و عمر آنها کم می‌شود. ممکن است در برخی موارد به طور خواسته یا ناخواسته کارهایی را انجام داد که عمر باتری خود را کاهش داد.

کار کردن با گوشی در هنگام شارژ: شارژ کردن گوشی خود به خود، گرما تولید می‌کند و اگر شخصی در هنگام شارژ با گوشی خود کار کند، این گرما را تشدید کرده است و بزرگترین دشمن برای گوشی‌ها و باتری‌ها، گرما است. در واقع با این کار شخص، دست به نابودی باتری گوشی خود زده است.

بازی کردن با گوشی: بازی کردن طولانی مدت با گوشی باعث افزایش فشار روی گوشی می‌شود و علاوه بر فشار، باعث تولید گرما نیز می‌شود . یکی از عوامل دیگری که عمر باتری را کاهش می‌دهد، بازی کردن طولانی مدت با گوشی است.

قرار دادن گوشی در محل نامناسب: قرار دادن گوشی در مکان‌هایی که در معرض نور خورشید و یا گرما هستند، باعث کاهش عمر باتری گوشی می‌شود.

در واقع باید به این موضوع دقت کرد که بزرگترین دشمن برای باتری گوشی، گرما است و باید از داغ شدن بیش از حد باتری جلوگیری کرد.

از کجا می‌توان پی برد که باتری گوشی huawei g700 خراب شده است؟

نشانه‌هایی وجود دارند که با دانستن آنها می‌توان مطمئن شد که باتری گوشی huawei g700 خراب شده است یا خیر. البته برخی از این نشانه‌ها دلیل قطعی برای خراب شدن باتری نیستند و راه حل‌هایی دارند که می‌توان مشکل باتری را حل کرد و دیگر نیازی به خرید برای باتری نباشد.

باد کردن باتری:

یکی از رایج‌ترین نشانه‌های خرابی باتری، باد کردن باتری است. در برخی موارد می‌توان به طور بصری، بادکردن باتری را تشخیص داد. اما در برخی از شرایط نیز نیاز است باتری را از گوشی جدا کرد و روی یک سطح صاف و شیشه‌ای چرخانید، اگر چرخش باتری به طور غیر معمول بود و مدت زیادی مثلا 4 – 5 ثانیه چرخید بدین معنی است که باتری خراب شده است در غیر اینصورت باتری سالم است.

عملکرد باتری:

در برخی موارد باتری سریع‌تر از زمان معمول خود شارژ خالی می‌کند و یا اینکه شارژ می‌شود. این نشانه هم می‌تواند یکی از علت‌های غیر قطعی خرابی باتری باشد. این نشانه را نمی‌توان به صورت 100درصد گفت که باتری خراب شده است و راه حلی وجود دارد که این مشکل را برطرف کرد و از خرید باتری صرفه نظر کرد.

راه حل:

راه حلی که برای این مشکل وجود دارد، ریکاوری کردن باتری است. در بسیاری از موارد دیده شده است که با عمل ریکاوری مشکل خالی شدن شارژ باتری حل شده است و دیگر نیازی به خرید باتری نبوده است. اگر باطری جی 700 ریکاوری شود و مشکل آن برطرف شد که هیچ اما اگر مشکل همچنان پابرجا بود، باید به فکر خرید یک باتری برای هواوی g700 خود بود.

تست سلامت باتری اصلی هواوی g700

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند سلامت باتری را تایید و یا رد کنند. یکی از بهترین نرم افزارها برای گوشی‌های اندرویدی، نرم افزار Accubattery است. با استفاده از این نرم افزار می‌توان از سلامت باتری هواوی g700 خود مطمئن شد.

حفظ سلامت باتری

چند نکته وجود دارد که اگر به آنها توجه شود، عمر باتری چند برابر خواهد شد و دیگر نیازی به خرید باتری نخواهد بود.

  • اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در هنگام شارژ با گوشی کار نکرد.
  • نباید گذاشت شارژ گوشی کمتر از 15درصد شود.
  • نباید اجازه داد شارژ گوشی بیشتر از 80درصد شود.

مشخصات باتری g700 هواوی

باتری هواوی g700 از نوع باتری‌های لیتیوم یونی است که ظرفیتی معادل با 2150 میلی آمپر را دارا است. این باتری قادر است تا گوشی را به مدت 13 ساعت بدون وقفه برای نمایش ویدئو روشن نگه دارد. ولتاژ ورودی باتری 3.8 ولت است که برای گوشی جی 700 بسیار مناسب است.

این باتری را می توان برای مدل‌های Huawei A199 ،G710 ،G610 ،G610S ،G610S ،G610T ،G606 ،C8815, G716 نیز استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریو پردازان بروجرد

وب سایت رایااستور ، یک مجله اینترنتی فعال در حوزه دیجیتال میباشد که می توانید اطلاعات کافی در حوزه های بررسی ، مقایسه ، تعمیرات ، راهنمای خرید و ... در شاخه دیجیتال را در این وب سایت دنبال کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]