اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204122013170

مزایای کلاس تدریس خصوصی زبان

کد: 139807204122013170

http://bit.ly/2owc42w

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی روز به روز دارد بیشتر مورد توجه زبان آموزان قرار می‌گیرد. این نوع کلاس نه تنها نمره زبان آموز را از نظر آکادمیک بالا می‌برد بلکه می‌تواند دانش او را در مورد موضوعات مختلف بالا ببرد.

مزایای کلاس تدریس خصوصی زبان
مزایای کلاس تدریس خصوصی زبان

شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه است. در ادامه مزایای کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی بیان شده است.

درس ارائه شده دقیقا مناسب شرایط زبان آموز انتخاب می‌شود

یکی از مهم‌ترین مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی این است که موضوعاتی آموزش داده شده با توسط به سطح علمی شرکت کننده‌ها انتخاب می‌شود. به همین دلیل خیلی از کلاس‌های دانشگاهی کاملا بی فایده هستند چون برای بعضی از دانشجویان بسیار ساده هستند و برخی دیگر باید برای رسیدن به سطح کلاس حسابی تلاش کنند. کلاس خصوصی زبان این مشکل را حل کرده است. با شرکت در این کلاس می‌توان اطمینان حاصل کرد که مربی روی نیازها و توانایی‌های فردی شخص تمرکز می‌کند و یادگیری در بالاترین سطح خواهد بود.

یادگیری یک به یک، استفاده بهینه از زمان و حداکثر توجه دو طرفه

یکی دیگر از مزایای کلاس خصوصی، زمانی است که مربی در اختیار زبان آموز قرار می‌دهد. کلاس‌های خصوصی معمولا شامل یک مربی و یک نفر زبان آموز هستند و از این رو تمام توجه مربی معطوف به زبان آموز است. در مقایسه با این شرایط در کلاس‌های 20 یا 30 نفری توجه مربی بین افراد تقسیم می‌شود و ممکن است به برخی از افراد حاضر در کلاس هیچ توجهی نشود. هر چقدر میزان حواس پرتی‌های محیط کمتر باشد مربی راحت‌تر قادر است روی نقاط ضعف کار کند و روند آموزش زبان را موثرتر ارائه دهد.

می‌توان مناسب‌ترین مربی را انتخاب کرد

هر چقدر مربی، با زبان‌آموز بهتر جفت و جور شود، زبان آموز از دوره آموزشی بیشتر بهره می‌برد. نحوه آموزش و ویژگی‌های شخصیتی هر دو به یک اندازه اهمیت دارند. در دانشگاه دانشجویان هیچ قدرت انتخابی برای گزینش اساتید ندارند ولی هنگامی که در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت می‌کنند می‌توانند خودشان مربی مورد نظر را انتخاب کنند. مربی‌های زیادی هستند که پیشنهاد کلاس خصوصی زبان را می‌پذیرند و هر کدام نقاط قوت و شیوه ی تدریس خاص خود را دارند. پیدا کردن مربی مناسب نه تنها به شخص انگیزه می‌دهد بلکه در نتیجه کار تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارد.

افزایش اعتماد به نفس

در کلاس‌های خصوصی معمولا یک نفر شرکت می‌کند در نتیجه مربی و زبان آموز فرصت کافی دارند تا با هم ارتباط برقرار کنند و مربی شناخت کافی نسبت به او پیدا می‌کند. در اینصورت اگر مشکلی وجود داشته باشد با کمک مربی برطرف می‌شود. به عنوان مثال کسانی که خجالت می‌کشند در چنین محیطی راحت‌تر ابراز وجود می‌کنند و تحت فشار کمتری قرار می‌گیرند.

کمک کردن در تکالیف و تست‌ها

تکالیف گاهی واقعا خسته کننده هستند ولی گاهی می‌توانند واقعا آموزنده باشند. اگر این تکالیف به تنهایی انجام شود ممکن است اصلا چیزی از آن یاد گرفته نشود. همراهی مربی در این مرحله نه تنها تمرکز و علاقه زبان آموز را بالا می‌برد بلکه کیفیت انجام تکالیف را نیز بهبود می‌بخشد و به این ترتیب شخص یادگیری بیشتری در جلسات خواهد داشت. به همین ترتیب مربی می‌تواند برای آمادگی در امتحانات بزرگ‌تر هم به او کمک بسیاری کند.

روش‌ها و ابزارهای آموزش جالب

درس‌های دانشگاهی همگی شبیه هم هستند و به کتاب وابستگی زیادی دارند. در مقابل، کلاس‌های خصوصی معمولا کمتر فرم رسمی دارند در نتیجه انعطاف بیشتری در آنها دیده می‌شود. در نتیجه مربی از هر وسیله و یا روشی که تمایل داشته باشد استفاده می‌کند. به این ترتیب شرکت‌کننده کمتر خسته می‌شود و در هر جلسه با چالش‌های جدیدی روبرو خواهد شد.

شرایطی راضی کننده و مطابق میل زبان آموز

با گذشت زمان کلاس‌های خصوصی زبان بیشتر مورد توجه و علاقه متقاضیان قرار می‌گیرند چون مربی خودش به منزل می‌آید و در وقت صرفه‌جویی می‌شود. زبان آموز به راحتی می‌تواند جدول زمانی تنظیم کند به طوری که با سایر امور روزمره و ساعاتی که در محل کار است تداخلی نداشته باشد. در نهایت با این شیوه در هزینه‌ها هم صرفه جویی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در کلاس تدریس خصوصی آنلاین زبان نیز شرکت کنند که آن هم مزایای خاص خود را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدریس خصوصی زبان توسط استاد سجادی

تدریس خصوصی و نیمه گروهی آیلتس ، تافل ، مکالمه زبان انگلیسی و PTE در تهران توسط استاد محمد سجادی یکی از بهترین اساتید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش