اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980726413816094

جایزه 2019 بهترین آنتی ویروس SMB نصیب Webroot شد

آنتی ویروس‌های وبروت بهترین حفاظت از کسب و کارهای خانگی، کوچک و متوسط (SMB)

کد: 13980726413816094

http://bit.ly/35T3rzH

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی وبروت (Webroot) از طرف CyberSecurity Breakthrough موفق به کسب جایزه بهترین محصول امنیتی سال 2019 برای حفاظت از کسب و کارها و شرکت‌های خانگی، کوچک و متوسط (SMB = Small & Medium Business) شد.

آنتی ویروس های وبروت بهترین حفاظت از کسب و کارهای خانگی، کوچک و متوسط (SMB)
شرکت وبروت موفق به کسب جایزه CyberSecurity Breakthrough Awards در سال 2019 شد.

شرکت وبروت (Webroot) یکی از رهبران بازار امنیت سایبری در دنیا و عرضه کننده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیاست.

شرکت‌های خانگی، کوچک و متوسط یا به اصطلاح (SMB ( Small & Medium Business، چالش‌های جدی برای حفاظت از خود در برابر ویروس‌ها و تهدیدات بیشمار و خطرناک سایبری دارند. 

درباره شرکت وبروت (Webroot)

شرکت وبروت در سال 1997 تاسیس شده و بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه امنیت سایبری دارد.

وبروت که چندی پیش به تملک کمپانی Carbonite در آمد، خود چندین شرکت از جمله BrightCloud و  CyberFlow را به خود الحاق کرده بود.

امروزه ده‌ها غول فناوری از جمله سیسکو, F5 Networks , Aruba Networks, A10 Networks, F445 Networks, PaloAlto Networks, HP, Zyxel, ThreatMatrix Proofpoint و فوجیتسو از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی‌های شرکت وِبروت هستند.

آنتی ویروس‌های Webroot از سال 2011 میلادی تاکنون با فاصله زیادی از آنتی ویروس‌های دیگر شرکت‌ها، عنوان سبک‌ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌های دنیا را در اختیار خود دارند.

آنتی ویروس‌های وبروت برای اولین بار در سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران و خاورمیانه عرضه شدند و امروز هزاران کاربر خانگی و شرکتی از محصولات وبروت برای حفاظت از خود استفاده می‌کنند.

در سال‌های اخیر طی همکاری‌های مشترک شرکت دورانتاش با شرکت‌هایی مانند آسیاتک، مبناتلکام، صفرویک پرداز ( شهراد شبکیه )، داتک، مجتمع فنی تهران و موسسه آموزشی فناوری اطلاعات کندو، ده‌ها هزار کاربر خانگی و شرکتی، امکان استفاده از آنتی ویروس‌های دورانتاش از جمله آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک وبروت را پیدا کرده‌اند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توانند به سایت این شرکت به ادرس www.durantash.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]