اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000803549408361

ساخت سوله سردخانه

کد: 14000803549408361

https://bit.ly/3Cj7XHn

، شیراز , (اخبار رسمی): در حال حاضر و در این سال ها تولید مواد غذایی منجمد افزایش چشمگیری داشته است و با توجه به این رشد شرکت های تولیدی مواد غذایی به خودی خود جوابگویی فضای نگهداری برای مواد منجمد خود در سردخانه ها نیستند.

ساخت سوله سردخانه
ساخت سردخانه

ساخت سوله سردخانه از گذشته تا به امروز در ایران تداوم دارد و هرچقدر که بحث صادرات و واردات محصولات غذایی رونق بیشتری میگیرد، تعداد سردخانه ها هم نیز افزایش پیدا میکند.

در حال حاضر و در این سال ها مواد تولید مواد غذایی منجمد افزایش چشمگیری داشته است و با توجه به این رشد شرکت های تولیدی مواد غذایی به خودی خود جوابگویی فضای نگهداری برای مواد منجمد خود در سردخانه ها نیستند و به همین دلیل با اجاره کردن سرد خانه در شهر های مختلف محصولات خود را برای عرضه در همان شهر در سردخانه ها دپو میکنند.

حتی شرکت های بزرگ مواد غدایی مثل کاله با وجود ساخت سوله سردخانه شخصی در چند نقطه نیز جوابگوی دپوی محصولات خود نیستند و حتی این شرکت سرشناس هم با اجاره کردن سوله سردخانه در شهر های مختلف نیاز خود را به سردخانه برطرف میکند.

حال این موارد پیش گفته فقط و فقط مخصوص ساخت سوله سردخانه زیر صفر می باشد، در صورتی که سردخانه های بالای صفر هم از بازار خوبی در این روزها برخوردار هستند و برای مصارفی مثل سردخانه میوه و …. استفاده می شوند.

نکات مهم در سوله سردخانه
نکته اول این است که در طراحی سوله سردخانه زیر صفر میتوان به عنوان سوله سردخانه بالای صفر هم استفاده نمود و با تنظیم درجه سردی به بالای صفر، محصولاتی را که به دمای زیر صفر هم نیاز ندارند نگهداری کرد. مثل میوه جات در ساخت سوله سردخانه بالای صفر نمی توان برای موارد زیر صفر بهره برد ، زیرا این موضوع به کمرسورها فشار زیادی می آورد و قطعا مشکل ساز و دردسر ساز خواهد شد. پس هیچوقت همچین ریسکی را انجام ندهید.

ساخت سوله سردخانه

به این نکته نیز باید توجه داشت که امروزه در ایران سوله دو طبقه هم بسیار رونق دارد و افراد زیادی هستند که سوله دو طبقه می سازند. سوله سردخانه را می توان بصورت دو طبقه ساخت و سوله های مرغداری و سوله های تفریحی بیشتر بصورت یک طبقه ساخته می شود

نکته دوم که رعایت آن در سوله سازی سردخانه حائز اهمیت است این است که کندانسور را بهتر است در سمت شمال سوله سردخانه جایگذاری کنید زیرا مایع نیتروژن برگشتی به کندانسور که وظیفه آن گرفتن گرما از سوله سردخانه است، نباید در معرض گرمای آفتاب باشند برای همین در قسمت شمالی سوله جایگذاری میشوند که از گرمای بیشتر دور باشند و راحت تر بنواند نیتروژن را خنک کند، در این حالت غیر از اینکه فشار را به کندانسور کاهش داده اید، در میزان مصرف برق هم صرفه جویی کرده اید، همچنین با توجه به اینکه کندانسور به وسیله آب نیتروژن را خنک میکند، قسمتی از آب مصرفی بخار میشود و بهتر است که شما از این بخار برای تنظیم رطوبت فضای سوله سردخانه استفاده کنید.

جهت استعلام قیمت سوله سردخانه می توانید با شرکت پولاد نقش آریا تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پولاد نقش آریا

مجتمع تولیدی صنعتی پولاد نقش آریا با تکیه بر دانشی نو و پویا و با بهره‌گیری از تجربه‌ای کهن طراح و سازنده انواع سوله همراه با اجرای فنداسیون وپوشش سقف ،اسکلت های فلزی و پیچ و مهره ای ،ساخت تیر ورق و مقاطع متغیر،ساخت هندریل های پل ها ، اجراء جرثقیلهای صنعتی ، خدمات برش کاری و سوراخ کاری و تولید بولت و بیس پلیت در اقصی نقاط کشور ، آمادگی دارد آزموده های خود را در اختیار کارفرمایان گرانقدر قرار بدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید