اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911244911313005

فعال‌سازی قابلیت کامنت گذاری در کانال تلگرام

کد: 139911244911313005

https://bit.ly/3sgnYZd

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از قسمت های بسیار جذاب برنامه تلگرام، کانال های تلگرام است. کانال ها موضوعات متفاوتی می توانند داشته باشند از جمله فروشگاهی، فرهنگی، ورزشی، سرگرمی و… موضوعی که وجود دارد این است که کانال ها برخلاف گروه در مسنجر تلگرام، قابلیت کامنت گذاشتن و ارسال نظر را ندارند.

آموزش کامنت گذاری در کانال تلگرام
فعال‌سازی قابلیت کامنت گذاری در کانال تلگرام

یکی از قسمت های بسیار جذاب برنامه تلگرام ، کانال های تلگرام میباشند . کانال ها موضوعات متفاوتی می توانند داشته باشند از جمله فروشگاهی، فرهنگی ، ورزشی، سرگرمی و…. موضوعی که وجود دارد این است که کانال ها برخلاف گروه در مسنجر تلگرام، قابلیت کامنت گذاشتن و ارسال نظر را ندارند. اما آیا رباتی هست که بتواند این امکان را برای کاربر فراهم کند؟ ربات تلگرامی AnyComBot یکی از بهترین ربات هایی است که امکان ارسال نظر و گذاشتن کامنت را برای کاربر فراهم می کند. در ادامه رایااستور، قصد بررسی ربات AnyComBot را داریم با ما همراه باشید.

آشنایی با موضوع نظر دادن در کانال تلگرام

چندی پیش اطلاعاتی در مورد قابلیت جدید تلگرام ( ارسال پیشنهاد ) در تلگرام منتشر شد . اما در آن زمان این موضوع در گام های اولیه ودر حال بررسی بود ، اما هم اکنون این ویژگی و قابلیت کامنت گذاشتن در کانال های تلگرامی در دسترس است و شما می توانید با استفاده از ربات AnyComBot در کانال های مختلف نظر بدهید .

امکان کامنت گذاشتن برای پست ها در تلگرام هم برای کاربران و هم برای ادمین های کانال ها فراهم است . برای اینکار باید از ربات AnyComBot استفاده کنید . در ادامه مقاله نحوه کامنت گذاشتن در کانال تلگرام قصد داریم به بررسی این ربات کاربردی بپردازیم . پس همراه ما باشید .

کامنت گذاشتن در تلگرام با ربات AnyComBot

یکی از بهترین ربات هایی که هم اکنون امکان ارسال نظر ( کامنت ) را برای کاربران فراهم کرده است همین ربات AnyComBot میباشد . برای دسترسی داشتن به ربات ، کافیست (@AnyComBot) را در کادر جستجو تلگرام ، جستجو کنید تا به ربات دسترسی پیدا کنید و بتوانید آن را فعال کنید .

ربات AnyComBot به دو روش امکان استفاده و کامنت گذاری را برای کاربران خود فراهم می سازد .

اولین روش ارسال نظر با AnyComBot در تلگرام

در این روش ابتدا یک پست قصد کامنت گذاری را برای آن دارید را انتخاب می کنید و آن را برای ریات AnyComBot فوروارد ( هدایت ) می کنید  تا ربات یک لینک برای کامنت گذاری پست ، بسازد و کاربران بتوانند برای ثبت نظر وارد صفحه کامنت گذاری شوند .

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، ما برای نشان دادن به شما یک پست از یک کانال عمومی را به ربات هدایت کردیم ، ربات AnyComBot برای پست هدایت شده یک لینک کامنت گذاری تولید کرده است که کاربران می توانند از طریق آن لینک به تمام نظرات و پیشنهاداتی که از قبل ثبت شده اند دسترسی داشته باشند و همچنین می توانند برای پست کامنت درج کنند .

اما موضوع دیگری که وجود دارد این است که ربات AnyComBot ، مدیریت کانال را برای ادمین ها نیز بسیار راحت تر کرده است . بدین صورت که ادمین می تواند با فعالسازی ربات AnyComBot و اضافه کردن آن به بستر کانال های خود ، بستری را فراهم کند که این ربات در زیر هر پست در کانال ، گزینه هایی از قبیل لایک کردن ، اشتراک گذاری پست در شبکه های اجتماعی و امکان ارجاع کاربر به صفحه ارسال نظر برای هر پست ایجاد کند . یعنی کاربران کانال برای هر پست می توانند به راحتی کامنت ثبت کنند . برای این کار ممبر کافیست تنها گزینه ثبت کامنت را در زیر هر پست انتخاب کند تا بتواند برای پست نظر ارسال کند . برای فعالسازی ربات AnyComBot و ایجاد امکان درج کامنت در کانال ها مراحل زیر را بایستی طی کنید .

  • در محله اول باید ربات AnyComBot را باید به ادمین های کانال اضافه کنید .
  • در مرحله دوم لازم به انجام کاری نیست ، با اضافه کردن ربات بعنوان ادمین ، مابقی کارها را خود ربات AnyComBot انجام میدهد و شما بایستی لذت ببرید .

بعد از این مراحل و انتشار پست در کانال خود ، مشاهده خواهید کرد ، در زیر پست های تلگرام شما گزینه هایی مثل لایک کردن ، کامنت گذاشتن ، اشتراک گذایر در فیسبوک ، اشتراک گذاری در توییتر و .. اضافه شده است .

همانطور که مشاهده کردید به آسانی هرچه تمام تر می توانید قابلیت های جدیدی به کانال تلگرامی خود اضافه کنید که کاربران بتوانند با لمس گزینه کامنت ، وارد صفحه ثبت نظرات شوند و آنجا برای پست شما کامنت بگذارند . البته ربات AnyComBot ، تنها رباتی نیست که می تواند امکان کامنت گذاشتن برای پست های تلگرام را برای شما فراهم سازد ، ربات های دیگری نظیر kament_bot هستند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند . ربات kament_bot از زبان فارسی پشتیبانی میکند و کارکردن با آن برای شما راحت تر میباشد . در پست های آینده حتما یک مقاله در باب آموزش کامنت گذاشتن در تلگرام با ربات kament_bot را منتشر خواهیم کرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریو پردازان بروجرد

وب سایت رایااستور ، یک مجله اینترنتی فعال در حوزه دیجیتال میباشد که می توانید اطلاعات کافی در حوزه های بررسی ، مقایسه ، تعمیرات ، راهنمای خرید و ... در شاخه دیجیتال را در این وب سایت دنبال کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها