اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064166513170

مدت‌ زمان لازم برای گرفتن مدرک آیلتس

کد: 139808064166513170

http://bit.ly/2N9Dbdd

، تهران , (اخبار رسمی): این سوال برای بسیاری از متقاضیان مدرک آیلتس پیش می‌آید که «چه مدت طول می‌کشد تا مدرک آیلتس بگیریم؟» یا «برای آزمون آیلتس باید روزانه چند ساعت مطالعه کنیم؟». اما در واقع این سوالات بسیاری کلی هستند و پاسخ آن‌ها در رابطه با هر فرد متفاوت است .

مدت‌زمان لازم برای گرفتن مدرک آیلتس
مدت زمان آزمون آیلتس

مدت زمان آمادگی برای مدرک آیلتس به عوامل زیادی مانند عوامل زیر بستگی دارد:

سطح زبان متقاضی

طبیعتاً افرادی که دارای سطح بالاتری هستند در مدت زمان کمتری قادرند برای آزمون آیلتس آماده شوند. زبان آموزان برای اطلاع از سطح زبان انگلیسی خود می‌توانند در آزمون تعیین سطح رایگان و آنلاین آریام) و یا آزمون‌های آزمایشی آیلتس (آزمون ماک) شرکت کنند. به‌طور مثال افرادی که سطح زبان بالایی دارند ممکن است در مدت یک ماه آماده آزمون و در نهایت مدرک آیلتس شوند و تنها باید بر روی مهارت‌های خود تمرکز کرده و به تمرین سوالات آزمون آیلتس بپردازند. اما اگر شخصی مثلاً نمی‌تواند متن‌های ریدینگ آیلتس را به خوبی متوجه شود و یا در اسپیکینگ آیلتس هنوز مشکل دارد طبیعتاً به زمان بیشتری برای گرفتن مدرک آیلتس نیاز دارد و زمان بیشتری را صرف مطالعه و شرکت در کلاس‌های آموزشی کند. اما به‌طور کلی موفقیت سریع و کسب نمره بالا در آزمون آیلتس می‌تواند نتیجه مطالعه هفتگی به مدت ۱۰-۱۵ ساعت و داشتن دو یا سه جلسه آموزشی در هفته زمان ایده‌آلی است زیرا فاصله‌ زیاد بین جلسات و یا بین روز‌‌های تمرین و مطالعه پیشنهاد نمی‌شود. زبان آموزان باید در هر سطحی از زبان که هستند مطالعه، تمرین و مرور روزانه را مد نظر داشته باشند.

مدت زمان آیلتس

هدف زبان‌آموز، اهدافی مانند گرفتن مدرک آیلتس به‌صورت فشرده یا در بلند مدت، با نمره‌ بالا یا حداقل نمره‌ مورد نیاز و اهمیت کسب نمره‌ بالا در برخی مهارت‌ها نیز در مدت زمان مورد نیاز برای گرفتن مدرک آیلتس تاثیرگذار هستند.

وقت آزاد برای مطالعه

زمانی که می‌توان صرف شرکت در کلاس‌ها و مطالعه‌ و تمرین شخصی کرد را نیز باید در تخمین مدت‌ زمان گرفتن مدرک آیلتس در نظر گرفت.

باید به یاد داشت که موفقیت در آزمون آیلتس یک‌شبه حاصل نمی‌شود و تمام موارد فوق باید در تخمین مدت‌ زمان لازم برای گرفتن مدرک آیلتس در نظر گرفته شوند.

شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس می‌تواند کمک زیادی به زبان آموزان برای یادگیری سریع‌تر و بهتر کند تا بتوانند به راحتی در آزمون آیلتس شرکت کنند.

همچنین اگر شخصی می‌خواهد به صورت سلف استادی برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شود می‌تواند برای داشتن منابع آیلتس بدون استاد به سایت استاد سجادی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدریس خصوصی زبان توسط استاد سجادی

تدریس خصوصی و نیمه گروهی آیلتس ، تافل ، مکالمه زبان انگلیسی و PTE در تهران توسط استاد محمد سجادی یکی از بهترین اساتید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش