اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911244911613005

پست کردن فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

کد: 139911244911613005

https://bit.ly/3pf0ZMl

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران با آن درگیر هستند این است که چگونه می‌توان یک فیلم طولانی را در اینستاگرام پست کرد ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه فیلم‌هایی با طول بیشتر از یک دقیقه را در اینستاگرام آپلود و ارسال کنید؟

پست کردن فیلم های طولانی در اینستاگرام
پست کردن فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران با آن درگیر هستند این است که چگونه می‌توان یک فیلم طولانی را در اینستاگرام پست کرد ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه فیلم‌هایی با طول بیشتر از یک دقیقه را در اینستاگرام آپلود و ارسال کنید؟ در ادامه با مطلب معرفی روش های آپلود و ارسال ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام با ما همراه باشید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک ویدیو خاص را که بیشتر از یک دقیقه زمان دارد، را در قالب پست در اینستاگرام منتشر کنید اما اینستاگرام به دلیل محدودیت های یک دقیقه ای برای پست‌های خود این اجازه را به شما نداده است. خوشبختانه همیشه برای رفع محدودیت ها و موانع راه حل هایی وجود داشته است که این موضوع برای اپلیکیشن اینستاگرام ( instagram ) نیز وجود دارد و شما می توانید با انجام روش های خاصی ویدئوهای بیشتر از یک دقیقه را در قالب پست منتشر کنید. پیشنهاد می کنیم برای دانستن این روش ها تا پایان مقاله طریقه ارسال فیلم بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام همراه ما باشید.

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام از طریق ارسال چند کلیپ

ساده ترین و بهترین روشی که می توانید با استفاده از آن کلیپ های با طول بیشتر از یک دقیقه را در پیج اینستاگرام خود آپلود و انتشار دهید ، استفاده از ارسال چند ویدئو در قالب یک کلیپ می باشد که قبلا هم توسط اینستاگرام ارائه شده است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید ویدئو خود را در قالب چند کلیپ در یک پست منتشر کنید. بدین صورت که اگر ویدیو شما شامل ۵ دقیقه زمان است، شما بایستی ویدئو خود را به ۵ قسمت ۱ دقیقه ای تقسیم کنید که هر کلیپ آن یک دقیقه بیشتر زمان نداشته باشد با استفاده از این روش می‌توانید ویدئوهای خود را در چند کلیپ یا چند اسلاید در قالب یک پست منتشر کنید.

نکته ای که وجود دارد این است که برای برش دادن ویدیوها اصلا نیازی به استفاده از اپلیکیشن های خاصی نیست و خود اینستاگرام در مرحله ارسال پست در بخش TRIM می تواند ویدیو های شما را به قسمت های یک دقیقه ای تقسیم می‌کند و شما می‌توانید به راحتی آنها را در قالب یک پست منتشر کنید. البته برخی از مدل های تلفن همراه در قسمت گالری خود از قابلیت TRIM برخوردار هستند و شما می توانید از گالری خود گوشی موبایل نیز عملیات برش ویدئو را انجام دهید و سپس آنها را در قالب چند کلیپ در یک پست منتشر کنید . برای برای برش دادن ویدئو از طریق اینستاگرام کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • آیکون مربوط به ارسال پست جدید را در اینستاگرام انتخاب کنید.
  • گزینه ارسال همزمان چند کلیپ را انتخاب کنید.
  • کلیپ های مورد نظرتان را به ترتیب مشخص کنید.
  • پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با این تفاسیر می‌توان گفت که این روش یکی از بهترین و کامل ترین روش ها برای ارسال ویدیو هایی با طول بیشتر از یک دقیقه در پست اینستاگرام می باشد . درست است که نمی‌توان ویدیوهایی با زمان بیشتر از ۱ دقیقه را ارسال کرد اما می‌تواند بهترین کارایی را برای شما داشته باشد .

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن های خاص

اپلیکیشن هایی وجود دارند که به طور خودکار ویدیو هایی با طول بیشتر از یک دقیقه را برش داده و به ویدئوهای یک دقیقه ای تقسیم می کنند . این اپلیکیشن ها برای افرادی مناسب هستند که می‌خواهند به ساده ترین شکل ممکن ویدئوها را در پیج خود پست کرده و به اشتراک بگذارند. برخی از این اپلیکیشن‌ها از قابلیت ارسال سریع نیز پشتیبانی می‌کند و دقیقاً در زمانی که ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه را برش داده و به ویدیوهای یک دقیقه و قابل انتشار در اینستاگرام تبدیل می کنند در همان لحظه در پیج اینستاگرام شما منتشر می‌کن.د . برخی از اپلیکیشن های پرکاربرد و معتبری که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند در ادامه به شرح زیر هستند :

اپلیکیشن Continual for Instagram: اپلیکیشن یا برنامه Continual for Instagram را می توان یکی از بهترین و معتبرترین اپلیکیشن ها برای اشتراک گذاری ویدیو های با طول بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام دانست . این اپلیکیشن را می‌توانید در گوشی های آیفون و آیپد و آیپاد خود نصب کنید و تا به طور خودکار فیلم هایی که زمان آنها بیشتر از یک دقیقه است را به ویدئوهای یک دقیقه ای برش داده و سپس آنها را با فشردن یک دکمه در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید.

اپلیکیشن Story Splitter: برنامه اپلیکیشن Story Splitter برای افرادی مناسب است که می‌خواهند فیلم های طولانی خود را در قالب استوری به اشتراک بگذارند . امروزه بسیاری از کاربران ، سلبریتی ها و افراد مشهور ویدئوهای خود را بیشتر در قالب استوری به اشتراک می‌گذارند زیرا بازدید استوری از بازدید پست ها بیشتر است. برای این کار اپلیکیشن Story Splitter می تواند ویدیو هایی که طول آنها بیشتر از 1 دقیقه است را به قطعات ۱۵ ثانیه ای تبدیل کرده و بعد از تبدیل کردن همه ویدئو ها ، آنها را در استوری پیج شما منتشر کند.

اپلیکیشن CutStory: اپلیکیشن CutStory را هم می‌توان جزء یکی از پر کاربرد ترین و معتبرترین اپلیکیشن ها در حوزه اشتراک ویدیو های با طول بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام دانست . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ویدیوهای طولانی خود را به پارت های ۱۵ ثانیه تقسیم کنید و آنها را در قالب استوری منتشر سازید.

به جزء لیست اپلیکیشن هایی که ما در بالا برای شما ذکر کردیم ، اپلیکیشن های بسیاری هستند که از قابلیت TRIM یا برش دادن خودکار پشتیبانی می کنند و شما می توانید از این اپلیکیشن ها برای ارسال ویدیو های با طول زمان بیشتر از یک دقیقه در پست اینستاگرام را استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر شما هم یکی از این اپلیکیشن‌ها را می شناسید یا تجربه استفاده از آنها را دارید می توانید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید .

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام از طریق لایو ویدئو

روش دیگری که با استفاده از آن می توانید فیلم هایی با طول زمان بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام منتشر کنید ، استفاده از لایو اینستاگرام است . در این روش شما میتوانید به جای اینکه از یک ویدیو از پیش تعیین شده استفاده کنید ، ویدیو های خود را به صورت لایو برگزار کنید حالا این ویدیو می تواند ویدئدوی خودتان باشد یا معرفی محصول یا یک ویدیو خاص . بعد از پایان یافتن لایو ، شما می توانید ویدئو را به صورت مستقیم در استوری خود منتشر کنید و دیگر محدودیت یک دقیقه ای برای شما وجود ندارد.

در این مقاله سعی کردیم به شما روش های مطمئن و کاربردی معرفی کنیم که از طریق آنها بتوانید ویدئو هایی که زمان بیشتر از یک دقیقه ای دارند را در پست و استوری اینستاگرام منتشر کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید . اگر شما تجربه استفاده از اپلیکیشن یا روش خاصی را دارید که در این مقاله ذکر نشده است خوشحال می شویم با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع : rayastor.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریو پردازان بروجرد

وب سایت رایااستور ، یک مجله اینترنتی فعال در حوزه دیجیتال میباشد که می توانید اطلاعات کافی در حوزه های بررسی ، مقایسه ، تعمیرات ، راهنمای خرید و ... در شاخه دیجیتال را در این وب سایت دنبال کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها