کد: 139807254137213431

آیا بک لینک‌ها هنوز مهم هستند؟

کد: 139807254137213431

http://bit.ly/32xcXXe

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به تغییرات گوگل در رتبه‌بندی ارگانیک، توجه به صنعت رقابتی آنلاین دشوارتر می‌شود. این تعجب‌آور نیست که گوگل می‌خواهد تنها بهترین نتایج را به جستجوگر ارائه دهد. گوگل می‌خواهد وب‌سایت‌ها خاص و سودمند باشند و دقیقا همان چیزی باشد که جستجوگر در آن لحظه به دنبال آن است.

آیا بک لینک ها هنوز مهم هستند ؟
آیا بک لینک‌ها هنوز مهم هستند؟

بک لینک‌ها نقش مهمی در رتبه‌بندی ارگانیک دارند، بک لینک‌ها به گوگل کمک می‌کنند تا محتوای جدید را پیدا کرده و ایندکس کنند، بک‌ لینک‌ها ترافیک خوبی را به وب‌سایت هدایت می‌کنند

با این حال، بازاریاب‌ها و صاحبان مشاغل باید برای به دست آوردن رتبه یک در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) سخت تلاش کنند.

منتشرکنندگان می‌توانند با تمرکز بر روی دو چیز، رتبه جستجوی خود را بهبود بخشند:

۱. محتوایی که منتشر می‌شود.

۲. بک‌ لینک‌هایی که محتوا از سایر وب‌سایت‌های معتبر در صنعت کسب می‌کند.

محتوا هنوز همچون یک پادشاه است، اما برای این که وب‌سایتی دنبال شود و در نهایت منجر به درآمد شود، باید بر روی بک لینک‌ها تمرکز کند.

در اینجا چهار دلیل مهم بودن بک لینک‌ها وجود دارد، و اینکه چرا داشتن استراتژی قوی لینک‌سازی برای هر وب‌سایت تجاری ضروری است:

۱. رتبه‌بندی ارگانیک بالا به لینک‌های باکیفیت، بسیار وابسته است.

۲. یک استرتژی خوب ساخت بک لینک به گوگل کمک می‌کند تا بتوان مطالب را سریع‌تر پیدا کرد.

۳. بک لینک‌ها می‌توانند کمک کنند ترافیک را به وب‌سایت هدایت کرد.

۴. آن‌ها شهرت آنلاین و دیده شدن برند را افزایش می‌دهند.

بک لینک‌ها نقش مهمی در رتبه‌بندی ارگانیک دارند

اگر چه بسیاری از متخصصان سئو ادعا می‌کنند که وقتی پای بک لینک‌ها به میان می‌آید، همه چیز در رابطه با کیفیت است، اما تحقیقات زیادی نشان داده است که بین تعداد زیادی از دامنه‌های مراجعه‌کننده (وب‌سایت‌ها مختلف که به یک سایت لینک می‌دهند) و رتبه‌بندی ارگانیک بالا ارتباطی قوی وجود دارد.

Brian Dean و تیمش بیش از یک میلیون نتایج جستجوی گوگل را تحلیل کرده‌اند. هنگام بحث در مورد یافته‌های آنان، Dean تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید بک لینک‌ها ممکن است مهم‌ترین چیزی باشند که گوگل هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام وب‌سایت را در صدر SERPها رتبه‌بندی کند، به آن توجه می‌کند. نتیجه‌گیری وی توسط سایر تحقیقات بزرگ موجود در صنعت پشتیبانی می‌شود.

اساسا، بک لینک‌ها هنوز با همان هدفی که در سال ۲۰۰۵ به کار گرفته می‌شدند، استفاده می‌شوند. این‌ها عواملی هستند که توسط وب‌سایت‌های دیگر که به وب‌سایت توجه می‌کنند ارائه می‌شوند. در حالی که تمرکز و اعتماد گوگل در چند سال اخیر به آن‌ها کم شده است، اما هنوز هم مطمئن‌ترین عامل رتبه‌بندی هستند که تحت تاثیر جزئی صاحبان وب‌سایت قرار دارند.

بک لینک‌ها به گوگل کمک می‌کنند تا محتوای جدید شما را پیدا کرده و ایندکس کنند

برای رتبه‌بندی در SERPهای گوگل، ابتدا محتوا باید توسط Googlebot پیدا شود. این امر کمک می‌کند تا Googlebot به عنوان نقشه‌بردار و وب‌سایت‌ها به عنوان اموال واقعی در توسعه، اما در مقیاس بزرگ عمل کنند. اصطلاحا، نقشه‌بردار به اطراف می‌رود، ویژگی‌های جدید را علامت‌گذاری می‌کند و آن‌ها را بر روی نقشه قرار می‌دهد.

اگر یک وب‌سایت crawle و ایندکس نشود (کشف و نقشه‌برداری)، راهی برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی و در نهایت رتبه‌بندی سایت وجود ندارد. این در هیچ جای نقشه نیست. هر وب‌سایت جدید و هر مقدار محتوای جدید که در وب‌سایت‌های قدیمی قرار گرفته شده است، باید توسط Googlebot، crawle و ایندکس شوند. بسته به اینکه گوگل وب‌سایت را الویت قرار دهد یا خیر، این کار گاهی اوقات زمان زیادی را می‌گیرد.

برای دریافت این دوره انتظار، به راحتی می‌توان بک لینک‌های باکیفیت در وب‌سایت‌های معتبر و وب‌سایت‌های خبری که روزانه ترافیک زیادی را به دست می‌آورند ایجاد کرد.

اگر شما لینکی را از یکی از آن‌ها به محتوای جدید منتشر شده خود مدیریت کنید، Googlebot آن لینک (و هر لینک دیگری در صفحات بعدی) را دنبال خواهد کرد و زودتر از آنچه که از قبل تعیین شده بود به وب‌سایت می‌توان رسید. در اصل، وب‌سایت اکنون درحال پرش از صف است و به دلیل بک‌لینک‌هایی که به دست آورده‌، محتوا سریع‌تر ایندکس می‌شود.

بک‌ لینک‌ها ترافیک خوبی را به وب‌سایت هدایت می‌کنند

کل امتیاز رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو، به دست آوردن بازدید بیشتر از وب‌سایت است. هر چه مردم بیشتر آن را ببینند، بازدیدهای بیشتری می‌خورد و شانس برای فروش یا کسب درآمد از طریق تبلیغات افزایش می‌یابد.

بک‌لینک‌ها خودشان این پتانسیل را دارند که ترافیک خوب و قابل قبولی را به وب‌سایت هدایت کنند، به خصوص اگر در محتویاتی قرار داده شده باشند که بر روی سایت‌هایی با ترافیک بالا مربوط به موضوع منتشر شده باشند.

نه تنها فرصتی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری جدید از این طریق ایجاد می‌شود، بلکه جریان پایداری از ترافیکی که در حال حاضر به سمت سایت می‌آید، سیگنال دیگری برای الگوریتم گوگل است که محتوا با کیفیت بالا بوده و به اندازه کافی برای دیگران باارزش است تا آن را توصیه کند.

استراتژی بک لینک در ایجاد شهرت آنلاین و معرفی برند کمک می‌کند

از آنجا که بک‌ لینک‌ها عاملی از اعتماد توسط یک سایت به سایت دیگر هستند، می‌توانند تاثیر خوبی در نحوه نمایش برند برای مشتریان بالقوه داشته باشند. استراتژی‌های لینک‌سازی، مانند گردهمایی تخصصی و وبلاگ‌نویسی مهمان، نام سایت را در معرض دید مخاطبان بزرگی قرار می‌دهد که ممکن است در غیر این صورت نام سایت را هرگز نشنیده باشند. فقط با ارتباط برقرار کردن با غول‌های صنعت از طریق لینک‌ها و اشاره به نام آن‌ها، می‌توان به عنوان یکی از این موارد در نظر گرفته شد.

اگر از کارت‌ها به درستی استفاده شود و بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های معتبر و قدرتمند موجود در صنعت خود دریافت شود، می‌توان متوجه شد که باید روی لینک‌های باکیفیت بعدی کمتر و کمتر کار کرد. سایر متخصصان متوجه ویژگی‌ها و پست‌های مهمان خواهند شد و آن‌ها برای نقل قول‌ها و فرصت‌های وبلاگ‌نویسی دسترسی پیدا می‌کنند، که این امر منجر به بک لینک‌های بیشتر و توجه بیشتر می‌شود.

بازی بک لینک‌ها را ادامه دهید

در بازی بازاریابی آنلاین و رتبه‌بندی ارگانیک، درست است که محتوا هنوز همچون یک پادشاه مهم است. همچنین درست است که بک لینک‌ها به اندازه‌ای که قبلا استفاده می‌شدند قدرتمند نیستند، اما نادیده گرفتن آن‌ها به طور کامل یک اشتباه بزرگ است.

در مورد بک لینک‌ها باید به عنوان نیروی حیاتی تلاش‌های بازاریابی آنلاین فکر کرد. آن‌ها این قدرت را دارند تا محتوا را به بالای SERPها سوق دهند، سایت را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت مستقر کرده و تقریبا ترافیک رایگانی را به وب‌سایت هدایت کنند. وقتی این کار به درستی انجام شود، بک لینک‌ها می‌توانند تلاش‌های تجاری را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی تی اس آی | ITSI

دنیای آموزش و اخبار برنامه نویسی