اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911244911413005

بهترین ربات‌های تلگرام که استفاده از تلگرام را لذت بخش می‌کنند

23 ربات برتر تلگرام را بشناسید

کد: 139911244911413005

https://bit.ly/3jMuLae

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه کاربردی تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در بین کاربران است که در این سال‌ها توانسته است خود را در بین ۳ پیام رسان برتر در جهان معرفی کند. از این رو برای این مسنجر توانمند، ربات‌های زیادی تعریف شده است که هرکدام به تنهایی می توانند پاسخ‌گوی بسیاری از نیاز‎های کاربران باشند.

20 ربات برتر تلگرام را بشناسید
23 ربات برتر تلگرام را بشناسید

تلگرام یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن های در حال حاضر دنیاست که کاربران بسیار زیادی از سرتاسر دنیا از جمله ایران دارد . یکی از قسمت های بسیار جذاب این پیام رسان محبوب، ربات هاست. تنوع بالای ربات های تلگرامی و سرویس هایی که آنها ارائه می دهند شاید این سوال را در ذهن شما تداعی کند که بهترین ربات های تلگرام ( Telegram Bot ) کدامند ؟ هر ربات می تواند سرویس های متفاوتی را ارائه دهد ، ما در این مقاله قصد معرفی 23 مورد از بهترین ربات های تلگرام ( Telegram Bot ) را داریم.

ربات استعلام خلافی خودرو

یکی از جالب ترین ربات هایی که در تلگرام وجود دارد، ربات استعلام خلافی خودرو است. این ربات را می توانید با نام @Car_Services_Bot در قسمت فیلد جستجو تلگرام پیدا کنید و آن را فعال کنید. زبان ربات استعلام خلافی خودرو، فارسی است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این ربات می توانید عملیات های زیر را انجام دهید:

  • استعلام میزان خلافی خودرو
  • مشخص کردن نمره منفی گواهینامه
  • استعلام قیمت بیمه شخص ثالث
  • ….

ربات YouTube Downloader

اگر شماهم از آن دسته افرادی هستید که دائما در سایت یوتیوب پرسه میزنید و عاشق فیلم دیدن هستید به شما ربات YouTube Downloader را پشینهاد می کنیم . ربات YouTube Downloader امکان دانلود فیلم از سایت یوتیوب را فراهم میسازد و شما به آسانی می توانید هر فیلمی را از این سایت دانلود کنید . به دلیل کاربردی بودن این ربات ، جزء پرطرفدار ترین ربات های تلگرام میباشد .

ربات Mp3Toolsbot

حتما برای شما پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی MP3 را بصورت ویس ( Voice ) برای دوستانتان ارسال کنید . در این بین چیزی که برای شما مهم بوده است ، حفظ کیفیت میباشد . افزونه Mp3Toolsbot اینکار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . ربات تلگرام Mp3Toolsbot فایل صوتی با فرمت MP3 را بدون افت کیفیت به فرمت OGG که همان فرمت ویس Voice میباشد تبدیل می کند و در اختیار شما قرار میدهد .

ربات LikeBot

اگر شما صاحب یک کانال تلگرامی هستید و می خواهید برای پست های خود قابلیت لایک ( Like ) و دیسلایک ( DisLike ) را داشته باشید ، ربات LikeBot این کار را برای شما انجام میدهد . با استفاده از ربات LikeBot می توانید از پست های فیدبک بگیرید و متوجه شوید که کاربران چقدر با پشت شما ارتباط برقرار کرده اند .

ربات VoteBot

اگر به برخی از کانال ها دقت کرده باشید ، برخی از پست ها بصورت نظرسنجی میباشند . شاید برای شما سوال باشد که چگونه پست نظرسنجی در تلگرام منتشر میکنند . ربات VoteBot دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد و اگر شما هم یک کانال یا گروه تلگرامی دارید ، می توانید با استفاده از ربات VoteBot ، پست های نظرسنجی منتشر کنید .

ربات Regram

یکی از فوق العاده ترین ربات های تلگرام ، ربات Regram میباشد . با استفاده از این ربات می توانید ، فایل ها و پست های اکانت اینستاگرام کاربران را دانلود کنید . برخی از ویژگی های ربات Regram :

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • رابط کاربری ساده
  • دانلود پست های پیج اینستاگرام
  • دانلود عکس پروفایل اکانت کاربران بدون افت کیفیت
  • مشاهده آنی اطلاعات اکانت اینستاگرام از قبل تعداد فالوور ، تعداد فالووینگ ها ، تعداد پست ها ، محبوب ترین پست ها و …

و ….

ربات Wiki@

ربات Wiki یکی از کاربردی ترین ربات های تلگرام میباشد که می تواند به شما اطلاعات دست اول و بسیار زیادی را ارائه دهد . در واقع ربات Wiki ، همان ربات ویکی پدیا میباشد که می تواند در کمترین زمان ، اطلاعات و جزئیات کامل موضوع درخواستی شما را به شما تحویل دهد و بتوانید آن را در گفتگو های خودتان اشتراک بگذارید .

فرض کنید در حال گفتگو در مورد کارخانه های سازنده خودرو هستید و قصد دارید اطلاعات کاراخانه فراری را ارسال کنید ، در این صورت تنها کاری که باید شما انجام دهید تایپ عبارت wiki Ferrari@ میباشد . بعد از تایپ ، اولین گزینه نمایان شده را انتخاب کنید تا لیست دسترسی به صفحه توضیحات ویکی پدیا ارسال شود .

ربات Vid@

ربات Vid برای شاتراک گذاری سریع ویدئو های یوتیوب مورد استفاده قرار می گیرد . برای روشن تر شدن ماهیت ربات به این مثال توجه کنید :

فرض کنید شما در حال گفتگو در مورد شرکت اپل هستید ، حال تصمیم گرفته اید در بین صحبت های خودتان به یک فیلم از یوتیوب در مورد Apple اشاره کنید ، برای این کار تنها کافیست عبارت vid Apple@ را تایپ کنید تا لیستی از جدیدترین و پرطرفدارترین ویدئو های مرتبط با موضوع شما لیست شوند . حالا می توانید ویدئوی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید تا در پنجره گفتگو ظاهر شود .

ربات imdb@

ربات تلگرام imdb می تواند در کسری از زمان ، جزئیات کاملی از ویدئوی مورد نظر شما را ارائه دهد . فرض کنید در حال صحبت در مورد فیلم Sully هستید و میخواهید ، جزئیات بیشتری از فیلم را صحبت کنید . برای اینکار  عبارت imdb Sully@ را تایپ کنید و از لیست ، فیلم Sully را انتخاب کنید تا تمام جزئیات فیلم در آرشیو imdb نمایش داده شود .

ربات GIF

همه شما با عبارت GIF آشنایی دارید . تصاویر متحرک را با فرمت GIF نمایش می دهند . ربات GIF دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد ، یعنی به روز ترین و جدیدترین تصاویر متحرک مرتبط با گزینه انتخابی شما را برایتان نمایش می دهد . بعنوان مثال اگر به دنبال تصاویر متحرک با موضوع آب هستید باید عبارت GIF Water@ را تایپ کنید .

ربات Bing

ربات تلگرام بینگ ( Bing ) نیز دقیقا شبیه به ربات GIF عمل می کند ، با این تفاوت که تصاویر مرتبط با موضوع انتخابی شما را نمایش می دهد . اگر در حوزه موبایل فعالیت دارید و به دنبال تصاویر گوشی Iphone هستید باید عبارت Bing iPhone@ را سرچ کنید تا جدیدترین و به روزترین تصاویر مربوط به گوشی اپل را در یک لیست دریافت کنید . با انتخاب هرکدام از تصاویر می توانید آن را ارسال کنید .

ربات Bold

کلمه Bold در زبان انگلیسی به معنی پررنگ ( توپر ) میباشد . ربات Bold نیز دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد . با استفاده از این ربات می توانید ، کلماتی که قصد دارید بصورت توپر شده ارسال شوند را وارد کنید تا آنها به شکلی توپر ارسال شوند . بعنوان مثال اگر قصد توپر کردن کلمه Hello را دارید ، باید آنرا بصورت Bold Hello@ وارد کنید و از لیست گزینه Bold را انتخاب کنید .

طی بررسی صورت گرفته این ربات از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند .

ربات Storebot

ربات Storebot را در واقع می توان یک فروشگاه ریات دانست . ربات Storebot لیستی از ربان های ترند شده که علاقه مندان زیادی داشته اند را در اختیار شما قرار می دهد تا با لمس کردن بتوانید هر رباتی را که خواستید برای تلگرام خود فعال کنید . برای دسترسی به لیست ربات ها باید عبارت Storebot@ را تایپ کنید .

ربات Gamebot

ربات Gamebot لیستی از گیم ها و بازی های جالب تلگرام را برای شما نمایش می دهد تا بتوانید در صورت لزوم از آنها استفاده کنید و سرگرم شوید . اگر به بازی های ساده و سرگرم کننده علاقه مند هستید ، عبارت Gamebot@ را تایپ کنید .

ربات mokubot

یکی از جالب ترین و کارآمد ترین ربات ها ، ربات mokubot میباشد . در حقیقت ربات mokubot یک ربات مبدل است ، بدین صورت که می توانید ارزش ، اندازه ، قدرت و … را به هم تبدیل کنید . این ربات دارای دستورات و قابلیت های بسیاری میباشد که اگر بخواهید با همه آنها کار کنید ، احتمالا برای شما مشکل باشد .

با استفاده از ربات mokubot ، تقریبا می توانید هرچیزی را بهم تبدیل کنید . برای مثال با دستور /cash 1 USD to EUR می توانید بفهمید که 1 دلار چند یورو میباشد . با توجه به دستورات و قابلیت های زیاد این ربات ، پشنهاد میکنیم حتما شخصا این ربات را امتحان کنید .

در این مقاله سعی کردیم ۲۳ مورد از بهترین ربات های تلگرام ( Telegram Bot ) را برای شما آماده کنیم . لطفا نظرات خودتان را در مورد مقالات بیان کنید و اگر شما هم ربات های خوبی سراغ دارید با سایر کاربران به اشتراک بگذارید .

برای مشاهده لیست کامل ربات ها به همراه کلی آموزش دیگر از لینک زیر استفاده کنید

منبع مقاله : https://rayastor.ir/blog/best-telegram-bot-23/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریو پردازان بروجرد

وب سایت رایااستور ، یک مجله اینترنتی فعال در حوزه دیجیتال میباشد که می توانید اطلاعات کافی در حوزه های بررسی ، مقایسه ، تعمیرات ، راهنمای خرید و ... در شاخه دیجیتال را در این وب سایت دنبال کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]