اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412678361

سوله سبک، سیستمی جهت احداث سوله بدون اسکلت

کد: 13980721412678361

http://bit.ly/31fiUXn

، شیراز , (اخبار رسمی): سوله سبک سیستمی است که جهت احداث سوله‌های بدون اسکت با هزینه‌ ارزان، طراحی آسان، سرعت بالا و بهینه طراحی شده است. این سیستم در واقع کارخانه‌ای بر روی چهارچرخ است که قابلیت برنامه‌ریزی، طراحی، تولید و نصب این نوع سازه‌ها را در هر نقطه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد.

سوله سبک
شرکت پولاد نقش آریا بزرگترین شرکت سوله سازی جنوب کشور می باشد.

طراحی سوله‌های خرپایی توسط مهندسین سازه با استفاده از انواع محاسبات و برنامه‌های نرم افزاری با رعایت دقیق‌ترین جزییات انجام می‌شود تا کمترین میزان هدر رفت فضا و هزینه و فولاد و … را در ساخت سوله داشت

سوله UBM (سوله سبک)

سیستمی است که جهت احداث سوله‌های بدون اسکت با هزینه‌ ارزان، طراحی آسان، سرعت بالا و بهینه طراحی شده است. این سیستم در واقع کارخانه‌ای بر روی چهارچرخ است که قابلیت برنامه‌ریزی، طراحی، تولید و نصب این نوع سازه‌ها را در هر نقطه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد.

سوله‌های UBM چیست؟

شرکت آمریکایی MIC، در حدود 20 سال پیش، نسل متفاوتی از سوله‌های سبک را با سیستمی به نام UBM طراحی کرده که به دلیل قابلیت‌های ویژه‌ای از قبیل مقاومت بالا، اجرای سریع و مقرون به صرفه بودن، روز به روز با استقبال بیشتری مواجه شده است.

محبوبیت و تنوع این سیستم در ساخت انواع سوله‌ها با کاربردهای مختلف تجاری، صنعتی، کشاورزی، ورزشی و انبار به قدری بوده که هم اکنون تمامی کشورهای پیشرفته و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان از این سیستم در احداث سوله‌های خود بهره می‌گیرند.

مهم‌ترین مزیت‌هایی که برای سوله‌های UBM بر شمرده می‌شوند شامل برخورداری از استاندارد بین المللی، سرعت فوق العاده در طراحی و اجرای سوله، مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی، انعطاف‌پذیری در طراحی سوله (با طول دلخواه و قابل تغییر در آینده، عرض 10 تا 20 متر و ارتفاع 5 تا 12 متر)، سازگاری با محیط زیست به دلیل استفاده از ورق‌های گالوانیزه
مقاومت بالای سوله (در برابر توفان‌های تا 250 کیلومتر بر ساعت، زلزله 7 ریشتر).

سوله سبک خرپایی

طراحی و کاربرد سوله‌های خرپایی به عنوان کاری تخصصی و فنی و علمی که در تخصص افراد آموزش دیده در این زمینه است، امروزه به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و کمترین میزان نقص در ساخت این سوله‌ها، مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است.

اولین عاملی که در کنار هزینه مقرون به صرفه و سرعت ساخت بالا در این سازه می‌توان به عنوان عاملی موثر در افزایش تقاضا برای طراحی و کاربرد سوله‌های خرپایی از آن یاد کرد، عامل عدم محدودیت در ساخت دهانه سوله است که می‌توان از آن برای محل‌هایی که نیازمند داشتن دهانه‌هایی با ارتفاع بسیار بلند نیز است استفاده کرد.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند در شمار عوامل افزایش‌دهنده طراحی و کاربرد سوله‌های خرپایی از جانب صاحبان صنایع گوناگون مورد توجه قرار گیرد، عامل وجود امکان ساخت این سوله‌ها در اشکال متنوع است که همین امر کاربرد آنها را برای مصارفی مانند انواع سالن‌های همایش را ممکن کرده است.

طراحی و کاربرد سوله‌های خرپایی

طراحی سوله‌های خرپایی توسط مهندسین سازه با استفاده از انواع محاسبات و برنامه‌های نرم افزاری با رعایت دقیق‌ترین جزییات انجام می‌شود تا کمترین میزان هدر رفت فضا و هزینه و فولاد و … را در ساخت این سوله داشت.

در رابطه با بحث کاربرد سوله سبک خرپایی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این نوع سوله بیشترین کاربرد را در میان انواع دیگر سوله‌ها دارد و می‌توان با اطمینان خاطر از کیفیت و ساخت آن، در ساخت و بهره‌برداری از مدارس، بیمارستان‌ها، مرغداری‌ها، انبارها، کارخانه‌جات، صنایع دریایی، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، انواع فروشگاه‌ها، ساخت وسیله‌های شهربازی و مواردی از این دست، بدون نگرانی درباره اندازه دهانه آن، بهره برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پولاد نقش آریا

مجتمع تولیدی صنعتی پولاد نقش آریا با تکیه بر دانشی نو و پویا و با بهره‌گیری از تجربه‌ای کهن طراح و سازنده انواع سوله همراه با اجرای فنداسیون وپوشش سقف ،اسکلت های فلزی و پیچ و مهره ای ،ساخت تیر ورق و مقاطع متغیر،ساخت هندریل های پل ها ، اجراء جرثقیلهای صنعتی ، خدمات برش کاری و سوراخ کاری و تولید بولت و بیس پلیت در اقصی نقاط کشور ، آمادگی دارد آزموده های خود را در اختیار کارفرمایان گرانقدر قرار بدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان